Anketa:
Nové moto videá:
Koniec klasického naturalu 95 - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKoniec klasického naturalu 95 - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Re: Koniec klasického naturalu 95
KAGU - ešte raz a možno aj pomaly si prečítaj čo som ti napísal ja. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (15.11.2019 14:34) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: matus: ..a ty si tiez z tych co uprimne veria, ze v Iraku, Lybii a Syrii bola ohrozena demokracia, preto ich bolo treba humanitarne vybombardovat |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: KAJL: Problem je v tom, ze "ty si osobne myslis" ale svoj nazor mas podlozeny cim - presvedcenim? S tym chod do kostola. To je problem kazdeho nabozenstva, aj toho zeleneho. Realita je taka, ze v top 10 krajin ktore znecistuju planetu je z Europy len Nemecko, aj to je porovnatelne svojim prispevkom s povedzme Iranom, co ked uvazime stav industrialneho rozvoja tychto dvoch krajin, tak to znamena ze Nemci su na tom mnohonasobne lepsie. Fakty su fakty, problemom su Cina, USA, India, atd. Nie Europa. ak chranit planetu, tak vsetci a bez vynimky.. www.activesustainability.com/environment... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: kvietok: ja viem, ze sa nevysmievas, my diskutujeme. Moj osobny nazor si mi prave potvrdil v tvojom odkaze. Najvacsim znecistovatelom je cina a precital si si aj preco? Pretoze vyvaza do krajin, kde je o ich produkty zaujem a tie krajiny su ktore? Ano, tie bohate. Kruh sa uzavrel. Lutovat ma nemusis, ja som s mojim zivotom spokojny a snazim sa spravat, tak aby aj moje deti mali dobry zivot, tu nejde o nabozenstvo, ale o zodpovednost voci buducim generaciam. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: KAJL: a tym, ze mame o ich produkty zaujem, ich nutime znecistovat planetu?? OMG. To je rovnako zvratena logika ako ospravedlnovat znasilnenie tym, ze ma baba kratku suknu a dlhe nohy. Nie, my nie sme ti zli, lebo tie produkty potrebujeme. My sme ti hlupi, ze to kupujeme prave od nich, napriek tomu, ze pri ich vyrobe umyselne nicia planetu. To je ten skutocny problem. Netreba obmedzovat nas, treba obmedzovat ich. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Ahoj.Mat tak vase starosti.Ja mam nazor taky ze tie nove motorky su sracky.A je jedno aky vyrobca.Ja na mojej TL ke som hadice nemenil ani raz.A ten Benzin 100 okt snad dvakrat na radu mudrejsieho aj ked to nepomohlo.Problem som mal inde.Ale to nieje dolezite.netreba sa tym zaoberat.len to maju odskusane a nepomozes si nijako ako normalny obcan.A benzin na zimu nechavam taky aky v nej ostane pri poslednej jazde.a nastartuje na dalsi rok na prvu jazdu stale.V 2002 alebo tak niejako nenastartovala.Musel som benzin stiahnur a dat cerstvejsi.Neviem preco.to je cele.a nepravidelne garazujem bud v garazi nevytapanej alebo vonku pod strechou.Vyberam akurat bateriu.Uz mam nabehane na nej viac ako 160 000km.Ide stale a olej davam taky ako pride.uz bol aj rok ze som nalial vsetky ktore mi za tie roky ostali na regali.snad z piatich znaciek.Akurat dodrziavam hustotu.Dufam ze tie benzin.hadicky menit nebudem musiet este dlho.aspon dufam . |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Este k teme .O tom oleji motore som spomenul preto ze tu boli vazne temy aky olej atd .vela prispevkov a zbytocne. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: kvietok: ale nepotvrdil si nič iné ako to , že planétu si ničíme vďaka korporátnemu kapitalizmu a globalizácii ktorá umožňuje korporáciám ešte viac bohatnúť. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: kvietok: marna snaha Ti nieco vysvetlit. Za vsetko mozu ti druhi. Treba sa zamysliet aj nad pricinami nie len hodnotit dosledky. Uz sa odmlcim, nikam to nevedie. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Marek - vďaka korporatnemu kapitalizmu a globalizácii sa vyrovnávaju príjmové nerovnosti, hladuje čím ďalej tým menej ľudí. S vyššou životnou úrovňou sa zvyšuje záťaž na životné prostredie - choď to do Ázie vysvetliť, že by bolo lepšie keby sa mali horšie. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Sorrento - každá technológia musí prísť v správny čas. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: kvietok: nebudem sa tu vyjadrovat k debate lebo nazor som si tu uz spravil ale toto tu ma odjebalo najviac "a tym, ze mame o ich produkty zaujem, ich nutime znecistovat planetu?? OMG. To je rovnako zvratena logika ako ospravedlnovat znasilnenie tym, ze ma baba kratku suknu a dlhe nohy. Nie, my nie sme ti zli, lebo tie produkty potrebujeme. My sme ti hlupi, ze to kupujeme prave od nich, napriek tomu, ze pri ich vyrobe umyselne nicia planetu. To je ten skutocny problem. Netreba obmedzovat nas, treba obmedzovat ich." |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: matus: Dík za vysvetlenie, takže môžem byť kľudný lebo vďaka korporátnemu kapitalizmu nie len aziati , ale aj naši zamestnanci napr. vo Volkswagene majú rovnaké mzdy a výhody ako nemeckí kolegovia v Nemecku, o ľuďoch vo fabrikách napr. na autokabeláž ktorí si užívajú 500 eurové výplaty za trojzmennú prevádzku ani nehovorím |
