Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuProjekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (7 hodnotení)
Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu: Čo na seba ku kroske
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokProjekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: A prdel máš čím chránenú? Tam nie je na nohaviciach žiadny chránič? Ja som si dávnejšie zaobstaral niečo podobné tomuto: Chránicz Perdelowi |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: heno hned mi jasne preco sa to vola spartan ... ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (12.01.2012 11:26) |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Heno: na mám vrch Kawasaki, teda gace, dres aj rukavice a f tích gacách biuo také mjaké vložené na bokoch beder. Ale dau sem to ven. Možno časem kúpim aj ňejaké "chráňiče perdelove" ale zatát pri mojich 1386cich pádoch, sem to ňejak neto, nepotrebovau. Ale ano, može sa stat, že to potrebovat budem. Na pádi sem s bicigla zviknutí Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (12.01.2012 12:21) |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: Pozorne sledujem tento "Projekt" a dúfam, že ho budem čoskoro nasledovať na svojej kroske |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: Tiež som roky nepoužíval tie chráničové gate... Až pokiaľ som sa tohto roku na Romania Baja v zjazde nevysypal na kameňoch na ľavobok a nedal som si taký kamenistý niekoľko metrový slide. Som potom tancoval okolo motorky pol minúty kým som to predýchal |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: Nedalo mi znova..... strašná reklama, asi ako celý "projekt" |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Však tento projekt vznikol pomocou Kawasaki, že zapožičala motocykel. Tak mi príde normálne, že dostali na oplátku reklamu...nechápem čo vám na tom môže vadiť??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil tigrik77 (15.01.2012 22:47) |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: Tie gate, co popisujete su super, obzvlast, ak je tam aj chranic na kostrc. Prave hladam take, co sa mi nebudu "bit" s ortezami. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
ak sa mozem spytat da sa niekde vobec pred tym nez sa rozhodnem investovat peniaze do motorky vyskusat cross motorka ? samozrejme nie zadarmo ale je nieco ako ma napr honda honda day tak nejaky off road day? pripadne nieco pre neskusenych skola pozicovna akcia hala bala bar co....................fakt som nenasiel. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Oskar, na honda dni, alebo KTM dni ti pozicaju, ale treba mat chranice a oblecenie. Len ale doplnim, ze na videach taka jazda vyzera lahsie ako v skutocnosti je. 90% beznych jazdcov ked skusilo cross na trati, po 10 minutach odpadavalo. Treba skusit |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
duggo super sprava nieco som o tom pocul, ja sa nechcem hrat na nejakeho super jazdca len ani profi ani nic len si to osahat poskusat, len neviem co s obleckom na klasicku moto mam ale na nejake to bahno pojazdenicko som uplne bez vsetkeho skusim o tom posprtat viacej. ak by ta este nieco napadlo daj vediet |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Tam ani tak nejde o oblecenie, hlavne su chranice a poriadne motocrosove topanky. Na to hodis nejaky hokejisticky XXL dres za 5 evri a si obleceny |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Hodnotenie: no ja viem ale hladam nieco pre verejnost a ktm day je len pre novinarov myslim |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Pozicat si krosku na chvilu by nemal byt az taky problem, ak sa vies vozit na motorke. V podstate na tom nemas co pokazit, aj ked to opres, to nie je ako cestna motorka a malokto ma vobec odvahu tomu poriadne otvorit. V horsom pripade urves packu za 10 E. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
ja si skôr myslím, že požičiavať si krosu na to aby som sa rozhodol či to chcem alebo nie je zbytočné. Pretože to nie je stroj na to, že možno ma to bude baviť...možno tak endurko, ale nie kros. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
|
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
no. prve odvezenie na krose bude skor odstrasujuce, hlavne ked si cestak. vsetko ti to bude nadskakovat a uhybat hlavneked je nezavalis. navyse zistis po 3 minutach ze ju nevladzes udrzat v prackach. ja som tak svoju prvu krosu chcel po 2 tyzdnoch predat. teraz to povazujem za moj najlepsi relax. cestu idem iba ked som z krosy uz hodne utrieskany. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
bedna: no to s tím otstrašeňím je asi velká pravda, je to šecko inačí a to dokáže čovjeka nastrašit. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
na zaciatok kazdemu odporucam 125,samozrejme pokial chalan nema svinsku vahu 100kg. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
podľa mňa, ak nemáš skúsenosti, tak aj tá 125 2T bude mať nad Tebou... |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
Nic lepsie ako 125-ka na ucenie nemoze byt. Da ti pocitit kazdu jednu chybycku, zavahanie a je menej narocna na udrzbu. |
Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske
jasné že nepotrebuje, mne sa zdá moc aj Kafka, teraz taká vyladená mapa keď tam je. Stále nedávam plným hrdlom |