Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 672 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

VR46 - motosvet.sk

Motoshop Žubor

Adamoto KTM

Nové Body záujmu:

Bajkonur, Kazachstan

Bajkonur, Kazachstan

erbe - Včera
Bajkonur (pôvodný názov Taškent-90, potom Ťura-Tam, potom...

Aktolagay - vápencové skaly, Kazachstan

Aktolagay - vápencové skaly, Kazachstan

erbe - 18.10.2017
Aktolagay je uskupenie bielych vápencových skál obdivuhodných...

Vyhliadka Mirador Roc Del Quer, Andorra

guliverr - 18.10.2017
Vyhliadka Mirador Roc Del Quer.

Múzeum kozmonautiky v meste Toulouse, Francúzsko

Múzeum kozmonautiky v meste Toulouse, Francúzsko

guliverr - 18.10.2017
Múzeum kozmonautiky (Cite de l'espace) v meste Toulouse. Vnútri...

Le Mont-Saint-Michel (UNESCO), Francúzsko

Le Mont-Saint-Michel (UNESCO), Francúzsko

guliverr - 18.10.2017
Le Mont-Saint-Michel je žulový, 80 metrov vysoký, prílivový...

Ďalšie body a trasy »

Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuPrvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (7 hodnotení)

Diskusia k článku: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
25.09.2017 22:05

Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

panbosko
 Ľadvinka 
Nový člen

5800 tak to je ponuka co sa neodmieta :D
Akoze neviem si predstavit co by ma donutilo dat prednost tomuto pred suzkou a kawkou. Jedine ze zboznujem indicku kuchynu a v restike u Indiana by som mal vyhradeny VIP stol :D
Panom z oddelenia kalkulacii asi trochu ta cena usla.

Ale koruna na hlave je odpoved na otazku Preco je to hentake? (v diplomatickej reci "Prečo je výkon nižší v porovnaní s Kawasaki Versys-X alebo KTM 390 Duke?")

Odpoved: Aby sa to dalo vsade predat (v diplomatickej reci: "Práve pre čo najširšie zapadanie do rôznych globálnych kategorizácii vodičských oprávnení pri zachovaní iba jednej verzie motocykla.") T.j. zaplat premiovu cenu za nieco s cim nie sme ochotni sa babrat tak, aby si ako zakaznik dostal maximum co s ohladom na legislativu v tvojej krajine mozes mat.

Ked autor mne ako citatelovi tyka, tak aj ja jemu budem: no veru kvalitne ta tam pomasirovali, aby si takyto PR-traktat ba az odu na kinderGS bol expresne schopny spisat. Prezrad nam, vernym citatelom, ako taka prezentacia prebieha, okrem toho co sa spomina v clanku?


25.09.2017 22:21

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

mlhos: vsak ked ta ta motorka nezaujima, tak na co pre boha citas tie clanky. Vedla je clanok o novom goldasovi. Vyzera fakt luxusne. Predaj svojho, dohod dvacku a mas na cas zas od komplexov pokoj.

A aby som nebol uplne mimo temy. Cenovka je sice vysoka, ale cakal som viac. Presne si viem predsravit, co by som s takou motorkou spravil >:-)


25.09.2017 22:28

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

Hodnotenie: Dobré

Čo by dal nejeden majiteľ "luxusných" plastových rýchlospojok
za "rozpočtové" oceľové imbusy !


25.09.2017 22:28

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

panbosko
 Ľadvinka 
Nový člen

No je fakt ze tato motorka ma nepritahuje, fascinuje ma ta masineria okolo toho.
(btw neviem co mas za stihomam ale nie som mlhos (?) Ci nemam ti kazit radost, chces aby som bol? Mozem skusit :D)


25.09.2017 23:54

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

motorka zaujimava, tesim sa na dlhsi test, hlavne endurotest.

Nerozumiem tej nalepke - saddle bags 0kg. To ked tam dam textilne tasky, tak mi da nemecky policajt 500 eciek pokutu a zakaze dalsiu jazdu? da sa to odlepit?


26.09.2017 8:12

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

po dlhsej dobe prijemne napisany text bez slovicok z ktorych mam pocit ze su nasilu trendy [dobre]

dvojvalec je náročnejší na náklady, výrobu a aj údržbu, plus rozširuje celú motorku
- v com presne je dvojvalec narocnejsi na udrzbu? ze pri nastavovani ventilov ich treba nastavit 2x tolko alebo je v tom este nieco ine? :-O
- o kolko V-ckovy dvojvalec rozsiruje motorku oproti jednovalcu?

pripravenosť na spolujazdca a batožinu, aj keď s tou treba dať pozor, pretože BMW ku GS neponúka žiadne bočné kufre či tašky, a na štítku je pre bočné tašky uvedená nulová prípustná hmotnosť.
tak toto je trapas - cestovne enduro s vypinatelnym ABS, pancierkami v serii, ukazovatelom zaradeneho kvaltu ale okrem topcase tam nedas nieze bocny kufor ale ani tasku?... pche, to zvaraju z blata tu podsedlovku v tej Indii? [zle] [zle]

klasických inbusov, ktoré na pohľad nevyzerajú prvotriedne.
suhlas - tie imbusaky mi od prvej chvile oci klali uz na G 310 R + otazka na Sybillu Myslovičovú, správne je inbus alebo imbus? lebo tu sa aj google rozchadza hmmm :-}

nosníku prednej masky, ktorý je netypicky z plastu.
ach jaj, pancierky, asisent radenia bla bla bla.. ale nosnik prednej masky z plastu... dufam ze tento trend robit motorky pre potesenie oka ostane len pri rade G.

Sklz vo výrobe nastal z dôvodu nastavovania správnej výstupnej kvality v indickej fabrike.
toto je elegantny marketingovy preklad vyznamu... Indovia to hromadne odjebávali tak sme ich museli začať viacej fackať :-))) :-D


Dôvod úpravy:

Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 8:13)


26.09.2017 8:39

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptaku, vsak ked to unesie spolujazdca, tak to hadam unesie aj "rolku" na zadnom sedadle + topcase, to je dost objemu na zbalenie aj pre dievca. Pochybujem, ze na tom niekto bude cestovat vo dvojici.

Bocne tasky su zakazane mozno kvoli stabilite na lahkej vysokej motorke s makuckym podvozkom. Kufre vedia rozhadzat aj skusenejsich a tazsich jazdcov na tazkych motorkach.

Aj tak keby si to kupil napriklad polovicke alebo potomkovi a pojdes s nimi niekam na vylet, tak ich nenechas na tom vlacit tazku batozinu, ale nalozis to na svoju motorku. Aby ti nevycitali, ze Samovi si odviezol a... :D

Pozri obrázok


26.09.2017 8:55

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

duggo
 Kávičkár 

Ikona

Otazka do plena, ktorej babe sa paci gs ? Male, velke, alebo toto cudo :-))) ja som taku este nestretol. Takze ked toto niekto planuje kupit svojej polovicke no vela stastia.


26.09.2017 8:56

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Re: duggo: nechcem aby sa to tu zvrtlo, tak ti neodpoviem >:-)


26.09.2017 8:59

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor robim si ventily na 690 a 990 a na dvojvalci je to 3x tolko roboty.


26.09.2017 9:07

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus ok ale tie ventily robis raz za X tisíc km. Pri tejto "matematike" by sme o kazdej motorke s retazou mohli hovorit ze je narocnejsia na udrzbu oproti kardanoidnym zalezitostiam.

Co je v skutocnosti asi aj pravda ale podla mna pri kupe na toto nikto nepozera a viac zavazi kolko koni a ako elasticky je ktory motor nez ze raz za 20-30 tisic km musim urobit ventily na dvoch valcoch namiesto jedneho...

Vrta mi hlavou ako je urobeny a naladeny ten motor ze Herghott z neho nemal pocit ako z tradicneho jednobuchu..

Dôvod úpravy: janoval hehe.. krasna to historia. A to som momulkovi hovoril este pred startom ze tie drziaky na samcove kufre su na pílu miču. Ale dostalo sa mi odpovede že sa do toho nerozumiem... :-))) :-D Tak som potom z porozumenim niesol 5 kufrov.. :-}

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 9:09)


26.09.2017 9:25

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: raptor: Janko tu Sybilla Myslovičová.

Skrutka s vnútorným teda "in" nie "out" šesťhranom.

innensechskantschraube bauer und schaurte

imbus je hovorové nespisovné.

Ináč pekná motorečka...ale s vypletanými a 21" v predu by bola ešte krajšia. Ale veď možno raz za príplatok aj to bude.


26.09.2017 9:31

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Šikovná mašinka , trošku drahá (ale nebola skonštruovaná pre trh SR) , podľa výšky testovača vhodná aj pre vyššie osôbky , 170 kilo , to sa dá , točivý moment sa z toho aj tak už veľmi vytiahnuť nedá , takže celkový dojem - dve až poltretej. [dobre]

Off topic : Z tej tabuľky na konci testu čítam , že ten V-Strom 250 vyzerá na absolútny predajný hit (akurát tú koncovku odrezať a zahodiť za psom :-) ) , motor asi pôjde už od spodu (vysoký zdvih) , dvojvalec , ... pf , nechytajú sa , ani toto BMW .


26.09.2017 9:32

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

bačobilla onoslovičová :-))) :-D rištiš

wortwuchs.net/schreibweise/imbusschluessel-inbusschlues...


26.09.2017 9:37

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor , už som ti to (inbus) na motoride pred pár rokmi (6? , 7? , 8?) vysvetľoval , ale to je ako o tom hrachu .


26.09.2017 9:42

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel takže

34.0 k (25.0 kW) / 9500 ot. so 170kg bude vlastne nechytá na 25.16 k (18.50 kW) / 8500 ot. so 180kg ano? Chápem správne? :-)))

co sa tyka imbusaku nemam patent na pravdu ani absolutnu pamat.. na to tu mame teba a goole :-)))


26.09.2017 9:44

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Raptor> pytal si sa, ci je robenie ventilov narocnejsie, odpovedal som.
Aky to ma interval na ventily?

ad matematika retaz vs kardan> retaz aj s koleckami mam ako amater vymenenu za hodinu - s nitovackou za 60 euro. Pretesnim si kardan sam, alebo opravim tlmic razov?


26.09.2017 9:57

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

matus - uz v prvom prispevku som naznacil ze okrem ventilov nevidim rozdiel v udrzbe 1V vs 2V
s tym ze ventily sa nerobia napr pri kazdej vymene oleja to pre mna nie je argument ohladom narocnejsej udrzby - ale ked pride na "lamanie chleba" tak mas samozrejme pravdu ty.

rovnako ako nie je pre mna argument ze retaz je viac narocna na udrzbu (hoci vlastne to tak je) ako kardan (najma v dobe domazavacov ale to uz je ina pesnicka)

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:02)


26.09.2017 10:14

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

u 690 sa robia ventily kazdych 10.000km = kazda ofic.vymena oleja. Ako je to u tejto GS?
O kardane sa mi teraz nechce diskutovat - je to tisic krat omielana tema ktora sa objektivne neda vyriesit, lebo kazde riesenie ma svoje pozitiva a negativa, ktore ty ako obycajne nevidis, nechces vidiet, ignorujes...

Je to podobne ako s tymi ventilmi - ked s tou motorkou pojdem tak daleko, ze budem musiet niekde na ceste riesit ventily, tak velmi rad to budem robit 2 hodiny a nie 6 hodin. Ak budem v SR tak omnoho radsej zaplatim servisakovi za 2 hodiny a nie 6 hodin. Ale neviem z akeho dovodu to nechces vidiet ani pochopit.

Este raz sa vratim k mojmu povodnemu prispevku: vyvaloval si oci, ze ako moze byt dvojvalec narocnejsi na udrzbu ako jednovalec. Dostal si odpoved, ze s dvojvalcom je o 200% viac prace. Nechapem, co este riesis. [ciel]


26.09.2017 10:15

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

raptor ... co sa tyka imbusaku nemam patent na pravdu ani absolutnu pamat..
A na posmešky (vtedy zo mňa , teraz z Herghott-a hej ? 8-)

To porovnanie chápeš správne , dokonca 188 kg ten V-Strom , maximálku bude mať to BMW asi vyššiu , ale to je tak všetko .
A to ešte udávaná spotreba pri tom V-Strome je necelých 2,7 l (!!!) , nech naozaj zožerie 3-3,3 , tak na nádrž 500 kilometrov s prstom v nose .

Šancu v tomto segmente (250/300ccm) presrala Honda , keď nevyužila motor z VTR 250 do malého Varadera , to by bol kus . [dobre]

Dôvod úpravy: Honda 250 VTR , nie VTX .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.09.2017 10:26)


26.09.2017 10:28

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

brazel - teraz z herghotta? posmešky? kde? .. ty si pil? :-O

udavana spotreba u suzuki je orientacny udaj doladeny na spodnu hranicu tolerancie "co oko znesie" (nie zeby ine znacky na tom boli inak :-* )

len ma zaujima - ak ma nieco mensiu spotrebu pri cca porovnatelnom objeme a technologii motora ako je mozne ze nieco s vacsou spotrebou a vykonom sa vlastne "nechyta" na nieco tazsie s mensim vykonom a vacsou vahou. Ani na jednej motorke si nesedel (ani ja nie), obaja mame k dispozicii len cisla, ale uz tu davas bohorovne vyhlasenia o tom ako ktora motorka pojde... uff

matus - to ze nevidim negativa a pozitiva kardanu a retaze je SILNE zaujate tvrdenie. To co si napisal ze kazde riesenie ma svoje vyhody a nevyhody je skratka pravda a presne takto to vidim aj ja. Dokonca ak by to bolo technicky mozne tak dnes by som mal najradsej boxera s retazou namiesto kardanu...

o 200% viac prace je tvoja pravda ktoru NESPOCHYBNUJEM v nejakom casovom useku je moje doplnenie tvojej pravdy a dodanie suvislosti s ktorymi sa na to pozeram ja.