Re: Koniec klasického naturalu 95
presne som vedel ze ked sa sem zacne viac zapajat marek750 tak debata sklzne od nasho zakonodarneho zboru a benzinu s obsahol alkoholu ku odpornemu kapitalizmu, americkym parazitom a 500€ vyplatam na SK vs. vyplatam v DE |
Re: Koniec klasického naturalu 95
www.kiwi.com/sk/letenky/vieden-rakusko/pchjongjang-seve... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Toz, so steblom travy v ustach premyslam, ze to len bude uzko spojene s kapitalizmom. Ako inak by ste prinutili chodit ludi do prace, ako inak udrzali chod ekonomiky a rast burzovych kurzov na valovej street. O nic v zivote nejde iba o to. Mozno este v poslednej dobe trocha stupa voda San Marcovi na namesti a Gréta sa uci riadit plachetnice ale fakt nejde o nic iba o chod ekonomiky. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Sme na motorkovom fore. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: raptor: nezdá sa ti ,že tu už na druhej strane prežúvame sto ráz prežutú slamu ? |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: marek750: 100km/h na dialnici jedine s autopilotom. Inak to je nebezpecnejsie ako 200 na prazdnej dialnici. Obdivujem ludi, co takto vedia jazdit, ja by som zaspal. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
tento nezmysel uz funguje v Rakusku niekolko rokov.. iste ste to uz zazili, rychlost na dialnici obmedzena elektronickou tabulou na 100 km/h s dodatkom IG-L - tak to je presne ono (Immisionsschutzgesetz-Luft).. tak neviem ci to znizi emisie, ked to automaticky zvysuje koncentraciu dopravy a nasledne kolony.. ale snad to rakuski zeleni sudruhovia maju podlozene meraniami... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
marek750 - ide o to čo a kde čítaš + kritické myslenie. To je všetko. Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (18.11.2019 8:29) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: janoval: ale to sa uz deje...su auta, ktore pri stovke dokazu pomerne bezpecne ist po dialnici aj same, to mam v pohode odskusane, samozrejme spat pri tom nemozes... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Brazília je najväčší svetový producent etanolu z cukrovej trstiny. Osemdesiatpäť percent všetkých ľahkých vozidiel v krajine môže jazdiť na biopalivá. Podľa brazílskej legislatívy musia navyše všetky čerpacie stanice ponúkať etanol. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
egres teraz neviem ci autor uvedenych viet chce povedať ze na tych 4755 litrov etanolu je potrebny |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Petícia proti E10: Upravené 1 krát. Naposledy upravil bluebear (18.11.2019 14:05) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Kolko PHM sa sapotrebuje pri vypestovani 1 ha repy?? |
Re: Koniec klasického naturalu 95
uz ked tu niekto bez citania zvona drbol tu peticiu... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
www.dobrenoviny.sk/c/175484/benzin-natural-95-nadalej-z... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: raptor: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Nozdormu> ked navrhujes zakonodarcom zmenu zakona, tak to nie je nabadanie na porusovanie zakonov. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Biri - uvedenu vetu ktoru spominas som si vsimol aj ja a hodnotim ju ako nestastnu. Pre mna je podstatna posledna veta.... uvídíme, ako povedal slepý. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Nozdormu: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: raptor: ...Uvidime, ako slepy povedal... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Burizon ak je toto pravda tak by sa mali spojit egres s merlinom a zazalovat SR za to ze zdanuju biozlozku rovnako ako plnotucny benzin |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Aj, a nielen Rakúska 100vka je označená ako E5. Tj.že aj 100vka obsahuje etanol. Nafta detto, aj premiová. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: raptor: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
§ 6 Sadzba dane |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Nechcem spamovat, ale vyzera to tak ze tam nejaka "zvyhodnena sazba dane" asi je .... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Burizon (19.11.2019 10:29) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: Nozdormu: ...možno máš pravdu, ale ked' som bol v cca tvojom veku, (závidím), tiež boli zásoby ropy len na 50r., ...a predpokladám, že aj ty o 30 r. napíšeš niečo podobné... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Základná daň pre palivá s podielom do 5% etanolu: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Tak ak toto je pravda, no hovorí sa iba o síre. Tak kto je vačšia ekologická hrozba na lesnej ceste s motorkou odychujúci homosapiens, alebo ten čo ide oddychovať na loď. www.auto.cz/lode-jedine-spolecnosti-znecistuji-ovzdusi-... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Možno si na takej lodi užívajú Gretkiny rodiča jej ťažko zarobené peniaze tí najsvetejsi bývajú najväčší pokritci. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
V tomto Gretka nemá prsty, EU definovala tieto požiadavky v roku 2009, po plynovej kríze, ako diverzifikáciu zdrojov na zníženie závislosti Európy na dovoze od uhľovodíkov ich palív. Plus ďalšie bla bla bla dôvody. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Zvýšenie podielu bioetanolu v benzínoch je naviazané na pristúpenie SR na dohodu o znižovaní emisií. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
v sucasnom benzine je poldeco a stamperlik liehu v litri benzinu v buducom bud dva poldeca v litr i cize o stamperlik viac ako a cim mi stamperlik liehu znici motor ? |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: Pirrates: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: Biri: Ale zasa plati ze....ALKOHOL POUZE Z RUKOU LEKAŘE... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
No ved sa nechajme prekvapiť ci budu popri E10 stále predávať aj E5ku. Ak áno, som zvedavý koľko ľudí ju kúpi (vzhľadom na reakcie v tejto téme sa nejaké percento najde). |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: RadoR6: Rado, ak by jej nebolo, tak sa o teme zivotneho prostredia ani nebavime, takze na nieco to predsa len je. A je to jedno, ci je Greta, Majka z gurunu alebo z konzervy. Ucel to splnilo, tema je diskutovana, otazka je dokedy to vydrzi a ci bude aj nejaky vysledok. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Nový benzín neškodí motorom!! |
Re: Koniec klasického naturalu 95
In doubt always check user manual or contact the importer. Ethanol blends above 10% can 1. damage the painting of the fuel tank, 2. damage the rubber fuel lines, 3. cause corrosion of fuel lines and 4. cause poor drivability. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
auto.sme.sk/c/22266288/natural-95-na-pumpach-konci-benz... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Kto pozeral televízne noviny na STV tak mohol vidieť správu o tom , že terajší Natural 95 (E5) bude stále v predaji t.j. aj na budúci rok , kým oňho bude záujem |
Re: Koniec klasického naturalu 95
JAJ !!! |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Kedysi som tusim v PL, tankoval na stojane, kde sa dalo nastavit pomer liehu a benzinu, od E85, teda 85% lieh na 15% Nat95 az po E10, teda 10% liehu a 90% NAt95. Dve hadice do pistole, trocha rozmyslat pri tankovani.. Teda nastavit si miesaci pomer. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
A no tak diky.. Desatinna ciarka, po par deci sa vytratila.. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Chlapci, chcem sa vrátiť k téme, už som úplne mimo. Poprosím o radu/názor. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: dalco: chemicky rozbor necham na inych...neviem aku pumpu oblubujes ja tankujem na shell kde maju vpower 100 oktanovy a ten je stale e5...ak chces tankovat 95oktan ja osobne si myslim ze to problem nebude ale to nech ti tu uz poradia odbornici...kazdopadne da sa stale vyhnut e10 ak sa jej velmi bojis... |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: dalco: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
dalco , ale Šedovica šesťstovka sa predsa robila až od 1988 , tak čo to má tvoja žena za unikát ? |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: brazel: júúúj jasné. Prepáč. Je to rok 1996. Mení to situáciu s tým benzínom?, … či žienka moja dojazdila. Myslím, že nedojazdila, viď moja správa pre Joker9. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dalco (14.03.2020 8:03) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: joker9: ďakujem priateľu… moc si mojú nežnú polovičku nepotešil, ale vďaka za info. ???? Upravené 2 krát. Naposledy upravil dalco (14.03.2020 8:04) |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Caute, uz dlhsie uvazujem o nejakom veteranovi/yougtimerovi r.v. ca. 1980. Chcem sa opytat, pokial tu su nejaki s takymi strojmi, co tankuju, pripadne, ci riesili nejake patalie z dovodu dnesnych benzinov (nie vymeny hadiciek, ale az mozno poskodeni karburatorov alebo motorov atd.) Uvazujem o japoncovi, resp. nemcovi, mozno talian. Zatial je to len v rovine uvah pre a proti, ci moje nadsenie nezabije na zaciatku to, ze do toho nebude co natankovat. ale veteranistov vidavam, takze to musi nejako ist. |
Re: Koniec klasického naturalu 95
Re: KAJL: |
Re: Koniec klasického naturalu 95
treba tankovat 100vku E5, moj karburátor nezaznamenal žiadnu zmenu...aj do auta už len 100vku |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce