Anketa:
GT- Air Journey vs. S1 Pro - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuGT- Air Journey vs. S1 Pro - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokGT- Air Journey vs. S1 Pro
Chcel by som poprosim o radu. Mam AGV Stealth SV, jazdim ju uz 2 roky, ale citim ze je cas na zmenu. Ako opadlo nadsenie z kupy prvej drahsej prilby, tak som si zacal vsimat nedostatky prilby a keby som to mal zhrnut do jedneho tak fuci do nej |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Mal som AGV STEALTH Dragon- su vraj hlučne,ano su. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Urobil by som AGV tuning, treba odlomit tie plasty na vrchu a ona stichne.... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Mám S1 PRO a niekde som tu už písal že druhý raz by som ju nekúpil. Máš peknú motorku a tá Schuberthka je škaredá ako noc tak si s ňou nepokaz image . |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
mikey - fuha...tak to dufam, ze pocitim ten rozdiel, lebo ak nie tak |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Mal som Schubert C3 a bola to parádička aj keď prúdenie vzduchu na mojej moto si s ňou moc nerozumelo, ak som sa postavil tak absolutné ticho takže na naháči by bola asi fajn... dokonca aj napriek tomu že kopec ľudí neverí "vyklápačkám" tak ja som moju otestoval aj týmto smerom a zvládla aj slušný náraz a nič neprasklo ani na prilbe ani na mojej hlave... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Pejo: Vyklapacky, clony, handsfree a podobne chujoviny su ti pri jazde nanic..... na toto neni cas....jedine ze by si si tikal s MPR..... to potom mas cas nastavovat, ladit, hrat sa s clonou, pocitat petniky a kecat so slimakmi pri ceste..... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
kubo máš môj obdiv ked si za jazdy dokažeš vymenit plexo na Araike Netvrdim že sa to nedá, ale skôr nie ako ano. Hovorim z vlastnej skusenosti. K tej slnečnej clone: mám to na Shoei a nemôžem si to vynachvalit. Mne to zakazdým vadilo ked som musel menit tmavé plexi za číre, takto to mám hodne jednoduchšie |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
s1pro je ppč turistická prilba, mám ju a som s ňou nadmieru spokojný, mám v nej aj sena smh10 a bez problémov mám ju výlučne na zimu a dlhé štreky, inak jazdím v otvorenom šerbli, na jogurtovanie by som asi bral nejakú ultrajednoduchú carbonku čo najľahšiu Upravené 1 krát. Naposledy upravil eNeM (26.01.2013 19:55) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
VSADEVSETKO: "Ked ti davaju, ber..... Ked ta nahanaju, utekaj..... A ked Snake povie |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
...poprosim admina aby ti vratil povodny nick : NIKDENIC a bude to v pohode |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
|
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Peyo, plexi menim ked zajde za horizont slnko a nie ja....v ostatnych pripadoch je to zbytocne...no a este v neosvetlenych tuneloch hore v kopcoch....ale to len pridvihnem a idem za svetlom |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Pejo: Ticho v nej je iba do 100km/h aj to nesmie fúkať bočný vietor, okolo 130km/h mi pri ľavom uchu začne niečo ťukať, nedá sa v nej poriadne otáčať hlavou ale najviac mi vadí že čím ďalej častejšie (nie vždy) mi za jazdy fučí do pravého oka. Ale aby som len nekritizoval tak pohodlíčko je naozaj OK a ako sa tak pozerám na ceny vo výpredaji www.geneze.cz/cz/kategorie/schuberth-prilby.aspx tak by možno ešte stála za zváženie ale za tie peniaze čo za ňu pýtali pred tromi rokmi keď som ju kupoval určite nie. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
sk8 - sak jasne, kazdy jak mu je po voli...hlavne ze sa chapeme |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Pejo a nezvažoval si napr. aj X-lite X-702??? Je to špičková značka jazdená aj v moto GP a má všetko čo potrebuješ, D-krúžky, slnečnú clonu a hmotnosť 1310g čo je super váha, ešte lepšia ako Kubová Arai-ka bez clony... on preto nemôže obsluhovať clonu lebo keby sa pustil jednou rukou tak ho odfúkne, tak preto radšej zastaví a vymení plexi... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Snake, no schvalne: Upravené 1 krát. Naposledy upravil sk8kubo (27.01.2013 20:40) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
tak podla mna na nahači nebude nikdy ticho ako za kapotami ked si schovany . Jedine že stojíš s vypnutym motorom. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
sk8kubo (alebo niekto iný): Viete mi vysvetliť, prečo si odopínate a zapínate D-krúžky? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Vadim: Lebo sa mi v prilbe zle spí a v práci ma nechcú pustiť dnu keď mi nevidia do tváre |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Vadim - nemam na araikach tak dlhe popruhy, ze by to slo vyzliect bez toho. Na lazere to ale ide. Neviem preco. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Mojich par drobnych k Schubert S1Pro: |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
