Anketa:
Vaše najnovšie videá:
Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuHonda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Hodnotenie: (6 hodnotení)
Diskusia k článku: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokHonda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: Elektronicky ovládaná spojka? Môže to byť riešenie pre tých čo nechcú automat, ale niekedy sa im spojkovať nechce (napr v zápche) Čo si myslíte? |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Spojkovať??? Nové slovo! |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Ak som to dobre pochopil, tak hodím jedna spojka zareaguje na pohyb radiacej páky o rozopne a potom plynule zopne? A to aj pri radení hore aj dolu? A pri zastavovaní musím hodiť neutrál? |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Cize radim bez spojkovej packy? Ako na starej Jawe? Taky ten poloautomat? Ktovie, ako sa to sprava pri rozjazde, ako to zabera. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: -pre mna do mesta? asi idealne... za to by som snat aj priplatil.... ale nato mi v podstate staci aj DCT |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Pre ženy. Aj tak nechápu spojke. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: Re: Toman: Len na rozdiel od DCT tu mas k dispozicii aj normalnu packou ovladanu spojku so vsetkymi vyhodami co to prinasa. A zaroven na rozdiel quick shifteru a auto blipra s tymto sa da asi radit hladko bez spojky aj pri nizkych otackach. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: A reklus ma po biznise. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Vyzerá to ako kombinácia kvikšifteru s dvoma /prečo?/ "stieračovými či ABS" motorčekmi čo ovládajú spojku. Potrebné snímače min. 3ks už na motorke sú, no a potom ešte kopec softwéru a ladenia. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
auto.pravda.sk/magazin/clanok/684578-honda-predstavuje-... |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
ked to budete testovat, skuste taku zlomyselnost: plyn naplno a preradit. Cize radit ubratia plynu. Ci otacky nevyletia a po zaradeni neklesnu. Mozno taky dobry sposob, ako tuto srandu rychlo odpisat |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Re: Vidicon: Prečo by to nemalo ísť? Veď to ide aj s QS. Veď dnes motorky majú "ride by wire". Jazdec už dávno nemá v rukách plynové lanko. Riadiaca jednotka vie ubrať plyn ako treba... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (11.10.2023 22:24) |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: Aký je rozdiel medzi týmto a automatickými spojkami od Rekluse? |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Re: Kamilko: Taky, ze tu sa jedna o elektronicky (roboticky?) ovladanu tradicnu spojku. Zatial co rekluse je v podstate odstrediva spojka, podobna tym co su napriklad v skutroch, priadana na normalnu spojku. Cisto mechanicka vec. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Re: w4tch0: Vďaka za info |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Hodnotenie: Jawe na to stacila vanickova kulisa a pakovy prevod. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Merlin00 - Jawa disponovala nejakými 20kW takže takéto jednoduché riešenie bolo na mieste. U Hondy kde sa výkony pohybujú bez problémov na úrovni 70kW a viac by to Jawácke riešenie asi dlho nevydržalo. No a to je aj dôvod, prečo to mohla takto jednoducho vyrábať - v tej dobe na východnej strane ostnatého drôtu bol bežný človek rád aj za tu Jawu čo ju bolo treba zavše každú chvíľu dávať dokopy. Ale čo by chcel človek od motorky kde výrobca ani nevedel vyrobiť poriadny dvojtaktný výfuk. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
satanokky - ale vedeli, len nerobili, však načo, v rokoch keď si sa narodil a aj pred tým. |
Re: Honda odhalila podrobnosti o elektronickej spojke Honda E-Clutch pre motocykle
Re: krampus: Nevedeli. Kusova vyroba sa nepocita a seriovo vyrabat to nevedeli. Z toho isteho dovodu sa u nas robili skodovky zo zadnym nahonom aj 20 rokov po tom co na zapade uz bezne jazdili auta s prednym. Upravené 1 krát. Naposledy upravil w4tch0 (23.10.2023 22:54) |