Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2704 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26352
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15900)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10452)

Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuBenelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle! - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (15 hodnotení)

Diskusia k článku: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
18.04.2012 10:36

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Palika
 Turista 

mikulec
Uznavam, Talianske motorky su najkrajsie, auta tiez, dizajn perfektny. Kvalita porovnana s Japoncami je nizsia, a pomali ceny sa vyrovnavaju. Niektory japonsky vyrobcovia predavaju urcite modely nad cenu prekrasnych talianov. Yamaha predava velke Tenere drahsie, ako dva lacnejsie modely Multistrada od Ducati, a GS1200. A kolko sa predalo z ktoreho, kolko talianov brazdi cesty a kolko Japoncov? A ani BMW 1200gs nie je vrchol kvality, kamos si kupil cisto novu zo salonu v Kosiciach, a este v garancii mu museli menit predok. V DS 5 novych GSov, z toho 4mali problemi. Predpokladal by si to pri pouzitom stroji, ale pri funglac novom? Taliani. 2003 Jackal zo salonu ani nedosiel domov, 250 km, a uz sa musel opravovat. Pred mesiacom som cital na Mad. stranke prispevok majitela Ducati 1098(tusim, neprisaham, ale supersport novy), ktoreho pocas prvych 10tis km 4krat brala odtahovka do servisu. Od tej doby mu to slape bez problemov, ale nebol z toho stastny. Prave kulhajuca kvalita techniky, ktora mozno v poslednej dobe uz sa zlepsuje, je to, co odraza ludi od kupovania Talianov.
Pre mna spotreba 8-12 litrov pri stupajucich cenach benzinu je neakceptovatelna. Do 6.5 mozno, ale aj to je uz vela. samozrejme, je tu otazka, kolko prichadza na tvoj ucet mesacne. A ked som dobre videl, nadrz 16 litrov. Tak kazdych 120 kilometrov na pumpu natankovat. Chapem, ze nova VMax potrebuje s odporom vzduchu ako kamion 13-15 litrov, no tu ani neide o 200 konovu masinu, ani nefrcis okolo 300. Super masinka, ale nech mi to pozicaju s plnou nadrzou, anech nemusim na konci santenia natankovat!


18.04.2012 9:57

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Palika
 Turista 

spidooo
Dakujem, profil upraveny, ja a spravne pisat :-((( . Chcel som tu srandovat, ze je to specialny model pre kamionistov s tachografom, ale bol to len preklep.
Ale pridal som tam do snov sajdu a trialovu masinu, nie ze by tam ubudalo, ale pribuda, budem musiet obehnut v Lete dealerov.


18.04.2012 7:19

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Ta motorka je ako stetka-zlatokopka, vsetci by ju chceli pojazdit, ale nikto by ju nechcel mat doma...

Miku podla mna by si sa mal orientovat tymto smerom, ked ste robili testy s Tinom:
Porovnávací test exotov Ducati, Voxan a Buell
Dva krát netvor na taliansky spôsob - Ducati Monster 1100 a S2R1000


Toto je naozaj hruza :-}


17.04.2012 21:54

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

mrmmrm
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

MIKULEC Tebe za článok 1* [dobre]

BENELLI Tebe za dizajn 1** a za jazdné vlastnosti 1***

V 2005-tom som ju skúsil v Banskej Štiavnici, hneď po M S4R. Nevedel som sa z nej odlepiť. Sedela ako keby ju niekde v mojich snoch odliali podľa mojej "riti". 8-) Zvukový prejav na moje vtedajšie skúsenosti bol a možno stále je neopísateľný.

Vážne som sa rozhodoval medzi ňou a S4R-kou. Ale články testerov-novinárov o tečúcom oleji a stratených skrutkách ma od nej odradili a S4R bola predsa len príliš tvrdá a ultimatívna. :-}

TnT má ale stále svoje pevné miesto v mojich spomienkach a v mojom rebríčku reálne vyskúšaných motoriek je hneď za novým Vmaxom, kvôli ktorému by som sa snáď aj tomu "pekelníkovi" upísal. >:-)


17.04.2012 15:35

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

s taliánkami je to tak, pokiaľ sa o ne nezaujímaš a nestaráš, tak ti najprv začnú pičovať a potom sa začnú kurviť kade tade. Keď im ale dopraješ nesklamú. Ide len o to včas identifikovať problém a nejebať na to jak u japonca, ale toho má zas každý. Týka sa to áut, motoriek a kto by si z môjho vyššie spomenutého vydedukoval , že som nebodaj hovoril o ženských , tak to nie. :-}
Tie Vás prestanú baviť skôr :-D :-D :-D ako motorky [dobre]

Upravené 1 krát. Naposledy upravil AMIS (17.04.2012 15:36)


17.04.2012 14:54

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

polepetko
 Edvenčr 

Ikona

spidooo: nepúšťam brzdu úplne, je to asi skôr otázka nastavenia citlivosti toho snímača.


17.04.2012 13:52

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

PalikaTriumph Truckstone neexistuje. To nacom sa chces previezt je Thruxton.


17.04.2012 13:42

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

danopanci
 Kávičkár 

Ikona

No prečítal som si ten dlho očakávaný test 2x a čakal som niečo iné.

Ale motorka pekná - taká Talianska mňamka, spotreba pohodová, výkon v pohode.

A je mi jasné - že to ide aj v dzezine po zadnom :-*


17.04.2012 13:24

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Palika: nie som talianofil vyslovene, ale mám rád krásne veci. A hlavne také, čo majú "dušu". Tá spotreba je úplne normálna, keď si pozrieš spotrebu malej Brutalky, tiež nie je najnižšia a to je 4vál a objem 920...A nová moto, takže pri tomto zázraku to nie je nič, čo by sa nedalo pochopiť. Každopádne by si vedel spraviť okolo 8 litrov, ale kultúrnou a sterilnou jazdou. Keď tomu začneš nakladať...

Jaj a k poznámke o kvalite sa nemusím ani vyjadrovať :-D


17.04.2012 10:36

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

polepetko Ahá. Tak ale to mas pekne natrenovane to svoje ABS :-))) , lebo si to robil jak stroj [dobre]
A naco pustas packu az za uroven vypnutia snimaca brzd svetla. Nestaci len trochu popúštať? Vtedy by si to vedel aj rychlejsie spravit...


17.04.2012 10:19

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Palika
 Turista 

Hodnotenie: Dobré

Cav! Tych 9- 12 litrov to ako vazne? Hmm, asi Ti niekto odcucol z nadrze do kosacky, kym si hladal, toho svojho dobre schovaneho pred sanim airboxa, pri krykoch :-))) To Tatra 613E papkala tolko. Zazitok to musel byt, aj clanok je super. [dobre] No nie si Ty trochu tak pozitivne zaujaty voci Talianom? Krasa to je, ale predsa to neskryvilo ziadne ukazovatele predaja nikde, ani na rodnej hrudi. talianske stroje sama krasa, ale kvalita kulha tak trochu.


17.04.2012 9:43

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

polepetko
 Edvenčr 

Ikona

julka: orientačne servis (veci čo si teraz spomínam):

2x ventilové podložky - 760Kč
motorový olej - 1300 Kč
olejový filter - 200Kč
rozvoďák - 1700Kč
3x irídiové sviečky - 1260Kč