s tmavym plexi mam najazdene tak 75.000km (99% mnou jazdenych km) a nikdy som pri zapadajucom slnku a horach nemal problem. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Ja mam s clonou okolo polovice a ked sa mi sekla tak som problem mal. Cize kazdeho osobne preferencie. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Ked je slnko nizko a vizualne podmienky sa prudko a casto menia, to ti len Pan Boh naznacuje ze si mas dat pauzu. A jeho sa oplati pocuvat...... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
DDD> neviem, smerovky neprepinam na hlave |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus - urcite nie, ale co do namahy mi to je +- to iste, pretoze je to len pohyb palcom . Alebo ked chces inak - tak si miesto toho dopln zdravenie. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Matus, citaj prispevok od Snakeho 16:48 nad mojou foto..... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
s clonou nemam problem, ked je slnecno, sklopim si ju a tak jazdim cely den, ci som v tieni alebo na slnku, ja mam pocit, ze dokoca lepsie vykresuje kontrasty, pocas dna ju vyklopim maximalne tak, ked vleziem do tunela... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
NIKOMUNIC: ale to s cirim sklom plati len po Bcko stlpik, ostatne mozu byt aj drevene |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Nikdenikto, tak to si počul zle na tmavých plexi je iba poznámka "for daytime use only"... takže kľudne môžeš mať aj tónované plexisklo. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
ako nehadam sa, len mi tmave plexi pride menej prakticke, ako clona...jednu prilbu mam s fest tmavym plexi, ale cez to zas neni videt takmer nic, take je to cierne, mozno je to na sledovanie zatmenia slnka, ale pouzivam ho pre nahodnych spolujazdcov, ktori nemaju svoju prilbu a chcu sa povozit, cim menej vidia, tym sa menej boja... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
snake - dikes za tip..ale popravde mi to pride lacne..prave sa chcem vyvarovat problemu ako pri tej AGV stealth, ze si mysli, ze ked kupim trosku drahsiu prilbu tak bude moj problem vyrieseny..preto teraz nemam problem "zainvestovat a kupit nieco aj za 600, len chcem aby to riesilo moj problem. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
za 600e by som kupil arai alebo shoei - ktora ti lepsie sadne na hlavu... ziadne pseudohelmy by som za tieto peniaze neriesil. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
subert robi (robila) aj helmu pre sumachera, tak kup subert, ked bola dobra jemu, bude aj tebe... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
www.louis.de/_2066842d7e14600184c6e3b5463aaf272e... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
|
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
doplnim nedosledneho matusa: Chodit po obchode s helmou na hlave aspon 15min, RYCHLOSTOU MIN. 120 KM/H... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus podľa teba je X-lite pseudohelma??? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
pozri doteraz som o x-lite v zivote nepocul, niezeby som tento trh sledoval, ale su znacky, ktore poznam a su tie, ktore nepoznam - a x-lite patri medzi pre mna nezname. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Ehmmm, mladez.....Araiku som predal kamosovi za dvacku, ale nestratila nic zo svojej kvality, ale este mam na predaj pseudo Airoh a Akiru keby niekto mal zaujem, dam ju za spominanych 600 EUR lebo len tak to bude spicka vo svojej triede..... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus zvláštne je to že s tým Talianskym hrncom na hlave jazdi majster sveta v moto GP a ešte mnoho iných. Samozrejme aj Arai je špička, o tom som nepovedal ani pol slova ale nepovedal by som že to je experiment... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
nemam rad ked mi niekto vklada do ust co som nepovedal. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Ani som veľmi nemal chuť reagovať, ale keď už niekto popíše také kvantum ober volovín. dokonca v jednom príspevku ako matus nedá sa . Takže pekne od začiatku jeden príbeh ako som si vyberal svoju najlepšiu prilbu. Naskytla sa mi vtedy príležitosť, že som bol priamo v Aachene. Áno presne v tom kde sídli u nás asi najznámejšia predajňa motovecí FC-moto. No a dobre som urobil, kde inde možeš skusiť všetky prilby na jednom mieste pekne za sebou. Prvotný zámer bol kúpiť ARAI-ku, ale... Celkom fajn, farby aj velkosti aké len nechces, prázdna predajna, 3 baby predavačky a pomocník bratranec Robko. Nakoniec to skončilo tak, že som tam na jednom miete skúsil snáď všetky prémiové značky podla abecedy od A az po shoei. A strávil tam možno i 3 hodiny...Ano tak dlho to trvalo , lebo ked ma uz boleli usi, tak som isiel si „oddychnut“ ku kozenym gatiam...A jedna z poslednych co som dal na hlavu bola X-LITE. Kvalita spracovania špičková v každom detaile. Váha 1250g u velkosti S. Mechanizmus pohybu plexi perfektne fungujúci. A keďže mi sedela najlepšie vzal som ju, aj keď som strašne chcel Araiku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marino (30.01.2013 0:39) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
ak je x-lite taka premiova znacka, preco ju vyrobca v tom najlepsom prostredi pre reklamu a budovanie znacky prelepil nalepkou nolanu? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
