Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1152 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26078
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15768)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10310)

Problémy s defektom a ich vyriešenie - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuProblémy s defektom a ich vyriešenie - Diskusné fórum - Len Tak

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 
28.01.2014 16:18

Problémy s defektom a ich vyriešenie

Janyk6
 Veteránista 

Ikona

Aho, tak vážení motorkári zaujíma ma kto mal ake skúsenosti pri defekte, kde a ako to vyriešil, ci vyzul koleso a lepil dušu (moto ktore ma dušu) alebo tlačil do pneuservisu a pod.

Som zvedavy na Vaše štastie a smolu zaroven. 8-)


28.01.2014 17:02

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

meloking
 Kávičkár 

Ikona

mna by celkom zaujimala pravdepodobnost defektu na SK cestach, lebo (tuk tuk) ja som zatial defekt na moto nemal. lahkovazne ani pri sebe nenosim harampadie a ani nemam nic nastriekane v pneumatikach. spolieham sa na tak vyraznu zriedkavost, ze sa mi to ani neoplati dopredu riesit. ked sa stane, smartfon to nejak hadam vyriesi :-)


28.01.2014 17:06

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Malossi
 Jogurťák 

Ikona

len bacha ked sa ti náhodou zrovna vtedy vybije ten slávny smartfón :-D


28.01.2014 17:16

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

V indii ich bolo neurekom. Tam som v jednej brasni vzdy nosil pajsre, pumpu a nahradnu dusu. Enfield mal aj v predu aj v zadu rovnake koleso, Tusim 19tku.

Dalsi defekt som dostal na Iransko-Tureckej hranici, ale prisiel som na to az po niekolkych kilometroch, kedze v tom rozmocenom blate plavali motorky aj bez defektov. Pomohol sprej. bola tam len mala dierka sposobena zrejme pri prezuvani v servise.

Srbsko-rumunska hranica. Dofukal som na hranici, dosiel som pomaly do najblizsieho mesta. Nasli sme hotel. Motorky sli do dvora, my sme dostali apartman priamo na dvore pri motorkach. Vecer sme sli na pivo a rano som prehodil zadnu dusu. Na vylety so sebou nosim duse, pajsriky a maly kompresor....cestou sme stretli pneuservis, dal som zalepit, aby som mal nahradnu dusu.

Neskor pri rucnom nahadzovani zadnej E09 (dobrovolne uz nikdy viac) som dusu presekol, tak som nahodil tu zalepenu z rumunska. Dosiel som na Liptov a zadna guma prazdna. Zhodit koleso. Chalani ma zobrali autom do pneuservisu....


28.01.2014 17:38

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Janoval, mna by zaujimalo ako dlho si to prezuval. Ked idem na dovcu, tak mam vzdy v kufri dve duse, pumpu a dva pajsre. Aj som to chcel uz par krat vyskusat doma na dvore, ale zatial som sa k tomu neodhodlal. Asi by to ale nebolo odveci vyskusat aby som potom niekde 1000km od domu nematuroval :-~


28.01.2014 18:01

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Sano: zalezi od gumy. Predok das tak do hodinky aj stupel. Od povolenia kolesa po dotiahnutie. So zadnou gumou je to trosku tazsie. Beznu cestnu gumu das v pohode, tiez tak okolo hodinky ti to zaberie, mozno trochu viac. Ale ak tam mas nejaky stupel, napriklad E09, tak urcite skus najprv sprej, alebo nejaky sopel :-((((((

Mne zabral celkom dobre defekt sprej z BBmoto z petrzalky s takou pritrubenou americankou na etikete. Teraz nosim pod sedadlom Slime pre dusove pneu, zatial som nevyskusal...

Ak si nechces doskriabat rafik, tak si k tej vybave prikup aj nieco taketo:
Pozri obrázok


28.01.2014 18:07

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Sano
 Edvenčr 

Ikona

Mam E07, takze to bude asi podobny porod. Urcite dokupim aj tu ochranu rafkov a aj ten sprej (aj ked ten asi zalepi uplne vsetko aj to co nemusi, ale v nudzi by som sa na to asi vykaslal). Dik moc za info [dobre]


28.01.2014 18:10

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Junior
 Kávičkár 

Ikona

Janoval si mi to zobral rovno z ust. Presne toto potrebujem aby som nedofajcil ten hlinikovy raf. Este mozno hlupa otazka. Ak pojdem to albansko v lete. Mam bezdusove spicove rafiky, mam si pre istotu zobrat aj dusu? Teda ak by napr nezabral ten sprej. A este otazka ci sa da na stuplovej pneu pozit ten zastrkovaci knot na opravu defektu, teda bez zhadzovania kolesa. A posledna otazka, na buchnutie pneu na rafik aby som to dotlacil pumpu staci dezodorant alebo to na moto pneu nefunguje >:-) Dik moc.


28.01.2014 18:20

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

dollomiteman
 Turista 

Ikona

presne dnes som riesil tento problem. idem poometat pavuciny z motorky, kopnem do gumy a prazdna. tak som zhodil koleso, hodil do auta a tahal do HP moto.


28.01.2014 18:27

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

gico
 Turista 

Ikona

ja nosim taky spray. www.easy-seal.ch
trubicka je do skoseneho ,,T,, nasrobuje sa na ventil a na druhom konci spray, na tretom je tycka na povolenie ventilky. ked sa povoli (musi sa uplne), dofukne to asi na 3,5atm. zasrobuje sa zas ventilka a hotovo. malo by to zalepit dieru do 12mm. rafik sa da potom niekedy v pohode vodou umyt. je k tomu aj jednoduchy tlakomer.
robia pre auta aj moto. ma to stempel od TCS, ale aj tak som bol zvedavy, ci to bude fungovat. lebo na tie lacne z cerpaciek chalani nadavali.
mne to v alpach pomohlo, ked som drapol defekt. cas roboty bol cca 10min. po dovolenke som to dal pre istotu zalepit v pneuservise.


28.01.2014 18:39

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

E07 prezujes podla mna v pohode. Mam teraz K60, velmi podobna guma. Ale neobuval som ju rucne.
Ja pri kupovani zadnej pneu davam pozor aby bola TT (tube type) nie TL. Bezdusovky maju spevnenu patku... V predu na 21" rafiku to az tak nevadi, tam obujes aj zahradnu hadicu.

Ked mas dusovu pneu, tak nic ti nezalepi, vsetko zostane v dusi. Horsie je to pri bezdusovkach... ale aj tam staci chapavy pneuservisak :-)

Po oprave sprejem by som odporucal po navrate z dovolenky zajst do pneuservisu prehodit dusu. Mne po niekolkych mesiacoch povolila a zacala pomaly spustat.

Junior: ja sice nemam ziadnu motorku s bezdusovymi pneu. Otec ma 4kolku a bezne ked ma defekt, tak do toho supne (moj) sprej a drzi mu to. Ked nedrzi, tak knot. Ja osobne by som bezdusovku pajsrom niekde v poli asi ani nevyzuval, poskodis raf a nemusi tesnit potom. A k dusi do bezdusovej pneu sa aj tu uz popisalo a nazory su rozne. Vraj nie vzdy sa to da.... Podla mna vyhoda bezdusovky je prave ta, ze opravis aj bez vyzuvania.


28.01.2014 18:42

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

CB750
Darca Krvi  Geriatrik 

Ikona

Mám ultraseal. Raz sme parkovali v dákej kôlni a kamošovi unikal vzduch (každých 100km dofukoval) to že som mal aj ja klinec v gume som sa dozvedel až doma ke´d som umýval motorku pred dalším výjazdom.


28.01.2014 18:49

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

CB750: mna by zaujimalo, co sa stalo vpo vytiahnuti toho klinca. Zalepil to ultraseal?:


28.01.2014 19:05

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Ozzac
 Skútrista 

Ikona

Načo ho vyberať,ked nefučí ? :-~


28.01.2014 19:25

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Sano
 Edvenčr 

Ikona

janoval este raz dik ;-)


28.01.2014 20:31

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Junior
 Kávičkár 

Ikona

Dik. No ved ono to asi naozaj zalezi od toho aky defekt to je. Ci to roseknes niekde na skale alebo tam mas klinec. Mne ten spprej pomohol asi dva krat a fungovalo to, no vzdy som dostal defekt na takmer zodratej pneu ktora isla hned do smetiaka.
A mate niekto odskusanu sadu tych knotov a bombiciek ktoru urcite odporucate na dlhsiu cestu ? Videl som aj za par € no asi to nebude ziadna kvalitka


28.01.2014 20:46

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Lako
Darca Krvi  Skútrista 

Ikona

Sada /ktoru mam vzdy a na kazdej moto pod sedadlom / cca 2x3x6cm v ktorej je-gumene stuple ,lepidlo,pretahovacia ihla
...o 10 minut sa ide dalej [dobre]


28.01.2014 20:52

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Junior
 Kávičkár 

Ikona

Lako a nazov ? Cena ?
Teda osobna skusenost ano ?


29.01.2014 8:52

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

hroch
 Geriatrik 

Ikona

Ja som v Rakusku chytil defekt, asi 6mm siroka diera od šrouby. Sprej vyfučal cez tú dieru von, nepomohol vôbec.

V servise mi povedali, že treba gumu vymeniť, tak odvtedy nosím radšej tie knôty a kompresor 8-)

a defekt nikde, klop,klop :-)))


29.01.2014 20:27

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

PETOrf
 Turista 

Ikona

na pioniery som mal tak staru tvrdu gumu ze pri mojich vtedajsich kilach som ani nevedel ze mam defekt


29.01.2014 21:12

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Janyk6
 Veteránista 

Ikona

Tak ja som chytil na svojom stroji defekt v 80 km rychlosti a lietal som jak handra po ceste...cca 50 metrov som mal co robit aby som s tym delom nevpalil do role alebo do dalsich.
A tam kym by som dal dolu koleso a vyzul, skor prislo auto s privesom a domov....nuz veteran je uz taky.
Vzdy ked sa nieco taketo stane ani nerozmyslam a hladam pneuservis, na druhej je to lahsie ale na tej co mam najradsej to nejde tak lahko.


29.01.2014 22:12

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Menton
 Skútrista 

Ikona

Junior: knity su uplne v pohode, zalepis s nimi diery po skrutkach a klincoch. Ked je seknuta guma, tak ti nepomoze spray ani knot len vymena. Bombicky su rychle riesenie a zaberaju malo miesta. Ale s dvomi nafukas koleso akurat tak, aby si spravil par km po najblizsi kompresor. Takze kompresor je urcite lepsia volba, len je velky...


29.01.2014 22:14

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

k prezúvaniu: tréning delá mistra...


29.01.2014 22:21

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Janky: toto sa mne stalo na dialnici v Indii na Enfielde. V 80tke defekt na zadne... :-~ Najprv som myslel, ze vsak som ako tak obleceny, ze to proste polozim na pravu stranu, pravotociva zakruta (jazdi sa tam v lavo) a pekne ma to vynesie a dosucham sa na krajnicu, ziadne zvodidla, len hlina. 8-)
Situacia vyhodnotena, motorka v takej chvili pre mna nema absolutne ziadnu hodnotu, stava sa z nej nepriatel. To som sa rokmi naucil (hlavne v terene), ze padat prec od motorky. V ziadno pripade motorku nezachranovat.

Ale v tej chvili sa mi v hlave zaplo preratavanie situacie. "Ty kokot (akoze ja), vsak mas v zadu nalozenu priatelku :-~ a princezne je teplo, tak si tam sedi len tak v rifliach a tricku. :-(((((( Ked sa spali o ten asfalt, tak bude mat minimalne jazvy na cely zivot. Kua tak toto nie! Ustal som aj horsie, ustojim aj toto!"
No a to vam bola zabava jak ten enfield, ktory plaval aj na tvrdych gumach, sa rozlietal po ceste. Nakoniec sa mi podarilo motorku nejako zrovnat. Ked som siel ako tak rovno, tak som zacal uberat plyn a spomalovat. Mozno aj brzdit predkom, to si uz nepamam. Siroko daleko nikoho, tak fajn kym ma zo zakruty vynesie na hlinu, akurat spomalim, tam to uz hoc aj polozim. Ale co cert nechcel, tak v protismere sa zo zakruty vyrutila v protismere pitcha na skutri. :-((( (v protismere tam jazdia bezne kravske povozy, auta, motorky, autobusy, cyklisti...) Vedel som, ze ten maly skutrik davaja na "velkom a tazkom" enfielde prevalcujeme, zenu dolameme a mozno aj zabijeme. Ani len netusila, co s sa deje. Tak som stlacil trubu a ked zbadala ten strach :-O v mojich ociach a ako nas to vlaci po ceste, tak uz neviem, ci pridala, alebo spomalila ale tesne sme ju minuli. Zastali sme mimo dialnicu na strkovom parkovisku pred nejakou velkou branou.
Z brany vysiel vojak s puskou, ze "Co tu chcete! :-(((((( Toto je vojensky objekt, tu nemozte stat!" Kurva, nech mu nerupnu nervy! :-~ Pomyslel som si a ukazujem mu na prazdne zadne koleso, ze "defekt". Vojak skludnel, prehodil pusku cez plece, ze "pockajte tu". Presiel krizom pesi dialnicu pomedzi auta. Vratil sa aj s miestnym pneuservisakom. :-D Podakovali sme mu, pneuservisak zas cez tu dialnicu pretlacil motoru k sebe do dielne. Opravil asi za 20 korun, kym som ja predychal, co sa na vlastne mohlo stat.


30.01.2014 13:47

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Janyk6
 Veteránista 

Ikona

Tak tomu poviem stastie....ta slecna na skutri ma asi do konca zivota strach ist tadial... :-))) :-))) :-)))


01.02.2014 20:19

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

trucktor
 Turista 

Ikona

junior: sada na opravu-hribiky pouzijes na vsetky druhy gum (sliky,drapaky), nestoji to vela, robotu zvladne priemerne sikovny jedinec, vozit aj dušu je dilema, ktoru? mas rozdielne rafky, kto ju este nemenil ani len v garazi, na ceste mu to bude trvat dlho aj s dobrym vercajchom a s rizikom, ze dojebka rafik, skratka: tahat vozik s nahrad dielmi je blbost, potrebujes hlavne kreditku a telefon :-)


01.02.2014 20:34

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

trucktor
 Turista 

Ikona

na dušovej gume som zrejme chytil klinec,o 5min uz bola ako hov.o, pouzil som spray, na prvej pumpe riadne natlačil, po ceste- 120km, 3x dofukal, dušu som pak musel vyhodit, ale dosiel dom,


01.02.2014 20:39

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

trucktor
 Turista 

Ikona

a............ak mas bezdušovu, chytiš klinec,šrob a fuči tak ze možeš dofukovat, NEVYBERAJ ho kym sa to nechystaš opravit,


01.02.2014 22:03

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Junior
 Kávičkár 

Ikona

Trucktor vsak ale ked mym pri sebe tie knoty tak mozem vybrat klinec na opravit to ci nie ?


02.02.2014 13:14

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

trucktor
 Turista 

Ikona

junior: vravim- "kym sa to nechystaš opravit", :-), co je lepsie v klude, ked mas dost casu, a.... kopresor 8-)


02.02.2014 14:38

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

kovonak
 Kávičkár 

Ikona

Tak o tomto mozem pisat knihy.A rada? Pokial bezdusovka tak opravna sada knotov,pokial dusovka tak lepiaca sada je zaklad+ srobovaci ventil. Na kvalitu pajsrov by som si dal tiez pozor a vybavenost vercajchu asi ani nemusim spominat. Pokial mas dost miesta tak pri bezdusovke aj dusovke nie je odveci nosit nahradnu dusu aj ked ich dnesna kvalita je slzave udolie :-(((((( .Asi som staromodny ale ziadne bombicky-obmedzene opakovane pouzitie,ziadne kompresory-vela miesta a zavislost na elektrike pekne poctivo pumpu a zacvicit si. V bicyklarstvach maju male ,vykonne ,kvalitne.A pokial sa stane v terene pomoze na dojazd riadne gumu napechovat senom,slamou,travou atd. Podcenenie stavu dusi ma stalo na 250km asfaltu 40 hodin casu riesenia problemov,nepisem teraz o case ale o 40 hodinach nervou :-D . Vela stastia
PS-Dusu pokial mas rozdielne rozmeri predku a zadku tak radsej tu mensiu,mensie zlo je hu radsej prefukat ako keby bola pozvachlana. Teda az tam nie je velky rozmerovi rozdiel HOVGH


04.02.2014 22:22

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

gico
 Turista 

Ikona

najlepsie vôbec nechytit defekt. ;-) a hlavne vzdy natankovat, nech kdesi nedôjde stava.... >:-)


07.02.2014 9:50

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Janyk6
 Veteránista 

Ikona

To sa neda nechytit defekt...nase cesty na to nie su vycistene a je kopec dobrakov, ktory vyhodia sklenenu flasku z auta a potom chod cez to sklo...kopec klincov, srobov na krajniciach a nielen tam. Dusa je povinna vybava u mna...a rucna pumpicka urcite, rozhybem kosti.