TNT s rokom výroby okolo 2004 mávali občas problém s teplým štartom (keď bola motorka po jazde rozpálená).
Pravdepodobnou príčinou bolo to, že rotujúce vinutie štartéra pri vysokej teplote trochu zväčší svoj objem a potom sa dotýka vonkajších
magnetov (konštruktéri tam nechali príliš malú medzeru). Čiže pohyblivá a pevná časť sa dotýkajú a tým pádom sa to nemôže pretočiť. Po niekoľkých desiatkach minút to vychladne a motorka bez problému naštartuje (v tom čase už ale neskúsený majiteľ pravdepodobne úplne vyplieskal batériu pri márnych pokusoch o naštartovanie. To sa oplatí hlavne v zapadákove 200 km od domu, kde nikto nemá štartovacie káble).
Riešením je kúpa nového štartéra, pretože pri novších ročníkoch TNT už boli pôvodné štartéry Denso vymenené za inú značku a problém teplého štartu zmizol (nový štartér 8000 Kč). Lacnejším riešením je rozobrať to a na sústruhu upraviť tak, aby sa vinutie magnetov nedotýkalo (poznám ale iba jeden takýto prípad odvážneho maníka z Anglicka). Takisto sa pri TNT oplatí vymeniť originálnu batériu za batériu s čo najväčším štartovacím prúdom a tým pádom vymeniť aj pôvodnú "žuvačkovú" kabeláž (aspoň od baterky smerom k štartéru) za kvalitnejšie hrubšie káble.
Ešte sa niekedy zvykne povoľovať skrutka alternátoru......stačí sem-tam skontrolovať, v prípade potreby dotiahnuť.



16.04.2012 23:51

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Romanka: Zbohom zdravý rozum a rozkoš nekonečná :-D


16.04.2012 23:50

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Hodnotenie: Dobré

Miku [dobre] , môj názor na Benelli TNT poznáš, takže ja len toľko - normálnemu heterákovi je po prečítaní Tvojho erektívno sádlo masso citového výlevu ( ot čistého srcca ) čo sa snaží tváriť ako test :-))) okamžite jasné, že boli vlhké aj spoďáry ;-) Ale tak to skrátka s Benelli TNT je. Zbohom zdravý rozum a rozkoš nekonečná :-P :-P :-P

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Romanka (16.04.2012 23:52)


16.04.2012 22:57

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

julka
 Kávičkár 

Ikona

Sa vybláznil panáčik.... :-D
Ako test som to zrejme nepochopil, ale viem že je to zrúdička a veľmi pekné vozenie.
Ešte by ma zaujímalo či sa to aj tak jebka a či je to na údržbu a diely take zbytočne drahé ako talian??? (počul som od pár majiteľov /pár je dva/)


16.04.2012 18:41

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

polepetko
 Edvenčr 

Ikona

spidooo: TNT nemá žiadnu :-) vychytávku ohľadom brzdového svetla, ide len o môj vžitý zlozvyk (či dobrozvyk?) z rýchlej jazdy na autách, kde je vozidlo v hraničných momentoch lepšie pod kontrolou pri krátkom opakovanom brzdení..


16.04.2012 18:25

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

FaDe
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

„ket temu porádňe ujebeš, tak sa strachuješ o svúj vercajch, že či Ťi ho nefcucne do érboxu!" :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Takto dobre som sa uz dlho nezasmial :-D :-D :-D


16.04.2012 17:56

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

cees2r
 Geriatrik 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

..ďakujem,
tiež mi povedia viac dojmy ako výčet techn.špecifikácie.
U mňa ale tri nie je ani dva ani štyri - buď je navyše,alebo chýba.


16.04.2012 17:11

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

RHplusB
 Bahniak 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Velmi dobre pocitanicko a zabavne [dobre]
Neviem to naisto, ale dakedy uz mam pocit, ze Zahoraci dokazu byt este o kusok vtipnejsi jak Vychodnari.

Spiritualne zalozeny clovek, by si mohol pomysliet, ze ta motorka je reinkarnaciou TL1000S.


16.04.2012 16:29

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

nehovorim, ze cisielkujes. ale ze nemozes chcet od nemeckeho testu, aby vedel ohodnotit takuto masinku.. ;-) peace!!


16.04.2012 15:42

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

:-O Chester - a čísielkujem? ;-) Mám tam dva palce hore, je to málo?

P.S. samozrejme čítam aj nemecké a iné testy - preto viem porovnávať. Takéto, ako mikulec, nevie nikto. [dobre] ;-)


16.04.2012 15:34

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

a teraz ma napadlo, či si spomínaný člen MR, spomína na svoj výrok, napísaný v článku... :-}


16.04.2012 15:31

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

papi - nemozes robit nemecky test na taliansku motorku.

ako raz povedal pan Einstein. "kazdy z nas je genius. ale ked budes sudit rybu podla jej schopnosti vyliezt na strom, bude zit cely svoj zivot v presvedceni, ze je sprosta."

tak ani nemozes cisielkovat TnT-cko podla nemeckych testov.. :-)


16.04.2012 15:02

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Hodnotenie: Dobré

:-D Dobrý airbox, keby že má aj dve airbagy, neviem, jak by dopadol test. Možno story by skončilo pred sperma-bankou... :-D

Nemci by toto asi nestrávili, veľmi subjektívne napísané - ale veľmi dobre sa to čítalo. [dobre]


16.04.2012 13:39

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

AMIS
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Miku ty s tou tvojou záhoráčtinou piči, ale domy z TNT by som popísal podobne ale kurva po slovensky, mne sa len vždy páči, že na Benelli nadávajú len tí "ČO POČULI" :-D ale keď sa na nej veziem zimomriavky mi nedovolia nadávať na ňu >:-) >:-) >:-) a je jedno či je to trek alebo tnt :-D
Moja mama vymení elektroprskolet za PePé, tak už sa teším, jak jej budem kradnúť to malé nič s názvom Benelli :-D


16.04.2012 12:53

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Neviem, ja nesledujem inzerciu...

Ejha, ale si na mna v poslednej dobe nejaky hnusny Cestre, tusim som sa tej nasej spolocnej milenke pacil vac nez ty :-D >:-)

Presne tak, nic nekupujte. Ked sa ma nejaky znamy opyta na motorky, ze by chcel zacat, tak mu vzdy poviem, ze kasli na to chlape, a tes sa z tych penazi, ktore si usetril apouzi ich na nieco ine :-)))


16.04.2012 12:34

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

tak s tym vyfukom to ozaj dosral.. :-~
miku, ty nekupuj nist. tam setri, nech ma mala pjekne hracki a oblecko.. a na skolu do buducna.. :-)

a este jedna vec.. neviem ci si uz pocul, ale posuskava sa, ze maTooB je len velice skareda lesba >:-) :-D :-D :-D :-D :-D


16.04.2012 12:00

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

spidooo
 Kávičkár 

Ikona

No ta je v inzercii uz veru dloho...


16.04.2012 12:00

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

s tím inzerátem mi sceš co povidat? :-} že mám to zakúpit?

úprava: a tí vífuki hrozné :-O

Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (16.04.2012 12:02)


16.04.2012 11:50

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

miku ;-)

Tuknem na inzerciu a hned prvy ze drb motoride.sk/?P=inz_detail&ID=210072
:-D


16.04.2012 11:43

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

maTooB: seš horší jak to čertove plemeno (ženi) nevihoví sa Ťi aňi tak aňi hentak :-~


16.04.2012 11:40

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Krakatau
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

budem sa opakovať, ale parádička, fajn čítanie ;-) [dobre]


16.04.2012 11:34

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Hodnotenie: Dobré

no vidno, ze ta masina potesila. pjekne napisane...teda po nasem, tak bes sraanii, jak to citiu. no ale ten pytlik do eerboxu musi byt ina lahodka :-)


16.04.2012 11:31

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Nie, nevyvolava. Ked sa zvezie ja, tak mozno potom hej :-)))
Ale nechcem, bojim sa cudzich motoriek. Dokonca teraz sa bojim aj jedneho 50ccm minibiku ked som sa dozvedel, ake to je zurive a ako to vie aj skuseneho cloveka rozjebat... :-~


16.04.2012 11:28

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

maTooB: na tej motorke sa vozil aj polepetko...tiež to v Tebe nič nevyvoláva? :-*


16.04.2012 11:24

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

maTooB - predpisova jazda v dazdi :-))) to Ty si nevies kupit pekne pocasie? :-*
to vidim, ze ja jazdim s 1670 kubikmi este celkom setrne (6.5) :-D :-D aj ked, urcite nemam taku akceleraciu z 90-tky ako vy..

ked to tu citam, tak to by sme sa mohli skladat a potom hromadne kupovat benzin za mnozstevne zlavy :-D nevlastni tu niekto cerpacku? >:-)


16.04.2012 10:56

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

polepetko
 Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Odo mňa to síce nevyznie nestranne, ale presne takéto testy sa mi páčia.
Keď si spomeniem ako som kedysi pozerával na STV Auto-moto-revue alebo keď si ešte aj dnes v niektorých časopisoch prečítam test, tak mám pocit, že len dostávam informácie z brožúry výrobcu vozidla.