sk8kubo: Presne to. Ešte som nemal v rukách prilbu, kde by bolo treba pri nasadzovaní alebo vysadzovaní(?), rozopínať D-krúžky. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Vadim, neviem ci je to setrenim ale Arai to ma o cosi kratsie, klipsna na konci bola tak to asi nikto pokusne neskracoval ale u Schuberta som si mohol aj okolo pasa zapnut..... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Matus, preto to prelepili "Nolan-om" lebo Nolan X-802 je presne to isté ako X-lite X-802... takže komu tu chýba nadhľad a rozhľad si ty. Ja ti nič do huby vkladať nemusím pretože ty sám si napísal o "pseudo prilbách". |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
vadim: vysvetlim. jedna sa o prilbu subert R1. ano, da sa dat dole aj ked D kruzkove zapinanie nerozpojim, ide to, nepopieram...ale ked ju taham hore, cez hlavu, tak sa mi to putko drbe do nosa, ked ju davam na hlavu, tiez...nepride mi to komfortne, nieco ako ked si uplne nerozopnes zips na riflach a rves ich dole, tiez to ide, ale aj s trenkami, skratka zle... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Takze z vasich reci som pochopil, ze vyrobca stavia X-lite ako znacku, ktora vyraba premiovejsie produkty ako jeho znacka Nolan. Proti tomu nic nemam, je to uplne bezny postup vyrobcov, ktory odclenuju svoj produktovy rad podla typu zakaznika a jeho financych moznosti. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Snake, ono to neni o rýchlosti na motorke ( o tom potom ), ale keď sa zahlási že ideme, tak všetci sú po chvíli usadení na naštartovaných motorkách a ja si zapínam bundu k gatiam a kým príde rad na prilbu polovica hromži a druhá polka už vyštartovala...... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Matus: neber to v zlom, ale reagujem len tvoj argument: "Ale ak potom vyraba rovnaku prilbu na rovnakej linke, s rovnakymi ludmi a rovnakymi materialmi, a len pred zaverecnym lakovanim sa pouzije ina nalepka, tak o premiovosti znacky x-lite mozete aj s Marinom iba snivat." |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
neberiem to v zlom, kym sa diskutuje vecne a bez urazok tak nemam problem. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus: Mas pocit, ze u Q7, tuaregu a cayenne sa pouzivaju rovnake materialy? Rovnake komponenty? A rovnake vyrobne postupy? Detto priklad s toyotou. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
takze touareg, q7 a cayenne su zvonka aj zvnutra identicke a rozlisuju sa iba znakom na kapote a napismi vzadu? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Mas pocit, ze u Q7, tuaregu a cayenne sa pouzivaju rovnake materialy? Rovnake komponenty? A rovnake vyrobne postupy? Detto priklad s toyotou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil DDD452 (30.01.2013 12:11) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus matus Upravené 3 krát. Naposledy upravil Marino (30.01.2013 12:20) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus: nevkladaj mi do ust to, co som nenapisal... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
To iste Dura v Stupave, robia hlinikove dvere pre Toureg, Q7 aj Cayenne. Rovnaka technologia, ta ista linka, ti isti ludia, tie iste postupy |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
DDD> ano, ja pokladam za velky fail taketo pociny ako altezza alebo lexus lx. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus: rovnaky motor je pre teba len urcita spolocna suciastka ? no tak to potom je s tebou dalsia diskusia o autach naozaj zbytocna... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
takze podla teba su torsen s rozdelenim 40:60 a prevodovka s redukciou, zamykacim stredom a zadkom iba dizajnove a marketingove cingrlatka? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
matus ty si fakt ....... alebo sa na ........ iba hráš a nechceš to chápať??? |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
A ja ma najpremijovejsiu znacku Nolan-Xlite N92 |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Snake> ked si chcel machrovat, mal si spomenut aj holden. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Matus ty si zjavne nepochopil ani príklad Lexus - Toyota, ani Menton-ové Q7 - Touareg lebo si proste .................... a nechceš to pochopiť, takže nemám potrebu pred tebou machrovať keďže ty si stále aj tak budeš mlieť to svoje... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Snake009 (31.01.2013 8:33) |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
snake> |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
prilby neviem, ale aj podla mna je tuareg a kvesedmicka v podstate to iste auto, az na par kozmetickych detailov...ale ved o autach to tu neni... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Ked sa to tak zobere tak toyobaru je to iste auto... a to teda neni fail, v ziadnom pripade. |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
No na Matuša už reagovať nebudem aj keď mám chuť ale téma je o prilbách... |
Re: GT- Air Journey vs. S1 Pro
Snake009: ved ty si uz bol od vystupenia z auta rozhodnuty, kedze svietila uz z vykladu... ale chapem, ze si to treba este aj patricne sam pre seba vyargumentovat, tiez to tak aplikujem na seba denne... nedakuj, uzivaj si ju... je to fakt paradna prilba s doslova generacnymi zmenami oproti S1... |