Anketa:
Najnovšie videá:
Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Tu nájdete všetky reakcie návštevníkov Motoride.sk na jednotlivé články...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuKawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003 - Diskusné fórum - Diskusie k Článkom
Diskusia k článku: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevokKawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
aaa ďalší článok o KAWE krásna mašinka na tých obrázkoch! keď budem veľký, a vzrastiem zo štýlu street a pod. kúpim si niečo takéto... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
pekne si to popisal... este ze si tu poslednu kapitolu oznacil ako "subjektivny nazor", inak by ta tu niekto zase sprdol Ale vsak treba aj to napisat, ja som za. Ten bocny vietor, to je to, co mi na TDM strasne vadi... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Zase pekny test. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
aha, prečítal som si tvoj článok. Tak radšej nevyrastiem a chopra/criuiuiusera nechcem nikdy. Máš pravdu! Image je na nič, a ak niesi z jazdy na motorke šťastný, necítiš pohodu, tak o čom je to? všetko má svoje výhody aj nevýhody... Chopper je cool, je to krása ale na pohľad. na druhej strane však skúsiť treba všetko |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jajo: that´s true rád bz som si prečítal testík na horneta - osu žihadielko, či ako to |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Moje zazitky s Hornetom 900 si precitajte v diskusii k clanku Honda Grossglockner tour ! Hornet 600 som ale nejazdil, iba 900. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo Neregistrovaný |
Autor napisal "nie som traktorista" tak potom netestuj traktor s tym, ze uz dopredu si rozhodnuty porovnavat ho s "netraktormi" a jazdit na nom "netraktorovo". To potom samozrejme mas z toho zle pocity. Keby si na nom prdkal 90 a porovnaval s inymi traktormi tak by som to bral. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo lenze ja som uz taky, ja kazdu masinu porovnavam so vsetkymi inymi druhmi, a nie len s porovnatelnymi. Porovnaie dvoch chopprov sa docitas v hocakom motorkovom casopise. Toto je nieco ine. A netvrdim ze som z nej mal iba zle pocity, ta jazda nieco do seba ma. Ako jedinu motorku by som to mat nechcel, ale ako druhu, na ukludnenie, by som ju moznoze bral. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
To si pis, ze som to cital. Lenze 900 nie je 600, aj ked dost z toho co si pisal o 900 by som povedal aj na 600. To bol len taky pokus lebo taky krikicky test je rozhodne lepsi ako vychvalovanie bez zaporov. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
kriticke testy najdes v zahranicnych casopisoch, napr aj ceskych. u nas je to vzdy platena inzercia. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Mne sa nahodou celkom pacil tento (podla mna) vpodstate objektivny testik. Na cestovneho varaderistu to napísal celkom súvislo |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Cau, po tom, co som mal tu cest s BMW R1150, myslel som, ze naklony pri zrychlovani, ale aj pri stati a zdvihnuti otacok, su sposobene usporiadanim valcov (boxer), nie kardanom. Len tolko mojej "faktickej". |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
sierra naklony pri stati a zaradenom neutrali pri pridani plynu su samozrejme sposobene klukovkou u boxera, naklon pri pomalej jazde a nahlom pridani plynu je sposobeny zaberom kardanu. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jajo hornet 600 som fakt nejazdil, ale jeden kamos ho jazdil (inak velmi skuseny motorkar) a povedal ze je to "na p..u" lebo to musis stale tocit jak hovado, inak to vobec nema vykon. Ale to je naozaj len z druhej ruky, co som pocul. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo Neregistrovaný |
Vsak ja ti nist nevycitam, len ze porovnanie troktora s cestnym bahnakom je dost zbytocne. Su to uplne ine stroje. To co je fajn na jednom je zle na drughom a opacne. Tiez som v sobotu "upaloval" na mojom vulkaniku 750 (a to je trosku sikovnejsia masinka ako 1600-ka) 350 km daleko ako jogurtak, lebo (na traktoristu sa to hanbim povedat) som sa ponahlal a bol som teda dost zbity. Spat som isiel v pohode a bolo to uplne fajn. Cize ide o to co s tou ci onou motorkou chces stvarat. A nemozes testovat CBR- ku v terene a povedat, ze nic moc. Samozrejme, lebo nie je na to. Ale opakujem urobil si test ako si chcel a to je podstatne. Kazdy si moze robit co chce len s tym nemusia ostatny suhlasit. V pohode |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Pekne napisane a verim, ze aj niekym, kto tomu rozumie. Z mojho pohladu by vsak pravdiva odboved na otazku:"Aký je špičkový cruiser v porovnaní s cesťákmi, superšportami, endurami či naháčmi?" bola: Presne taky, aky ma byt. Keby som chcel nieco ine, tak si kupim cestak, supersport, enduro, ci nahaca. Ale ked ja chcem prave cruisera...aj s tym, co ma podla niekoho na skodu, ci na prospech. A moj subjektivny nazor: Ci by som chcel vlastnit ako jedinu motorku cruiser? Ano. Ved preto cruiser aj mam. Aj ked iny.... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
zasadna chyba je ze choppristi aj jogurtisti sa chovaju ako keby sa vsetky motorky delili iba na choppre a jogurty. A pritom su to iba 2 extremy. Je to presne to iste ako ked si skinhead mysli ze ludia sa delia na narodnych socialistov a anarchistov. Somarina. To su iba male extremy. Standardna motorka podla mna je nahac, lebo ma neutralny posed, nahac by sa mal povazovat aj za klasiku. Chopper nie je klasika ale upravena seriova motorka z ery hippies. Do motorkoveho "stredu" mozeme okrem nahaca este zaradit cestovne enduro aj cestak, pripadne sporttouring. Crosska je uz podla mna extrem. Jogurt je extrem aj chopper je extrem. Extrem v posede, aj v jazdnych vlastnostiach. Ale predsa len maju choppristi a jogurtisti nieco spolocne. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo na tvoju otazku - ja vyhraneny nie som. Paci sa mi jazda aj na endure, aj na vrtkom nahacovi, aj na velkom cruiseri, aj na sporttouringu, aj na cestaku. Uplne najviac na cestovnom endure (teda nie bahnaku) a na cestaku. Nie je to koli image ale koli jazdnym vlastnostiam, praktickosti, uzitkovym vlastnostiam a pocite pri jazde. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Jjaro, mas toho podla vsetkeho najazdeneho dost. A myslim (ako laik), ze sa motorkam aj rozumies. Ja sa s tebou co sa tyka znalosti motoriek nemozem porovnavat, napriek tomu ma tak trochu udivuje tvoj "nevyhraneny"pohlad na tipy motoriek a ludi, ktori za riaditkami tychto motoriek sedia. Ja mam osobne Hondu Shadow 750 a som s nou spokojny aj s jej "nedostatkami". Jazdim s partnerkou a obaja mame z jazdy radost. Aj ked nas vietor tlaci do zadu, aj ked prsi a nestihneme si nahodit navleky a zmokneme a vieme sa tesit aj z toho, ked si v sedle odsedime 500 km v priebehu 12 az 16 hodin. A ze nas bolia zadky? To patri k nasej motorke."Skraslili" sme si ju k nasej predstave a mame mozno trufale plany kam s nou este vyrazime. Napriek tomu vsetkemu si nemyslim, ze motorka je len o motorke.Je to aj o tych, co na nej jazdia.A nie som presvedceny o tom,ze kazdy choprista jazdi bez prilby a lesti si motorku len pre obdiv nejakych "sliepok".Takze s tebou uplne suhlasim v jednom:"dolezite je predsa to, co pri jazde vyhovuje mne."Ja sa vsak asi na motorku pozeram trochu viac cez seba a nie len cez technicke parametre a jazdne vlastnosti.A urcite chopre,jogurty, ci crossky nepovazujem za extrem. Mozno su to extremy pre niekoho, kto je dost vyhraneny. PS:Inak, ak by som si mal kupit este jednu motorku, bolo by to Varadero. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
vsetci sa uz idu posrat z tych Varanov... tu motorku nechcem uz len z tohto dovodu... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Jusi ale ja nemam vyhraneny nazor na urcite typy motorkarov. Je sice pravda ze po meste dost casto vidno jazdca na supersporte bez prilby bez okuliarov ist 140 kmh a je to spravidla vykoseny bezkrky namakany clovek jedneho typu ktory masinu ani nevytiahne ked nie je aspon 28 stupnov, a potom si precitas statistiku ADAC klubu ze v nemecku zo 4000 umrti motorkarov bolo 3200 supersportov, napriek tomu ze rocne jazdia cca. 3x menej kilometrov, nuz a potom si spomeniem na tych bez prilby po meste s barbienou s ihlickami za sebou, a je mi z toho akosi zle... Alebo tebe sa toto paci ? www.1000ps.at/images/f_G806036.jpg |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
vidicon a uz si na novom varanovi jazdil, aspon nejakych tych 800 km ? Lebo kebyze ano tak si nemyslim ze by ti z neho bolo zle ))) |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Ten zaber je dost nechutny a videl som uz aj horsie.A ver mi, ze sa mi absolutne nepaci.Mam z teba len pocit, ze keby som ta stretol nabaleneho s priatelkov niekde v Alpach a ja by som tam bol s mojou priatelko na mojom Shadowe, tak by si sa na mna pozeral ako na blazna,ktory tam nema co s takou motorkou robit.Ale to je len moj pocit....Chcem sa ta spytat ako cloveka zbehleho, motorku mam od konca septembra 2003.K dnesnemu dnu mam najazdene cca.5500 km. Je to vela, ci malo? |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jjaro: zbytocne budes niekoho presviedcat, o tom, aky si nevyhraneny. Z tvojho "testu" je uplne jasne, ze ku cruiserom nemas vztah. Pre mna bolo zaujimave precitat si nazor niekoho "z druhej strany barikady". Tak ako ja nepochopim, ako sa niekto moze dobre citit prenatalne skrceny so zornym polom 15 stupnov sirokym v 200 kilometrovej rychlosti, dlhsie ako 15 minut, tak ty nepochopis, ako sa niekto moze dobre citit na tazko ovladatelnej 300 kilovej kope zeleza... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
JusiG nepozeral by som sa na teba zvrchu, ale 5500 km je fakt malo. (napr. ja mam na roznych motorkach nabehanych vyse 150.000 km). Podla mna aj ked mas novu motorku, tak na nej potrebujes najazdit takych 10.000 km aby si ju dostal poriadne do ruky (aj ked si predtym nabehal vela na inych masinach). Do Alp ti zatial nedoporucujem ist, moze z toho vzniknut nejaka hovadina... napriklad studeny asfalt ovela menej lepi na pneumatiky, moze tam vzniknut prietrz mracien, zosuv strku na cestu, krupy, a kadejake ine hovadiny, pobehaj zatial poriadne Slovensko cez vikendy - je tu spusta krasnych ciest ktore su podla mna europska spicka !!! |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Vadim ja tych 200 kmh idem uplne v pohode vystrety a bez fukania vetra (ale nechodievam tak, staci mi uplne 180), ten v prenatalnej polohe by isiel 280-290 km. A chapem co je zaujimave na jazde na choppri, aj keby ma riadne zrali mrle keby som mal ist stale 100 kmh... Na takomto velkom cruiseri je to ale zbytocne ist tak pomaly, ved ide 140 na trojke len take fukoty !!! |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
doga Neregistrovaný |
jjaro prosim ta kde si nabral tu sumu moje nuklearne hovado/vn2000/mastalo 711000 .1600-vka stoji menejo viac ako200000.inac pekný clanok ale aj tak svoju prdel budem rad vozit na svojom traktore |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
doga mas pravdu, "chybicka se vloudila" |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jjaro, pekny clanok. Inak debata o tom co sa naviac podoba starym moto tu uz raz bola a vratim sa k tomu len natolko ze urcite to nebol nahac. Tento typ sa vykrystalizoval az koncom 60tych (len par vynimiek) a zaciatkom 70tych rokov a s tym spojeny aj posed ktory ty vynasas do neba (mna napr pri nevystretych nohach velmi rychlo zacnu boliet kolena-a sakramentsky) vsetko, predtym sa podoba cruiseru ako vajce vajcu (cest vynimkam). A co sa tyka rychlosti, pre mna je to relax nie nahanie a u nas by si 180 jazdit ani nemal |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
mad Igor nuz ide o to ako ktory nahac, z takeho CB 1300 by ta kolena boleli lebo ma vysoko stupacky ale z takej GSX 1400 by ta zasa neboleli. To co si napisal je na polemiku, ja si myslim ze uz uplne prve motocykle niekedy z konca 19. storocia sa podobali na nahace. Na cruisery sa zacali vzdialene podobat az prve Harleye a Indiany a ostatne znacky potom kopirovali, ale stale boli vo vyrobe aj klasicke nahace. No a chopper znamena zosekany, cize zosekane motorky so zostrihanymi blatnikmi a poodhadzovanymi dielcami prisli do mody az v ere Hippies, ovsemze s hippies nemali nic spolocne, ba prave naopak, choppristi tej doby boli skor nepriatelia hippies. Ak si videl easy rider, tak si spomen n scenu ked prisli do hippie komunity v novom mexiku a ako hned zacali dennisa hoppera vypocuvat ze kto ho poslal a on sa radsej hned chcel rychlo pakovat prec, bol z toho dost nervozny. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
ten chlapik na tom obr vypada max. na indickeho skutristu. znamena to, ze na skutroch chodia dementi? |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
manana ten chlapik je thajcan a isiel na malom nahacovi po meste bez prilby. Neviem ci je dement, ale jazdenie bez prilby bez rukavic iba v koseli podla mna dementne je. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo Neregistrovaný |
Dakujem, ze podnetne nazory na mojich par otazok chlapci. Skvele! Vidim, ze mame rozdielne nazory na masinky a vozenie a to je dobre, lebo o tom motorky su. O individualizme. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jjaro preco o tych pracovitych chudobnych ludkoch hovoris ako o dementoch, kua, v ich klime a financnych pomeroch by si aj ty jazdil bez vybavy, najma ked je to tam zvykom. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Nooo, tak prispejem svojou troskou do mlyna aj ja... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
"Aký je špičkový cruiser v porovnaní s cesťákmi, superšportami, endurami či naháčmi ?" |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Rozmyslam,existuje vobec nejaka vyslovene nanic motorka....hmm??? |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
leo Neregistrovaný |
JusiG: Jasne. Ja, resp. my tiez jazdime kade tade okolo BA. Fcera poobede do vecera sme pojazdili zahorie a konecne som aj zistil kde su tie Tomky. Asi som najpomalsi rider na SK, lebo som dorazil 3 dni po zraze. Dobre neee? No a co. Ozvem sa. Tesim sa na spolocny easy ride. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Úplne nanič "motorka" (ako to volali dedkovia) bol ten starý dieselový vlak co nemal samostatnú lokomotívu |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Mad_Igor Neregistrovaný |
jjaro moje kolena su zrejme ine ako ostatnych a naozaj ma bolia pri zachovani pokrcenej polohy (dokonca na niektorych stolickach mam pocit ze mi odpadnu) a preto si tazko predstavujem trosku dlhsiu cestu na inom moto ako cruiser s narovnanymi nohami (mozno nejaky velky scooter by to tiez spravil) ale to je len moj subjektivny nazor a problem. A ako som uz raz napisal v prdoslej diskusii o univerzalnosti moto je pre mna cruiser velmi univerzalny ale cestovne endura sa po modeloch Varadero a Vstrom stavaju jasne najuniverzalnejsie. Mne len proste navyhovuje ta jazdna poloha, neviem posudit ci som schopny dlhsich ciest na cruiseri (mam za sebou max 200km trip) ale viem ze sa nechcem nahanat viac ako 100km rychlostou. Pre mna ja cesta cielom a nie byt niekde co najskorej (na tento ucel mam auto). A k tym historickym nahacom, hm ukaz mi dnes nahace s floorboardami sirokymi skrutenymi rajdami a pevnym ramom lebo takto vyzeraju vsetky moto (hned ako sa prestali podobat na bicykle). |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
mad igor mne sa ta poloha na choppri zdala menej pohodlna ako napriklad poloha na endure alebo cestaku. Uz si sa skusil povozit na velkom endure ? Tam tiez nemas tak pokrcene kolena ako na malom nahacovi. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Caf All, ked si obcas precitam nejake veci na motoride.sk a teraz je ten cas, tak s uzasom obcas sledujem niektore clanky ako napr. tvoj jjaro, "porovnavat nieco neporovnatelne", preto uplne suhlasim s Mishko-m a jeho nazorom. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Ahoj Willi, odpovedam preto lebo sa pozname osobne. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
willi este by ma zaujimalo kde ste sa nam stratili v Detve, ja som sa predsa s tym clovekom na Afrike dohodol ze poznam v Detve celkom fajn restauraciu a ze pojdem prvy a zavediem vas tam, takze som ho pred Detvou predbehol a vy ste sa potom kdesi stratili, asi ste zabocili do toho Salasa napravo ? Ale to je jedno aj tak sa uz zveceriavalo a ponahlal som sa domov takze mi to aj vyhovovalo ze som makal sam 160tkou do blavy a nemusel som ist skupinkovym tempom. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Ahoj jjaro |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
moj email je U235@azet.sk a kludne mozeme dohodnut na niekedy aj vyjazd, ale ja mam rad len take dlhsie dvojdnove, niekedy na vikend. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
Choppery se mi ani moc nelibi. Myslim easy riders. Vzdycky se mi libily cruisery - Intr.1500 LD, Wildstar, Valkyrie. Z jednoho prosteho duvodu - jsou obrovsky, nadherny a poskladam se na ne ( nelibi se mi endura a to je tak max. dalsi moznost, kam se clovek nad 190 vleze ). |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
D.C. podla mna mozes pri svojej vyske kludne jazdit aj na niektorych cestakoch, napr. na BMW R1150RT sa da nastavit aj vyskove sedlo az do vysky endura, aj stupacky sa daju nastavovat,tam by si sa urcite bez problemov zmestil, alebo aj niektore nahace su stavane pre vysokych ludi, napriklad na Suzuki GSX1400 nemaju problem s dlhymi etapami ani 195 cm vysoki ludia, atd... Podla mna sa nemusis zameriavat iba na cruiser a enduro. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
jjaro: Nemusim, ale chci. :D. To srovnani s velikosti bylo na okraj. BTW: BMW a jejich pokusy o motocykl naprosto nemusim :D. Auta delaj pekny, ale motorky..nic pro me. To uz bych sel spis do H a D nez do BMW. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech: ty asi o technike motoriek BMW vela nevies... ja by som si BMW-boxer nekupil kvoli dizajnu a boxeru, ich radove stvorvalce by som vsak bral okamzite, keby neboli take drahe... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
dalsi cech mne sa 4valce BMW tiez pacia.... Proti boxerom vyhrady mam, lebo som jazdil R1150RT a nepacil sa mi chod motora a vibracie vo vyssich otackach. Ale je mozne ze novy boxer GS je uz v tomto vylepseny, ma tam nejaky novy system proti vibraciam, musim to este otestovat. Aj ked teda trciace valce na endure... nahodou s v terene vysypes na nejake kamene tak ti ani padaky nepomozu a prerazis hlavu valcov a domov sa nedostanes, ze... Jedneho s cruiserom BMW som uz zazil, zo to v malej rychlosti polozil na bok a odvtedy mu to slo iba na 1 valec... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
Vidicon: Nevsiml jsem si, ze bych psal neco technickeho, abys mohl soudit kolik toho o technice motorek vim, ale je pravda, ze nejsem mechanik. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
dalsi cech no to vies, mozno ze to ma suvis s tym ze si velky a tlsty a tak sa ti pacia motorky velke a tlste, pri chodzi a behu mas male zrychlenia a nevies robit mysicky pri fotbale lebo mas velku zotrvacnost v pohybe masivneho tela a preto sa ti paci aj taky sposob jazdy, prilis rychlo utekat na kratke trate tiez nevies tak to ani na motorke nepotrebujes aby isla rychlo, ale vies sa dobre pretlacat rukou a tak motorka musi mat hlavne velky krutak, ked chces niekoho zbit tak ho gniavis telom a vlastnou vahou a teda tvoja motorka musi byt tiez tazka aby to bolo to prave orechove. Je na tom nieco pravdy ? |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Na zaver pre tych co mali namietky proti porovnavaniu choppera s nahacom ci cestakom si inym typom motorky odporucam precitat si nejaky renomovany casopis, napr. Motorrad, taketo porovnania su v testoch uplne bezne a vola sa to KONZEPTVERGLEICH. Ako priklad uvadzam test Yamahy TDM ktorej cestovne vlastnosti su porovnavane s BMW R1150RT, jej vrtkost je porovnavana s Hornetom, jej vlastnosti v lahkom terene su porovnavane s Triumph Tiger. Adresa na tento test je www.motorradonline.de/d/80839?template=d_mrd_te_artikel... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
jjaro: Pral bych ti videt jak jsem JA tlusty :D :D :D. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Dalsi.Cech Neregistrovaný |
jjaro: navic vsude pises jak nehazardujes...na co potrebujes masinu s maximalkou 280 km/h ? Do 120 km/h se drzim na sprintu FJR 1200, coz na tlstou pomalou motorku neni zle. Rychleji jezdit nepotrebuju. Kdyz jo, tak jenom na dalnici, kde jedu klidne plne nalozen (s tolik tebou nenavidenym stanem ) a ve dvou klidne porad 150-160 a masina to na rozdil od zmrzlin nepozna. VTX 1300 je asi dalsi motorka o ktere jsi jenom cetl, zejo ?!? |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Velmi pekne video Kawasaki VN1600 Classic sa da stiahnut na stranke www.kawasaki.de/fun/video.htm |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
na tychto videach je super ze si clovek moze vypocut aj zvuk motorky ! |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
jjaro. ludia dokazu zdrbat za snahu rovnako ako keby si nic neurobil. clovek sa snazi nieco napisat, poradit, a ini ho hned zprdnu za subjektivny nazor. ludia, zamyslite sa nad sebou... jjaro, mas plus |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Jjara si presla krava v Alpach, ked ju predbiehal, odvtedy sa totiz neozval... |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Tie cesty si moc nevystihol. ...na CCC sa urcite nejazdi 120 - 160, ale naozaj bezne len okolo 80 (ja od 60). Maximalne vsak tak do 110. A tiez sa na nej nejazdi po dialniciach a cestach prvej triedy, ale najlepsie po cestach druhej a tretej triedy - po krasnych klukatych cestach, kde jazdis pomaly a s kludom a s otvorenou prilbou si vychutnavas krajinu, vone a volnu jazdu. |
Re: Kawasaki VN 1600 Classic r.v. 2003
Opisal si fakt dobre.Mam KAWU VN 800Classic a poviem ti,nepoznam lepsi pocit. |