ISSN 1336-6491 | Online: 1429 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30209
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17823)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12386)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Motoride Klub - Členovia

Najväčšie mestá:

» Bratislava (3419)  » Košice (1438)  » Žilina (766)  » Nitra (724)  » Prešov (706)  » Banská Bystrica (678)  » Trenčín (640)  » Trnava (594)  » prievidza (418)  » Martin (398)  » Nové zámky (335)  » Levice (335)  » Poprad (325)  » Michalovce (303)  » zvolen (302)  » Považská Bystrica (298)  » Piešťany (296)  » Topoľčany (293)  » Pezinok (285)  » Liptovský Mikuláš (273)  » Ružomberok (270)  » Spišká Nová Ves (264)  » Bratislava - Ružinov (259)  » Bardejov (254)  » Senec (250) 

Ďalšie mestá:

» Všetky mestá

Zoznam členov (zvolen), zotriedený podľa loginu:

Ak tu chcete byť aj vy stačí sa zaregistrovať.

Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 |

Login:Mesto:Motorka:Obrázok:
1234567890
zvolenBeta babeta model 207Ikona
2121212891
Zvolen Kawasaki Ninja ZX-6R 2004 N/A
2841dodo
ZvolenHonda CRF1000L Africa Twin 2017 Ikona
2ruru
ZvolenJawa 350 typ 638 1988 Ikona
500Matk0
ZvolenSuzuki GS 500 F 2004 N/A
52Acisal
ZvolenBombardier / Can-Am Outlander 650N/A
6996marcel
ZvolenSuzuki V-Strom 1000 2005 N/A
aaico
ZvolenTriumph Rocket III 2004 N/A
Abuello
ZvolenSuzuki V-Strom 650 2011 N/A
AdoXT
ZvolenNenastavená Ikona
adoxt666
ZvolenYamaha XVS 1100 Drag Star 1999 N/A
adrenaline
ZvolenŽiadnaIkona
Ahmed
ZvolenGilera RX 125Ikona
albik
ZvolenHonda XL 700V Transalp 2009 N/A
alcatelko
ZvolenGilera runner 50N/A
antynudazv
ZvolenJawa 210 Babetta 1990 N/A
Armagedon
ZvolenHonda VFR 800 FI 2003Ikona
askot
ZvolenSuzuki Burgman 200 UHN/A
Atenas
ZvolenŽiadnaN/A
Ator
ZvolenSuzuki SV 650 2001 N/A
Autogramm
ZvolenŽiadnaN/A
autoraster
ZvolenYuki CSR 125 2008 N/A
AvoG
ZvolenJawa 215 Babetta 1987N/A
bambulka42
ZvolenŽiadnaIkona
baran069
ZvolenNenastavená N/A
bastoni
ZvolenYamaha YZF-R6 2001 N/A
bayern123
ZvolenHonda CBR 600 F 1997 N/A
Bejatka17
ZvolenŽiadnaN/A
bekoXT
ZvolenYamaha XT 660 X 2004 N/A
Bellla
ZvolenBMW F 650 ST 1998 Ikona
bendzis
ZvolenSuzuki AN 400 Burgman 2004 N/A
Bern
ZvolenYamaha FZS 600 Fazer 1999 N/A
bikerpositive
zvolenSuzuki intruder 1800N/A
bipet
zvolenYamaha YZF-R6 2004 Ikona
Bjalo
ZvolenŽiadnaN/A
Bleskinoo
ZvolenJinlun JL-C 125 2007N/A
BMWW
ZvolenBMW R 1100 R 1998 N/A
bolle
ZvolenYamaha XT 660 Ténéré 1994 N/A
BoroZV
ZvolenMoto Guzzi California 1400 Touring 2016 Ikona
Bossinni
