Anketa:
Nové moto videá:
Problémy s defektom a ich vyriešenie - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuProblémy s defektom a ich vyriešenie - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokProblémy s defektom a ich vyriešenie
Aho, tak vážení motorkári zaujíma ma kto mal ake skúsenosti pri defekte, kde a ako to vyriešil, ci vyzul koleso a lepil dušu (moto ktore ma dušu) alebo tlačil do pneuservisu a pod. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
mna by celkom zaujimala pravdepodobnost defektu na SK cestach, lebo (tuk tuk) ja som zatial defekt na moto nemal. lahkovazne ani pri sebe nenosim harampadie a ani nemam nic nastriekane v pneumatikach. spolieham sa na tak vyraznu zriedkavost, ze sa mi to ani neoplati dopredu riesit. ked sa stane, smartfon to nejak hadam vyriesi |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
len bacha ked sa ti náhodou zrovna vtedy vybije ten slávny smartfón |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
V indii ich bolo neurekom. Tam som v jednej brasni vzdy nosil pajsre, pumpu a nahradnu dusu. Enfield mal aj v predu aj v zadu rovnake koleso, Tusim 19tku. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Janoval, mna by zaujimalo ako dlho si to prezuval. Ked idem na dovcu, tak mam vzdy v kufri dve duse, pumpu a dva pajsre. Aj som to chcel uz par krat vyskusat doma na dvore, ale zatial som sa k tomu neodhodlal. Asi by to ale nebolo odveci vyskusat aby som potom niekde 1000km od domu nematuroval |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Sano: zalezi od gumy. Predok das tak do hodinky aj stupel. Od povolenia kolesa po dotiahnutie. So zadnou gumou je to trosku tazsie. Beznu cestnu gumu das v pohode, tiez tak okolo hodinky ti to zaberie, mozno trochu viac. Ale ak tam mas nejaky stupel, napriklad E09, tak urcite skus najprv sprej, alebo nejaky sopel |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Mam E07, takze to bude asi podobny porod. Urcite dokupim aj tu ochranu rafkov a aj ten sprej (aj ked ten asi zalepi uplne vsetko aj to co nemusi, ale v nudzi by som sa na to asi vykaslal). Dik moc za info |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Janoval si mi to zobral rovno z ust. Presne toto potrebujem aby som nedofajcil ten hlinikovy raf. Este mozno hlupa otazka. Ak pojdem to albansko v lete. Mam bezdusove spicove rafiky, mam si pre istotu zobrat aj dusu? Teda ak by napr nezabral ten sprej. A este otazka ci sa da na stuplovej pneu pozit ten zastrkovaci knot na opravu defektu, teda bez zhadzovania kolesa. A posledna otazka, na buchnutie pneu na rafik aby som to dotlacil pumpu staci dezodorant alebo to na moto pneu nefunguje Dik moc. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
presne dnes som riesil tento problem. idem poometat pavuciny z motorky, kopnem do gumy a prazdna. tak som zhodil koleso, hodil do auta a tahal do HP moto. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
ja nosim taky spray. www.easy-seal.ch |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
E07 prezujes podla mna v pohode. Mam teraz K60, velmi podobna guma. Ale neobuval som ju rucne. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Mám ultraseal. Raz sme parkovali v dákej kôlni a kamošovi unikal vzduch (každých 100km dofukoval) to že som mal aj ja klinec v gume som sa dozvedel až doma ke´d som umýval motorku pred dalším výjazdom. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
CB750: mna by zaujimalo, co sa stalo vpo vytiahnuti toho klinca. Zalepil to ultraseal?: |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Dik. No ved ono to asi naozaj zalezi od toho aky defekt to je. Ci to roseknes niekde na skale alebo tam mas klinec. Mne ten spprej pomohol asi dva krat a fungovalo to, no vzdy som dostal defekt na takmer zodratej pneu ktora isla hned do smetiaka. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Sada /ktoru mam vzdy a na kazdej moto pod sedadlom / cca 2x3x6cm v ktorej je-gumene stuple ,lepidlo,pretahovacia ihla |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Lako a nazov ? Cena ? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Ja som v Rakusku chytil defekt, asi 6mm siroka diera od šrouby. Sprej vyfučal cez tú dieru von, nepomohol vôbec. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
na pioniery som mal tak staru tvrdu gumu ze pri mojich vtedajsich kilach som ani nevedel ze mam defekt |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Tak ja som chytil na svojom stroji defekt v 80 km rychlosti a lietal som jak handra po ceste...cca 50 metrov som mal co robit aby som s tym delom nevpalil do role alebo do dalsich. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Junior: knity su uplne v pohode, zalepis s nimi diery po skrutkach a klincoch. Ked je seknuta guma, tak ti nepomoze spray ani knot len vymena. Bombicky su rychle riesenie a zaberaju malo miesta. Ale s dvomi nafukas koleso akurat tak, aby si spravil par km po najblizsi kompresor. Takze kompresor je urcite lepsia volba, len je velky... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Janky: toto sa mne stalo na dialnici v Indii na Enfielde. V 80tke defekt na zadne... Najprv som myslel, ze vsak som ako tak obleceny, ze to proste polozim na pravu stranu, pravotociva zakruta (jazdi sa tam v lavo) a pekne ma to vynesie a dosucham sa na krajnicu, ziadne zvodidla, len hlina. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Tak tomu poviem stastie....ta slecna na skutri ma asi do konca zivota strach ist tadial... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
junior: sada na opravu-hribiky pouzijes na vsetky druhy gum (sliky,drapaky), nestoji to vela, robotu zvladne priemerne sikovny jedinec, vozit aj dušu je dilema, ktoru? mas rozdielne rafky, kto ju este nemenil ani len v garazi, na ceste mu to bude trvat dlho aj s dobrym vercajchom a s rizikom, ze dojebka rafik, skratka: tahat vozik s nahrad dielmi je blbost, potrebujes hlavne kreditku a telefon |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
na dušovej gume som zrejme chytil klinec,o 5min uz bola ako hov.o, pouzil som spray, na prvej pumpe riadne natlačil, po ceste- 120km, 3x dofukal, dušu som pak musel vyhodit, ale dosiel dom, |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
a............ak mas bezdušovu, chytiš klinec,šrob a fuči tak ze možeš dofukovat, NEVYBERAJ ho kym sa to nechystaš opravit, |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Trucktor vsak ale ked mym pri sebe tie knoty tak mozem vybrat klinec na opravit to ci nie ? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
junior: vravim- "kym sa to nechystaš opravit", , co je lepsie v klude, ked mas dost casu, a.... kopresor |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Tak o tomto mozem pisat knihy.A rada? Pokial bezdusovka tak opravna sada knotov,pokial dusovka tak lepiaca sada je zaklad+ srobovaci ventil. Na kvalitu pajsrov by som si dal tiez pozor a vybavenost vercajchu asi ani nemusim spominat. Pokial mas dost miesta tak pri bezdusovke aj dusovke nie je odveci nosit nahradnu dusu aj ked ich dnesna kvalita je slzave udolie .Asi som staromodny ale ziadne bombicky-obmedzene opakovane pouzitie,ziadne kompresory-vela miesta a zavislost na elektrike pekne poctivo pumpu a zacvicit si. V bicyklarstvach maju male ,vykonne ,kvalitne.A pokial sa stane v terene pomoze na dojazd riadne gumu napechovat senom,slamou,travou atd. Podcenenie stavu dusi ma stalo na 250km asfaltu 40 hodin casu riesenia problemov,nepisem teraz o case ale o 40 hodinach nervou . Vela stastia |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
najlepsie vôbec nechytit defekt. a hlavne vzdy natankovat, nech kdesi nedôjde stava.... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
To sa neda nechytit defekt...nase cesty na to nie su vycistene a je kopec dobrakov, ktory vyhodia sklenenu flasku z auta a potom chod cez to sklo...kopec klincov, srobov na krajniciach a nielen tam. Dusa je povinna vybava u mna...a rucna pumpicka urcite, rozhybem kosti. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
na aky tlak vies nafukat motorkove koleso s rucnou pumpou a ako dlho to asi trva? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
MENTON, |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
asi tak nejako...cca 5-7 minut....zalezi od pumpy....pokial je funkčná tak to ide. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Dakujem za reakcie... Oprava defektu knotom aj s pockanim na zaschnutie je tak pol hodka, takze 5 minut pumpovania je uplne v pohode... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
kup si pumpu na bombicky a usetris dalsie 4 minuty.. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
A kto kúpi môj kompresor? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Ja som pichol v Nitre v Krskanoch. Isiel som z Ivanky a pri vjazde do Krskan bol ten zadok nejaky divny. Zastavil som a pozeram, ze dpc, defekt. Motorka nova a nabehanych 150km. Ze co teraz? Pozrem nalavo pred seba a 15m odomna predajna Honda :D. Na mieste nova guma zo skladu a za 20 minut spokojne dalej |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
To video nemá chybu. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Ja nenosim nic na defekt... Na 250tke som dostal iba raz defekt a to som v poho dosiel do prveho servisu... Aj to iba preto ze som siel na Izru ked este nebola cesta opravena Hlavne to nemam kde dat a vak kvoli tomu urcite nebudem vlacit a malicky tankvak co mam je plny kvoli blbej lekarnicke A ked nahodou bude defekt niekde mimo mesta tak zavolam asistencne sluzby... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Dnes, 7.6.2014, Presov. 9:00 prichod do garaze. Kontrola tlaku pneu, zadna za tyzden zisla z 2.95 na 1.9. Napenil som pneu a nasiel som na behuni plasta malu dierku. Dofukol som a hajde zhanat zachranu, chcel som ist na pomerne dlhsi vyjazd. 1. Navsteva Yamaha PO. Bol tam iba jeden mechanik. Uznavam, mal vela prace, tak nic. Poradil mi Pneuservis Rotkiv. Hajde tam. Zatvorene. Dalsi krok, Nicholtract. Zatvorene. Dalsi krok Matador, zatvorene. Dalsi krok, Honda PO. Rovnaka situacia, ako v Yamahe. Potom este jeden pokus u sukromnika. Zatvorene. Kedze bola Sobota doobeda a Presov je 3. Najvacsie mesto v SR, ani hovno. Nakoniec som si kupil novu pneu v Honde a vymenili mi ju tam. Zastavil som sa na benzinke v PO potreboval som uz doliat, chlapika trosku poznam a hovorim mu o mojich problemoch. Vravi mi, ze je to normal, ze kolkokrat mu to iste vraveli zahranicni mototuristi, ze ak mali rovnaky problem, museli prenocovat a cakat na pondelok. Takze moj dnesny defekt ma vysiel na cca 180 €. Pneu povodna bola este v uplne dobrej kondicii. No nic, dam ju v pondelok zalepit a pouzijem ju pripadne na nejaky dojazd na konci sezony. Takze pozor, v PO cez vikend je lepsie nedostat defekt. Ale aby som bol objektivny, majitel Hondy PO bol vo vsetkom naustretovejsi. Hoci ked teraz pozeram na cenu Michelin Pilot Road 2 na inet shopoch, da sa kupit o 50 € lacnejsie. No co uz teraz.. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Včera, 6. 6. 2014, Trnava. 16:00 príchod do garáže. Kontrola tlaku pneu (lebo pri potlačení moto bolo jasné, že je zle), od večera z 2,9 na 0,45; trčiaci kúsok klinca všetko vysvetľoval. 16:05 dofúkané na 2,5 veľkou pumpu na bicykel. 16:10 príchod do pneuservisu. 16:15 zalepené (knôt). Michelin Pilot Road 4 už mám doma, vymením v najbližšej dobe. Našťastie som zatiaľ mal defekt vždy iba na ojazdenej pneu. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
BikerTT od teraz picham iba v piatok v Trnave |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
raz som rozťal gumu na fzr 1000 na tej skurvenej betónke z turčianskych do martina.Mal som len sprej a dierov všetko fučalo von , tak som do nej šupol samorezku.V Žiline mi odletela a guma zase prázdna, nič som už po ruke nemal ,tak som z toho maglajzu čo mi polepil ruky ušúlal šušeň a drbol som ho do tej diery. Počkal som asi 10-15 minút a dofúkol zbytok spreja, držalo mi to ešte 300 km. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
téčko a vrut som skúsil minulý rok v tatrách- poskytol mi ho ochotný kolega zo senca - týmto ďakujem, ale nedržalo mi to moc .Potom mi to opravili v pneuservise tiež téčkom a vrutom a tiež nedržalo. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
štvrtok, 10.4.2014, údolie Todra |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Pridam jeden aj ja. Piatok 6.6.2014 som nalozil priatelku a pod ho do z BA do LC mrknut rodicov. Po ceste sme zastavili na OMV Tekovske nemce. Mlada sla na WC a ja som sadol na obrubnik a telefonoval Pozeram na zadnu gumu a prazdna. Skoro ma porazilo. Piatok 18:00 ja niekde na dialnici a vsetko zavrete. Mam sice dusovu pneu ale riskol som to a kupil na pumpe sprej za 9,99€ Natlacil som to tam a kukaj ho. Drziii. Tak sup na moto a pokracovat. Povedal som si ze uz nepojdem radsej po dialnici tak som zbehol na Novu Banu. Nedalo mi to tak som kukol a guma prazdna. Telefon nasim. Foter prisiel s vozikom a bolo. (200km hore dole). Vecer som este zhodil koleso a v sobotu rano do Nichlotraktu v LC. OTVORENE!!! Mali aj DUSU!!! Za 15€ som bol vybaveny aj s prezutim. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
ALEBO |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Cesta z dovolenky v Chorvatsku. Cca 100 km od Domu zrazu nejake moto plavala. Na semafore hovorim ladvinke, nech sa pozrie ci nemame vyfucanu gumu.... A veru ze hej.... Piatok, 17:30. Moto na krajnicu a druha moto lietala po meste a hladala pneuservis. Vsetko zavrete alebo nerobili motorky. Dotlacili sme na pumpu a sup tam sprej. Diera ako pol sveta a sprej unikal... Pruser... Asistencna sluzba v ramci PZP nic, cestovne poistenie nic. Tak som 5 hodin zhanal niekoho, kto pride po nas.... Zaver dovolenky ako hovado... Moto sme o po polnoci vytlacili pred domom z auta. Tych zasranych 100 km uz to mohlo vydrzat... Diera rozmeru, ktory nesiel opravit, kupena nova.. Stara mala najazdenych 2500 km... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Infernal669 (10.06.2014 15:36) |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
internal -ja som to mal minuli rok lepsie |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
hej |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
taká trochu rada do starších vodičov (nemyslím seba) jazdite hlavne v niektorej stope po autách, tam nezvykne bývať nič, normálny defekt mi vyriešil bez problémov knot...... inak v prípade väčšej diery sa tam tých knotov môže dať viac |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
petrass - no mozno by som aj menil... financne si sice na tm horsie, mna to vyslo 135 € nova guma a vymena, 100 € odtah a asi 50 € som nechal na tej benzinke, kde sme cakali na odvoz za zradlo, pitie a cigarety... Spolu cca 285 €. Ale tych 140 € navyse by mi za zurku na Pagu veru stalo |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Cca 2 roky dozadu som chytil defekt na pneu co nemala ani 1000km - pri rychlosti cez 170km/h na dialnici defekt - chybal kryt premostenia, asi som trafil nejaky klinec. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Pozri obrázok |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
ja som to mal podobne ako jozins,tiez dialnica rychlost cca 160km/h a zrazu ma zacalo vozit.Kedze som isiel z bratislavy na spis a stalo sa mi to kdesi pri hronskom benadiku mal som pred sebou este cca 200km. Kym som to zbadal a pomalicky zastavoval ,tiez som mal zadnu gumu prazdnu,no nastastie mi pomohli dvaja skveli ludia.Jeden panko na vytunenom auticku a ktory mi zbehol na pumpu po sprej a nasledne chalanisko,motorkar z dedinky na okoli co mal autoservis mi tam strcil ten knot.Na tom knote som dosiel az do presova ,kde som prezul za novu gumu. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Neviem ci mam error ja, ale foto mi neukaze... |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
btw - co sa tyka pumpy na bicykel. Bicykle sa fukaju az do 8 atmosfer (cestaky). Cim mensia guma tym vacsi tlak. Takze vam na turistiku ci ine jazdenie v pohode staci dvojpiestova obojstranna bicyklova pumpicka ktora ma tak 20x3x3.5cm a si bez problemov. A s tou co som napisal - obojstranna dvojpiestova nafukas kolo na 2 bary behom par minut a ani sa nezapotis. |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Caute...minule som dostal defekt...opravil som to knotom len tak bez lepidla a aj po 500km stale drzi tlak....kolko ste najviac najazdili na knotom opravenej pneu? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Ja až do samotného zničenia gumy. Mal som dieru skoro v strede behúňa. Upravené 1 krát. Naposledy upravil forester (19.05.2019 17:00) |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
tie duse to mate na nejakych veteranoch ? v roku 2019 ? ved to nema uz ani vetsina bicyklov |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Veď špicové ráfky Upravené 2 krát. Naposledy upravil Skalaaa (20.05.2019 3:44) |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Kto tu vravel o dusi?.??.??? |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Re: cruelbody: ja robim aj lepenie, aj knotom, aj hríbom , ale nemam to rad, najradšej dam novu, ale je luto, ked guma je ako nova, skoro chlpata))) |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Re: minomonster: ja mam kompresor,zeleny sliz,komplet knotovu sadu aj z bombickami(8ks)....tato kombinacia mi dodava viac istoty ked som niekde v uplnej riti ..ale mas pravdu nova guma je nova guma ...Ja mam dokonca v pneu 2 knotu pretoze ten prvy knot bol moj prvy v zivote tak mi ostal v kolese....druhy som uz dal v pohode.....mozem potvrdit ze do rychlosi 160 km/hod necitim ziadne vibracie |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
defekty neriesim ziadne nemam |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
Re: pirates: to znamena, ze nemas ani kontrolu tlaku v pneu |
Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie
mam v pneu utraseal je to sice drahe ale ja mam rad istotu a snimace tlaku a teploty pneu aj ten budik co ukazuje tlak mam tiez ved na wish com to stoji aj s postovnym 45 euro |