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:29)


26.09.2017 10:52

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

Menton
 Skútrista 

Ikona

Re: matus: porovnavas dve konkretne moto, len tie maju svoje specifika, z pohladu konstrukcie a hlavne pristupu k hlavam valcov. Preto to nemozes zovseobecnit na vsetky moto. Lebo ked porovnam pristup 1200 vs 990, tak to je obrovsky rozdiel v case a jednoduchosti. Alebo pri jednovalcoch, ked sa chces dostat k hlave valca na PCX, tak musis odstrojit polku moto a potom zas poskladat (Honda servis to robi pol dna), pri Vespe je to jedna skrutka, odklopis dekel a si tam.
Preto si dovolim odporovat, nemozes zovseobecnit, ze ventily na dvojvalci je o 200% viac roboty ako jednovalec...


26.09.2017 10:57

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

menton dakujem... mal som to na jazyku ale vedome som nechcel debatu obracat ku GS a nastavovani ventilov na boxeri (ale zas treba povedat ze popravde GS je v nastavovani ventilov zasa (sice pozitivny ale stale) extrem)

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (26.09.2017 10:58)


26.09.2017 11:15

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Také ľahké , porovnávam predsa tie motorky z hľadiska praktičnosti (veď asi na to tam tá porovnávacia tabuľka je a čo tam nie je a je to dôležité , to si pohľadám inde) .

Maximálka na tom japončíkovi je vraj síce len 125km/hod , ale okresky to zvládne a ako si si iste všimol , prirátal som k tej spotrebe , ktorú som vyčítal na stránke Suzuki UK - MPG = 88.28 (čo vychádza 2,665 l / 100km ) , viac ako 20% (na 3,3) a to by už aj mohla byť realita , inak Suzuki Deutschland uvádza spotrebu 3,2 (pri rovnakých CO2 emisiách ako v UK 8-) :-))) )

Toto celé je off topic (keby dačo :-) ) , ale technické parametre v tunajšej databáze bude musieť niekto poopravovať (a aj doplniť) , lebo sú ... no , nie úplne presné a to môže záujemcov dosť zneistiť .


26.09.2017 11:16

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Menton> nejde o odstrojovanie, ale o to, ze na jednovalci si nastavis tdc a v klude si pracujes.
Na dvojvalci musis nastavovat tdc pre kazdy piest osobitne, pricom ked tdc menis, tak si musis ten prvy valec cely zlozit, aby si si nerozhodil casovanie - kedze si to uz robil, tak vies o com hovorim.


26.09.2017 11:28

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

Mishko
 Skútrista 

Ikona

brazel:...Suzuki UK - MPG = 88.28 (čo vychádza 2,665 l / 100km )...

No, mne spotreba 88,28 mpg (UK gal) vychádza na 3,199 l/100km ale mozno sa mylim.


26.09.2017 11:57

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

bača, raptor,
Sybila Vám odkazuje:
slovensko.rtvs.sk/clanky/vzdelavanie/125692...
...obidve podoby sú správne.


26.09.2017 12:03

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

bacaono
Darca Krvi  Veteránista 

Ikona

Re: quanto: Milanko ale len podľa našich jazykovedcov. ;-)


26.09.2017 13:26

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Mishko , máš pravdu [dobre] , bral som automaticky amerikikánsky galón a ten je menší , áno , je to 3,2 (tak ako uvádza aj Suzuki D) , tých 500 km na nádrž to ale hádam aj tak vydá .

Dôvod úpravy: Ale to už radšej Honda NC 700/750 X , tie tiež asi viac nezožerú .

