Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3223 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28534
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16994)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11540)

Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom

Hodnotenie: (5 hodnotení)

Diskusia k článku: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
03.12.2020 10:15

Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

xtremo
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

novy monster hlavne uz nie je monster :-( kazda generacia tejto ikony nieco straca a ked uz sa vysrali aj na trellis ram tak uz sa to monstrom nazvat neda


03.12.2020 10:20

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona
Hodnotenie: Dobré

Re: xtremo: nedá sa nesúhlasiť...

Monster teda zostáva verný svojim koreňom ale ide vpred. Nemôžeme si nevšimnúť ale ako sa Ducati pomaly vzdáva svojich špecifických technických prvkov. Nový Monster má našťastie ešte Desmo motor ale veci ako tubkový rám, jednoramnná kyvka, suchá spojka sa postupne vytrácajú (a nová Multistrada V4 už nemá ani to desmo...) Dobrá správa je že v ponuke zostáva ešte aj Monster 1200.


04.12.2020 18:10

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

KAJL
 Kávičkár 

Hodnotenie: Dobré

Ano, vizual sklzava do urcitej uniformity dnesnych naked strednej triedy.
Ale za motor a jeho parametre za mna velky [dobre] .


04.12.2020 20:20

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona
Hodnotenie: Zlé

v jednej diskusii na FB v Duc SK skupine som skonstatoval ze tragediou je ze kazdy v tom novom monstrovi vidi ineho japonca :-~

a pritom monster bol dlho motorka rozoznatelna na prvy pohlad :-}

awia - sa bojim ze je to novym vlastnikom - VW, a jeho strategiou robit univerzalne vozitka pre siroke masy (tak ako sa im to dekady dari pri autach)

dalsia generacia monstra uz podla mna desmo uz mat nebude ale zato pribudne dlhy servisny interval ktorym budu chciet zalepit ocka laickej verejnosti :-~


05.12.2020 20:21

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

Tombiker
 Kávičkár 

Ikona
Hodnotenie: Dobré

posledny monster bol EVO 1100. Toto teraz je hnus... co stvoril clovek koncern dojebal ... este ze 1200 nechali tak ...zatial


05.12.2020 23:36

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

copy
 Skútrista 

Pripadá mi to, ako keď zo superšportu niekto pootĺka kapotáž..


07.12.2020 8:32

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: A ešte na to dali tie trápne kolotočárske smerovky... :-O Tiež som ich tuším prvý krát videl na Audi a skoro som sa rozplakal od smiechu...

Motorka je to pekná, nepochybne bude aj dobre jazdiť, ale trubkový rám by je pasoval viac, nech už usětrili 3 kg alebo nie...


07.12.2020 8:35

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

awia - uhol pohladu mne tie smerovky k Audi uz tak nejak pasuju
ale ked to vidim na motorke mam taky zdielany pocit trapnosti :-(

na druhej strane co maju ti chudaci robit, poriadne motory EU skrti cim dalej tym viac tak publikum uz mozu zaujat len disko efektami :-~ :-)))


07.12.2020 9:12

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Re: raptor: No v pohode, mne to nevadí, mne je jedno čo sa ľuďom páči... Som si zvykol že mám iný vkus. Keď vidím také Audi tak mi je trápne aj za jeho majiteľa ktorý za takú kolotočarinu vysolil 50 000 eur a možno i viac :-~ :-~ :-~ A to oni nemajú slogan "Náskok vďaka technike" :-D :-D :-D

Dobre no... Radar na motorke - síce ma neláka ale má nejakú funkciu... Ale táto smerovka veru nie...


10.12.2020 18:17

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

Romoto
Darca Krvi  Kávičkár 

Z hľadiska tradície Monstra - asi hrôza. Z hľadiska pokroku Monstra - asi krok vpred.


11.12.2020 8:04

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

podla mna rozhodne trh

je kludne mozne ze ak im to skalni kupovat nebudu (a je mozne ze japanofilov neprilakaju) tak dalsia generacia bude mat pekne krasne naspat trubkovy ram a jednoramennu kyvku

alebo az ta dalsia, lebo sudruhovia vo VW maju peniaze aj trpezlivost

z mojho pohladu je to krok zlym smerom, monster bol nahac pre tych ktori chcu mat nahaca co napohlad vyzera uplne inak ako ostatne nahace.... a to sa teraz stratilo.


11.12.2020 22:26

Re: Nový Monster 2021 je ľahší, kompaktnejši, sportovejší a bez trubkového rámu

SO545
 Kávičkár 

Ikona

Re: raptor: dobre pises...akosi mam tiez pocit ze ducati pri niektorych modeloch chce silou mocou skusit inu cestu...cisla ukazu.



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.