ZvolenNenastavená N/A
Branjo
ZvolenNenastavená N/A
brembo1
zvolenYamaha XT 600 E 1995 N/A
Brodein
ZvolenAdamoto Adams JL 125 CIkona
bubika
ZvolenSuzuki VL 800 Intruder Volusia 2003 N/A
bucoHJ
ZvolenYamaha FZS 600 Fazer 2002 Ikona
budkacik
ZvolenYamaha YZ 450 F 2008 N/A
budko111
ZvolenYamaha FZ1 2010 N/A
bukobuko
ZvolenSuzuki AN 400 Burgman 2008 N/A
bulwo
ZvolenSuzuki AN 400 2004Ikona
bushman
ZvolenŽiadnaN/A
bysto
ZvolenYamaha FZR 1000 1992 Ikona
cabo
ZvolenYamaha FZ 6 Fazer 2006N/A
cabo1
ZvolenHonda CBR 600 F Sport 2002 N/A
cert1
ZvolenSuzuki GSX-R 1000 2005 N/A
cfger
ZvolenŽiadnaN/A
chuchunik
ZvolenŽiadnaN/A
cibi86
ZvolenHonda CB 600 S Hornet-S 2003 Ikona
cilamurko
ZvolenŽiadnaN/A
Citrus69
ZvolenJawa 559Ikona
crosrider
zvolenYamaha TT 600N/A
cruiser
ZvolenBMW R 1200 Independent 2001 N/A
dade121
ZvolenYamaha FZ1 Fazer GT 2008Ikona
Dante535
ZvolenYamaha YZF-R1 2001 Ikona
Danty
ZvolenNenastavená N/A
daxner
ZvolenHonda VFR 800 F 1998 N/A
ddano
zvolenHonda CBR 600 F 2001 Ikona
Demonx
zvolenYamaha XJ 900 1985N/A
DeNiroR1
ZvolenYamaha YZF-R1 2001 Ikona
denni28
ZvolenKawasaki 350 F 9 1972 N/A
Dennis
ZvolenKawasaki Ninja ZX-10R 2012 N/A
denymuzik
ZvolenYamaha XJ 900 S Diversion 1999 Ikona
destroyer
ZvolenBMW R 1150 GS 2001 Ikona
Devill999
ZvolenDucati 999 2005 N/A
didcit
zvolenHusqvarna TE 612 E 2004N/A
divo1
ZvolenVictory Hammer 2005 N/A
DNAmark
ZvolenKTM 400 EXC Racing 2000 N/A
DodoMalo
ZvolenHonda XL 600V Transalp 1997 N/A
dolmar
ZvolenJawa 210 Babetta 1990 N/A
DonTon
ZvolenYamaha XVS 650 A Drag Star Classic 2001 Ikona
driftking3
ZvolenPeugeot Speed Fight 50 2003Ikona
dudko1905
ZvolenHarley-Davidson XL1200V Roadster 2016 Ikona
dudo55
ZvolenSuzuki intruder m 1800 rIkona
dudohonda
ZvolenHonda NC 700 S 2013 N/A
dusifuk
ZvolenKTM 450 EXC Racing 2004 Ikona
duuro
ZvolenHonda NX 650 Dominator 1991 Ikona
dwarf
ZvolenBMW R 1200 RT 2010 N/A
EBco
ZvolenKawasaki Zx6rN/A
EBOLA
ZvolenKawasaki Ninja ZX-6R 1999 Ikona
EDDIE600
zvolenHonda XR 600 R 1991 Ikona
edelweiss20
ZvolenAprilia Pegaso 650 i.e. 2005 Ikona
ediyno
ZvolenNenastavená N/A
egres1704
ZvolenKawasaki VN900 Classic 2008 N/A
EmcoEBC
ZvolenKTM 250 EXC 2009 N/A
enzor
ZvolenHusqvarna TE 450 2006N/A
Erich1992
ZvolenKawasaki Ninja 300 2017 N/A
Erik14
ZvolenKawasaki zz-r 250 rv 91N/A
ErikFOX
ZvolenKawasaki ZZR 1200 2005 Ikona
eso1983
ZvolenJawa 350 1972 N/A
Evus
ZvolenNenastavená N/A
fazerik
zvolenYamaha FZS 600 Fazer 1998 N/A

Login začína na písmeno:

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 |

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »