Anketa:
Najsledovanejšie videá:
Kawasaki GPZ500S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki GPZ500S - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: Kawasaki GPZ500S
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokKawasaki GPZ500S
Zdravim ta cabo.Ja osobne si myslim, ze GPZ je dobry stroj ale som presvedceny, ze si nemal priskrtenu verziu pretoze 210 je viac ako sen.Niesom si isty ci tu rychlost by zvladol aj bandit co je silnejsia motorka.cau |
Re: Kawasaki GPZ500S
Cafky cabo..moc tu kawu tolko nechval..poznam tu masinu osobne a viem co mala za sebou..nebol to vobec cisty a zdravy kus.To ,ze sa ti krutila po zatackach bol mozno dosledok jej "lietajucich dni " |
Re: Kawasaki GPZ500S
Tiez som na takej zacinal a neviem si predstavit lepsiu masinu pre zaciatocnika. Lahka, ziva, spolahliva, pohodlna a 2-valec je pri takejto kubature omnoho zazivnejsi ako 4-valec. |
Re: Kawasaki GPZ500S
ja viem, ze som ju vychvalil az moc, ale to som sa snazil pisat z mojho vtedajsieho pohladu ;) |
Re: Kawasaki GPZ500S
cabo presne toto teraz zazivam ja, v oktobri 2004 som si kupil kawu gpx 600r, teraz mi stoji v garazi, obcas ju chodim nastartovat, kazdy den jej davam mliecko a roztek, a ked je aspon par nad nulou, tak idem tunak pekne po okoli a pod prilbou sa stale len skerim: |
Re: Kawasaki GPZ500S
Markus: zdravim mal som tiez ako prvu GPZ-tku r.v. 97 a mozem ti povedat ze tych 210 neni zas az tak velky sen ja som na mojej 60 konovej verzii na rovinke dosiahol cca 205 (podla tachometra) takze tych 210 km/h v pripade dobreho vetra je dosiahnutelne |
Re: Kawasaki GPZ500S
Ja som bol dalsim "uzivatelom" cabovej kawy a musim povedat, ze splnila moje ocakavania. Bola to moja prva moto s prakticky nulovymi skusenostami a ked som ju kupoval, este som bol len v kurze na A skupinu vodicaku. Takze tazko som mohol posudit a porovnat jej jazdne vlastnosti, ale musim povedat, ze som si na nu rychlo zvykol a vozenie to bolo prijemne. No tiez si myslim ze bola skrtena, ale to mi vtedy vobec nevadilo. Mne sluzila dobre, nic vazne sa nepokazilo, bezna domaca udrzba podla moznosti. Neviem co je s nou teraz, ja som ju predal v 05/2003 a novy majitel doteraz neprejavil zaujem si ju prehlasit na svoje meno. Hm? |
Re: Kawasaki GPZ500S
JuroCBR: cau.Mne sa naozaj nezdalo, ze by ten motor zvladol nad 200.Lepsie povedane nad 170 ale ked mas skusenosti tak to beriem.Rozmyslam tiez o nejakej \"dospelej\" motorke ale skor uz by som sa obhliadol po ER5.Ma ten isty motor a paci sa mi viac |
Re: Kawasaki GPZ500S
Cavko. Co sa tyka rychlosti,tak ta 210 moze byt realna. Mam GPZ500 a siel som na nej 190km/h. Kedze som mal kufor (ktory je dost velky, vsak Juro tak si myslim,ze bez neho by to slo. Inac sper motorka. Mam na nej len cca 4000km (kupoval som ju koncom leta),ale zatial maximalna spokojnost. |
Re: Kawasaki GPZ500S
peter RS955i Neregistrovaný |
to dzefe: ondrasko netrep tu chujoviny, po kazdom uzle ta masina nastartovala vlnil sa tvoj konecnik cestov na martinske hole a nie kawa a v brne sla 194km a na 7.4 l a guma bola modra taka to bola spica |
Re: Kawasaki GPZ500S
agressor: co mas proti ER5ke...ja som si ju prave kupil...myslim si, ze je najkrajsia zo vsetkych pol litrovych nahacov...a pomer cena vykon je super |
Re: Kawasaki GPZ500S
Z pollitrovych NAHACOV hej. Vzadu je ale bubnova brzda, co by mi mozno vadila. |
Re: Kawasaki GPZ500S
agressor: nezabudni ale na to, ze je to masinka pre zaciatocnikov. V tom pripade si myslim, ze ten bubon aj pomaha. Aspon sa Ti hned nezablokuje koleso, co moze dost vystrasit zaciatocnika. Samozrejme, ze sa ER5ka neda porovnat zo 600vkami ako je Bandit alebo Hornet.... |
Re: Kawasaki GPZ500S
Neporovnavam ju so 600-vkami, kamarat. Mne sa napriklad paci aj Bandit 400 - niektore GS 500 tiez nie su skarede... u mna ale vedie GPZ 500S - nie je to nahac, ale eSko. |
Re: Kawasaki GPZ500S
Ja som tuto 1/2l kawu nemal, ale isli sme do HR a s nami aj tento 1/2l a udivovalo ma to s akym prehladom zvladala cestu. Vtedy som mal este cbru 600 a an dialnici sa mi zdalo celu cestu 7-8000 rpm dost /nie som asi ten spravny tyyrac motoriek / aj ked mala cbrka 14000 len zaciatok cervenych /aspon si tak spominam/ a kawa tahala jak vyrvalostny tazny kooon. Takze klobuk dole a uviezla toho tiez dost. Kamos mal sice asi starsi rocnik - 200 urcite neisla ale 140-150 isla v pohode takze neviem presne jej max. |
Re: Kawasaki GPZ500S
140kmph je idealna a prijemna cestovna rychlost plne nabaleny (velky tankvak, bocne sedlove tasky, velky ruxak) s ladvinkou. Na dialnici a sam som s nou jazdil tak do 180kmph - maximalka mojej kawy bola niekde kusok pod 200. |
Re: Kawasaki GPZ500S
zooER5 - podla mna, prave bubon "sekne" skor. Porovnaval som GPZ s bubnom aj s kotucom, a s tym kotucom som viac citil brzdenie, zatial co s bubnom som necitil brzdovy ucinok. Mozno si vsak na to len treba zvyknut. |
Re: Kawasaki GPZ500S
zdar lidi....velice rad citam co tu je napisane, lebo som stastnym jaitelom gpz500s a som zaciatocnik, tak snad to budu fukoty! |
Re: Kawasaki GPZ500S
to peter RS955i.....tak teraz trepes jak male decko,aspon sa zamysli nad tym,co pises |