Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3039 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26361
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15905)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10456)

Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProjekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Projekt z cesty do terénu: Čo na seba ku kroske

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
12.01.2012 10:48

Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Heno
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

A prdel máš čím chránenú? Tam nie je na nohaviciach žiadny chránič? Ja som si dávnejšie zaobstaral niečo podobné tomuto: Chránicz Perdelowi

Má to význam, či hlúposť? Je v MX nohaviciach nejaká vložka aj pre tieto účely? ;-)


12.01.2012 11:22

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

datadive
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

heno hned mi jasne preco sa to vola spartan ... :-D ...
mikulec som rad ze sklzol k lahkym prilbam [dobre] ... je rozdiel ze ? mat na hlave kilo a kilo a pol ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil datadive (12.01.2012 11:26)


12.01.2012 12:20

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Heno: na mám vrch Kawasaki, teda gace, dres aj rukavice a f tích gacách biuo také mjaké vložené na bokoch beder. Ale dau sem to ven. Možno časem kúpim aj ňejaké "chráňiče perdelove" ale zatát pri mojich 1386cich pádoch, sem to ňejak neto, nepotrebovau. Ale ano, može sa stat, že to potrebovat budem. Na pádi sem s bicigla zviknutí :-D

datadive: ale určiťe, a tu úplňe ;-)

úprava: a zabudeu sem dodat, že priebežňe sa budí písat aj skúsenosci a ket pribudne aj nová vjec, tak téš.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (12.01.2012 12:21)


13.01.2012 5:19

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Hodnotenie: Dobré

Pozorne sledujem tento "Projekt" a dúfam, že ho budem čoskoro nasledovať na svojej kroske :-}

[dobre]


14.01.2012 15:16

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

fitko
 Kávičkár 

Ikona

Reklama [zle]


15.01.2012 13:52

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tiež som roky nepoužíval tie chráničové gate... Až pokiaľ som sa tohto roku na Romania Baja v zjazde nevysypal na kameňoch na ľavobok a nedal som si taký kamenistý niekoľko metrový slide. ;-) Som potom tancoval okolo motorky pol minúty kým som to predýchal ;-)

Takže asi niečo také zaobstarám...
Awia


15.01.2012 21:48

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

alexa7
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

Nedalo mi znova..... strašná reklama, asi ako celý "projekt"


15.01.2012 22:44

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Však tento projekt vznikol pomocou Kawasaki, že zapožičala motocykel. Tak mi príde normálne, že dostali na oplátku reklamu...nechápem čo vám na tom môže vadiť??? :-O

Ale asi je lepšie čumieť v tv na reprízu farmára a podobného plodného výkvetu ako si prečítať niečo spoločné s motorkami. :-~

Mikulec u mňa [dobre] ;-)

Upravené 1 krát. Naposledy upravil tigrik77 (15.01.2012 22:47)


16.01.2012 13:43

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Tie gate, co popisujete su super, obzvlast, ak je tam aj chranic na kostrc. Prave hladam take, co sa mi nebudu "bit" s ortezami.
Kolenne ortezy rozhodne nie su nutnost, skoro by som povedal- draha zbytocnost. Staci ten chranic z clanku. Ti co maju operovane kolena vsak maju aj velmi realny dovod so mnou nesuhlasit.
Krcna orteza mi vadi pri jazdeni. Tak, ci tak, mam problem presvedcit sameho seba, kupit daco drahe, co mozno nikdy nebudem potrebovat. Ak ano, tak bude pruser jak Brno 8-)

Vybrat dobre laktovky sa mi zatial nepodarilo. V niektorych dresoch su take minichranice rovno nasite- pred odreninami to chrani celkom slusne.
Tieto su super
Pozri obrázok
ale pouzivam ich len na tvrdy podklad alebo ked skusam daco nove a je iste, ze skoncim na zemi. Chrani to bohovo a urcite uz aspon raz ma to zachranilo od zlomeniny. Po chvili jazdenia mam vsak ztuhnute predlaktia. Pouzivam teda podobnu vestu ako ma mikulec

Kvoli oblickam je dolezita vec "ladvinovy" pas.


17.01.2012 17:05

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

oskar56
 Turista 

Ikona

ak sa mozem spytat da sa niekde vobec pred tym nez sa rozhodnem investovat peniaze do motorky vyskusat cross motorka ? samozrejme nie zadarmo ale je nieco ako ma napr honda honda day tak nejaky off road day? pripadne nieco pre neskusenych skola pozicovna akcia hala bala bar co....................fakt som nenasiel.