Upravené 1 krát. Naposledy upravil brazel (26.09.2017 13:40)


26.09.2017 13:46

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

takze nebolo treba priratavat 20%, staci len spravna konverzia :-))) [dobre]

takze snad sa zhodneme ze male GS vs. maly strom

- spotreba porovnatelna (takmer rovnaka)
- vykon BMW o 35% vyssi
- vaha BMW o 6% nizsia

500km na nadrz je udaj vzhladom na zameranie toho biku irelevantny udaj. Nikto na tom do Mongolska nepojde (aj ked v dobe babiet na nordkappe a pinčlov v afrikách to vylučené nie je... :-))) )

p.s. spravna poznamka k motoru z VTR250 [dobre] vo VTR to bol podla mna dopredu zly biznis case ale keby spravili noveho maleho varana s tym motorom tak tie cisla v porovnani s VTR by boli radovo ine


26.09.2017 14:22

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

500 km na nádrž nie je až tak nedôležitý údaj , lebo práve Vaše Veličenstvo tu raz vypisovalo , ako je v dnešnej dobe nemožné nestretnúť každých 50km nejakú pumpu a vtedy som si tak hovoril , že si mal byť so mnou (2011 a v civilizácii , prosím pekne) , keď som sa .ebal z Innerkremsu na Nassfeldpass (pochopiteľne mojim systémom , že raz sa tam určite dostanem) , jednu otvorenú rakúsku pumpu som minul s tým , že tankovať ešte nejdem , po spustení sa do Pontebba som sa vybral cez Studena Bassa , dorazil som do akéhosi mestečka (Paluzza) , kde bola siesta , takže pumpy hovno-hovno a to som sa ešte (s malilinkou dušičkou , kedy by sa ani ten povestný zastrúhaný vlas ...) musel driapať na Plöckenpass , tam som si odfúkol , že mám teda vyhraté a dole sa už spustím aj voľným pádom .
Takovejdle .o.ot !!!
Som si neuvedomil , že v tom Rakúsku je v ten deň štátny sviatok a otvorená je asi len každá desiata pumpa , pi.i !!!
Nikdy viac také pocity . 8-)

Výkon vyšší , ale objem tiež o 25% .

Honda VTR 250 (so vstrekovaním) sa podľa všetkého vyrába doteraz , ale len pre Áziu a Austráliu .


26.09.2017 14:44

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

- nie som velicenstvo
- ides silno offtopic.. aktualne mam motorku ktora ma akcny radius 350 (predtym som mal 450-550km) len velmi vynimocne pocitujem problem s tankovanim napriek mensiemu dojazdu

- urobil si skratka zle rozhodnutie (zase jste sa kochal? :-))) ) navyse v zly den (statny sviatok), opakujem dojazd pri vstrome 250 bude riesit asi iba malokto (a 2litrovy kanister pre skúšačov palivových čerpadiel stojí aj s držiakom asi do 20€)

- samozrejme ze viem ze je vacsi aj objem ale ja som nenapisal na adresu maleho stroma motor asi pôjde už od spodu (vysoký zdvih) , dvojvalec , ... pf , nechytajú sa , ani toto BMW ;-)


26.09.2017 15:21

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

brazel
 Kávičkár 

Ikona

Posledný môj off topic v tejto téme .
Že pôjde od spodu , to je jasné každému , kto si ten vysoký zdvih všimne a vie , prečo to urobili ako vysokozdvihový motor , no a dvojvalec , tak ten chod bude asi o poznanie lepší (hladší) ako majú jednovalce , aj keď v tomto teste práve Herghott spomína , že to BMW mu nepripadá ako jednovalec . Nuž pri takom objeme sa to trošku stráca .
Voľakedy som trolilinku (pár km) pojazdil GS 650 , to bol nad 120km/h masochizmus , táto 310 bude asi mäkšia , ale stále jednovalec .
Táto trieda 250/300 je ale celkom zaujímavá , napríklad z Blavy po okreskách na Almenland (Sommeralm , Teichalm) a tam sa krútiť , na to človek nepotrebuje veľký objema pri slušnom dojazde sa môže človek celý deň kochať a nie pumpy na tých pasienkoch zháňať (Alm = pasienok/horský pasienok po nemecky) :
www.google.sk/search?q=sommeralm&source=lnms...

www.google.sk/search?q=teichalm&source=lnms...

Kua , neviem , ako to vložiť pod samotný názov , teda odkaz . :-(

P.S. Na moju vtedajšiu salónnu mašinu by sa bandaska s benzínom nehodila .


27.09.2017 22:20

Re: Prvé kilometre na novom BMW G 310 GS v španielskych zákrutách

stiki2
 Skútrista 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

Vsetko OK... moto pekna... cele dobre...len sa mi zda ze tato kategoria je akosi draha. Maly rozdiel ku vacsim moto. Ci ?



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.