Anketa:
KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (4 hodnotení)
Diskusia k článku: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
![OO](images/watchlist.gif)
KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Hodnotenie: ![]() niekomu pekne drbe, za hodinovu robotu s pocitacom a soft, si pytaju 400 eur????? |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Presne to isté napadlo aj mne, pričom neverím, že to trvá až hodinu, a ešte takto mastne zaplatené, keď v iných sférach sú updaty zdarma, ba až povinnosť (podpora svojho výrobku). |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
trva to "nacatu hodinu" |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Predstavením systému MSC sa značka KTM stala prvou na svete, ktorá má ABS fungujúce aj v zákrutách. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Menton (22.02.2014 11:35) |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
@Menton: to mi je jasne, ze zdarma zakaznik nikdy nic nedostane, ale neverim, ze je na tom KTM tak natesno so ziskom, ze by takyto update softveru nemohol byt zdarma (ako forma reklamy, ze sa staraju o zakaznika). I ked my na to pozerame z hladiska nasich platov, a pre Nemca je 400€ predsalen nizsia polozka... |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
|
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Hodnotenie: ![]() .Tieto elektonické čudá sú dobré, ale keď si na ne človek zvykne, potom si sadne na mašinu bez nich,ako česť výnimkám, ale drtivá väčšina totálne sa stratí. |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Hodnotenie: ![]() Menton: Nieje to ani kravina a ani zlý preklad. Viď videá ktoré dal datadive, hlavne to druhé... |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Hodnotenie: ![]() Stále lepšie mať možnosť (chcem to za 400e/nechcem to za 400e) ako si búchať hlavu o stenu, že toto veľmi chcem a už si do svojej nemôžem dať. |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Awia: kravina je tato veta: "Predstavením systému MSC sa značka KTM stala prvou na svete, ktorá má ABS fungujúce aj v zákrutách." Vsetky ABS funguju aj v zakrutach! Ale system MSC pri vypocte brzdnej sily berie do uvahy aj udaje z naklonoveho cidla. V tomto bode je to dnes unikat. |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Bud som to nepochopil a ono to len v naklone menej brzdi a predavaju to ako genialnu myslienku (v clanku na ktm je v podstate velke nic a kopa marketingovych kecov) alebo je to nadherna somarina. Nechcene vyrovnanie motorky v zakrute pri brzdeni je z 99% jazdecka chyba a 1% vlastnost motorky. Potiahnutie zadnej brzdy v zakrute jakozto bosch msc je akurat tak o vyrubanie sa. V porovnavacom videu ukazuju ako sa vyrube podstatne viac nakloneny jazdec, ktory sa ocividne snazil o vyrubanie sa verzus jazdec, ktory mal este veeeelkuuu rezervu ale msc mu proste "zachranilo kozu" takze hybaj rychlo kupovat upgrade sw, ktory ocividne taha viac za zadnu brzdu. Nastastie je to len na opachach, ktore maju spojenu prednu so zadnou. Ked idete "na hrane" a chcete brzdit v zakrute tak musi byt vasim zamerom vzpriamenie motorky. Ak mate veeeelkuu rezervu ako jazdec vo videu tak bez msc je to lepsie nez s msc, lebo s msc budete skor na hrane (prilnavosti brzdiaceho zadneho kolesa) nez s nezlinkovanymi brzdami s abs a brzdenim len prednym. Pri brzdeni totiz straca prilnavost najprv zadne a az potom predne, kedze na predne sa pri brzdeni prenasa vyssia hmotnost a teda ziskava lepsi pritlak = lepsiu prilnavost. Takze pripravit sa o kus prilnavosti na zadnom kolese zlinkovanim a msc v zakrute je neskutocne "genialna" myslienka. Hura do toho. Ono je to mozno tym, ze okrem bosh su tu uz aj ini hraci na poli kompaktnych (rozumej malych a spratnych) abs jednotiek, takze sa musi nejako presadit akoze oni su ti co to tu vedu a hlupacikovia od continentalu sa pokakaju a daju svojim inzinierom rovnako doondit ich abs jednotku. Pritom continental ma vraj lahsiu a mensiu jednotku ktora vie to iste co boshacka, plus ich napadlo urobit aj este lacnejsiu jednokanalovu jednotku, co neviem ci trklo aj boshakov. Onedlho je tu rok 2017 a europa bude obrovsky trh pre abs jednotky tak treba zacat boj s konkurenciou skor nez si ukroji kus kolaca. Aj ked len marketingovymi vymyslami |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Menton: Ak si si taký istý tým, že tvoje ABS funguje v zákrutách tak vybehni niekam na voľné letisko na svojom Baworáku, naklop to a zatiahni brzdy na fest Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (24.02.2014 22:08) |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
Awia: uz viackrat som to spravil na ceste, ked islo do "tuheho", na okruhu aj vo vyssich rychlostiach a funguje. Sak je to tiez Bosch |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
ABS vie prd či si v náklone alebo nie. Rozlišuje len " spomalenie" kolesa voči aktuálnej rýchlosti a popúšťa brzdy na rovine aj v zákrute. |
Re: KTM MSC systém dostupný aj ako spätná montáž pre všetky modely KTM Adventure 2013
neviem sa zbavit pocitu, ze KTM a BOSH nieco posrali v riadiacom softe pre ABS a teraz z toho chcu este vytrieskat nejaku korunu... je to len moj pocit |