Nech žije TOP GEAR a mikulec! :-)))


16.04.2012 10:53

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

spidooo: mosíme dočkat na polepetko, nech nám to tu visvjetlí ;-)


16.04.2012 10:53

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

No ono ked sa na tej motorke vozi iba mikulec, tak to vo mne nejake extra emocie nevyvolava :-D

Pre ilustraciu moja 998ccm L2 testastretta spapala 6,8litra na 100 pri predpisovej jazde v dazdi. Cize realna spotreba je iba viac...


16.04.2012 10:46

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

spidooo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Cesrer pockaj pockaj. Ale triumph je najsetrnnejsia motorka v tej triede aku poznam. Kombinovana sporeba mesto a dialnica bolo tusim 4,6L ci tak nejak. A to bola nalozena motoka batozinov a s frajerkou. ;-)
Zato Tono ( ;-) ), tak ten mi zere 13L >:-) a pod 10L som sa este nedostal.

Miku To tnt, vzdy pred zakrutou ked zabrzdil, bliklo brzdovim svetlom 3x. To ma taku vychytavku, ze to svetlo pri brzdeni blika, ci co to bolo?


16.04.2012 10:42

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

eNeM
 Geriatrik 

Hodnotenie: Dobré

[dobre] Mňa napr. omnoho viac osloví takýto test ako suché zhodnotenie toho, čo sa dočítam aj z technickej špecifikácie :-) . Motorka je o emóciách, ak ich u mňa neprebudí, niečo je v neporádku ;-)


16.04.2012 10:42

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

čestre moja slabunká kultúrna Dukna papá na okruhu rovních 10...


16.04.2012 10:40

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona

:-O :-O a pri tychto cenach benzinu.. keby to aspon na vodu z potoka behalo, tak nepovim.. :-D


16.04.2012 10:33

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Milan Mikulík - mikulec
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Čestre-9 je priemer pri polepetkovej jazde... :-O pri mojej bi to biuo asi 12 >:-)


16.04.2012 10:27

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

ChesterTT
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

maTooB ma recht.. su to viac menej emocne vylevy.. no mat ja toto na malom okruhu tak keby som sa na tom nezabil, tiez neviem, co by som o nej napisal.

a velmi pekne fotky, treba uznat. masina je ozaj svojska a uz na prvy pohlad sa to neda zamenit s nicim inym na trhu (aspon ja take nepoznam)

miku - to tych 9 litrov zere kedy? ked tomu valis nie? inac musi ist v rozmedzi 5.5 - 7 - ked speedy tak ide a podobny objem.. ozaj pekne porieseny drziak SPZ a tie blinkre. a brutal sa mi lubi ten ram.. vyzera to jako keby bol zo zahradnej hadice na polievanie oharkov a mrkvy >:-)


16.04.2012 10:11

Re: Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Ked som docital, tak som este raz siel pozriet, ci je to naozaj v rubrike testy, lebo testy to prestavaju byt.

Inak ako popis zazitkov sa mi to paci:

Už na voľnobeh to má podivné zvuky, ako som písal, ale: „ket temu porádňe ujebeš, tak sa strachuješ o svúj vercajch, že či Ťi ho nefcucne do érboxu!"
vedel som, že toto je čupčička z tých naj


hehe [dobre] :-*


16.04.2012 9:33

Benelli TNT 1130 - Jednou nohou v hrobe a druhou v pekle!

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Ten trojval som vyskúšal na korzike aj keď v sedle novšieho Tre-K-a a bola to iná pecka... Ako som vtedy napísal: "Znovu som sa raz presvedčil, že keď dvaja robia to isté (radové trojvacle) nie je to to isté."

Awia



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.