17.01.2012 17:50

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Oskar, na honda dni, alebo KTM dni ti pozicaju, ale treba mat chranice a oblecenie. Len ale doplnim, ze na videach taka jazda vyzera lahsie ako v skutocnosti je. 90% beznych jazdcov ked skusilo cross na trati, po 10 minutach odpadavalo. Treba skusit [dobre]

A ortezy su podla mna dost potrebne, tobôz ale, vela ludi si kupilo bezpecnostne dvere az ked ich vykradli.


17.01.2012 17:59

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

oskar56
 Turista 

Ikona

duggo super sprava nieco som o tom pocul, ja sa nechcem hrat na nejakeho super jazdca len ani profi ani nic len si to osahat poskusat, len neviem co s obleckom na klasicku moto mam ale na nejake to bahno pojazdenicko som uplne bez vsetkeho skusim o tom posprtat viacej. ak by ta este nieco napadlo daj vediet


17.01.2012 18:06

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Tam ani tak nejde o oblecenie, hlavne su chranice a poriadne motocrosove topanky. Na to hodis nejaky hokejisticky XXL dres za 5 evri a si obleceny :-D


17.01.2012 18:08

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

oskar56
 Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

no ja viem ale hladam nieco pre verejnost a ktm day je len pre novinarov myslim


17.01.2012 19:05

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Pozicat si krosku na chvilu by nemal byt az taky problem, ak sa vies vozit na motorke. V podstate na tom nemas co pokazit, aj ked to opres, to nie je ako cestna motorka a malokto ma vobec odvahu tomu poriadne otvorit. V horsom pripade urves packu za 10 E.
Treba sa skamaratit s niekym kto uz krosku ma.


17.01.2012 23:34

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

ja si skôr myslím, že požičiavať si krosu na to aby som sa rozhodol či to chcem alebo nie je zbytočné. Pretože to nie je stroj na to, že možno ma to bude baviť...možno tak endurko, ale nie kros.
Treba sa každopádne nakontaktovať na dvozcov a dohodnúť sa s nimi. Kawa robieva napr. v Šenkviciach predvádzačky


18.01.2012 6:18

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

slobo
 Bahniak 

Ikona



Ludee
Na redaktor Mikulca, hodziua *XXL dres (* Duggo 17.01. 18:06 )
-oblekua ho do kazajki- ....?.... Gramaticka milicia MRidu ..
Boco sa stauo


Pjekni den,
zelå
KAWACZESKO


Pozri obrázok


18.01.2012 9:15

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

no. prve odvezenie na krose bude skor odstrasujuce, hlavne ked si cestak. vsetko ti to bude nadskakovat a uhybat hlavneked je nezavalis. navyse zistis po 3 minutach ze ju nevladzes udrzat v prackach. ja som tak svoju prvu krosu chcel po 2 tyzdnoch predat. teraz to povazujem za moj najlepsi relax. cestu idem iba ked som z krosy uz hodne utrieskany.


18.01.2012 9:57

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

bedna: no to s tím otstrašeňím je asi velká pravda, je to šecko inačí a to dokáže čovjeka nastrašit.


18.01.2012 11:39

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

barlac
 Jogurťák 

na zaciatok kazdemu odporucam 125,samozrejme pokial chalan nema svinsku vahu 100kg.
nevytaha to ruky, ako ked prva masina je 450yzf a podobne.
treba mat na pamati, ze ty musis mat nad motorkou nie na opak.
a keci ,ze po mesiaci je ti 125 slaba su nezmysel.


18.01.2012 12:59

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

podľa mňa, ak nemáš skúsenosti, tak aj tá 125 2T bude mať nad Tebou...


18.01.2012 13:49

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

RHplusB
 Bahniak 

Ikona

Nic lepsie ako 125-ka na ucenie nemoze byt. Da ti pocitit kazdu jednu chybycku, zavahanie a je menej narocna na udrzbu.
S 250f sa clovek zas rychlejsie zzije.

Keby si niekto ozaj myslel, ze potrebuje 450f, tak nepotrebuje


18.01.2012 14:01

Re: Projekt z cesty do terénu 2. časť: Čo na seba ku kroske

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

jasné že nepotrebuje, mne sa zdá moc aj Kafka, teraz taká vyladená mapa keď tam je. Stále nedávam plným hrdlom :-D

125 je na naučenie paráda určite, len som chcel povedať, že aj tá jad možnosti začínajúceho jazdca



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.