07.02.2014 13:09

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Menton
 Skútrista 

Ikona

na aky tlak vies nafukat motorkove koleso s rucnou pumpou a ako dlho to asi trva?


07.02.2014 14:30

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

MENTON,
aspon ciastocne Ti odpoviem ja:
- s bicyklovou pumpou (malou prenosnou asi 25 cm dlhou) fukam moje kolesa na predpisany tlak (2 - 2.5 bar)
pri kazdej vymene pneumatik.
Ale neviem ako dlho to fukam (5 minut?).
Mam aj kompresor
www.ddpneu.sk/product/polo-automaticka-chytra-opravna-s...
ale nepouzivam ho.
A nikto ho odo mna nechce kupit ani za polovicnu cenu !
To fakt nikto po tom netuzi?


07.02.2014 18:20

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

trucktor
 Turista 

Ikona

menton, 5min cvicenia nezaskodia nikomu :-)


07.02.2014 20:28

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Janyk6
 Veteránista 

Ikona

asi tak nejako...cca 5-7 minut....zalezi od pumpy....pokial je funkčná tak to ide.


07.02.2014 21:47

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Menton
 Skútrista 

Ikona

Dakujem za reakcie... Oprava defektu knotom aj s pockanim na zaschnutie je tak pol hodka, takze 5 minut pumpovania je uplne v pohode...
Takze vyhodim kompresor a zbalim malu pumpu z horskeho bicykla. Ste mi usetrili kopec miesta prave... 8-)


07.02.2014 22:09

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

superflanker
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

kup si pumpu na bombicky a usetris dalsie 4 minuty..


07.02.2014 22:52

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

A kto kúpi môj kompresor?
Ani raz použitý... :-(((


08.02.2014 3:54

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

davtex
 Kávičkár 

Ikona

Ja som pichol v Nitre v Krskanoch. Isiel som z Ivanky a pri vjazde do Krskan bol ten zadok nejaky divny. Zastavil som a pozeram, ze dpc, defekt. Motorka nova a nabehanych 150km. Ze co teraz? Pozrem nalavo pred seba a 15m odomna predajna Honda :D. Na mieste nova guma zo skladu a za 20 minut spokojne dalej :-)


08.02.2014 14:42

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

bruno62tuci
 Skútrista 

To video nemá chybu. [dobre]
Ale bez defektu je to lepšie.
Kompresor ponúkni v bazáre. :-)))


08.02.2014 15:05

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

WarLord
 Jogurťák 

Ikona

Ja nenosim nic na defekt... Na 250tke som dostal iba raz defekt a to som v poho dosiel do prveho servisu... Aj to iba preto ze som siel na Izru ked este nebola cesta opravena :-(((((( Hlavne to nemam kde dat a vak kvoli tomu urcite nebudem vlacit a malicky tankvak co mam je plny kvoli blbej lekarnicke :-(((((( A ked nahodou bude defekt niekde mimo mesta tak zavolam asistencne sluzby...


07.06.2014 23:19

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

milando
 Turista 

Ikona

Dnes, 7.6.2014, Presov. 9:00 prichod do garaze. Kontrola tlaku pneu, zadna za tyzden zisla z 2.95 na 1.9. Napenil som pneu a nasiel som na behuni plasta malu dierku. Dofukol som a hajde zhanat zachranu, chcel som ist na pomerne dlhsi vyjazd. 1. Navsteva Yamaha PO. Bol tam iba jeden mechanik. Uznavam, mal vela prace, tak nic. Poradil mi Pneuservis Rotkiv. Hajde tam. Zatvorene. Dalsi krok, Nicholtract. Zatvorene. Dalsi krok Matador, zatvorene. Dalsi krok, Honda PO. Rovnaka situacia, ako v Yamahe. Potom este jeden pokus u sukromnika. Zatvorene. Kedze bola Sobota doobeda a Presov je 3. Najvacsie mesto v SR, ani hovno. Nakoniec som si kupil novu pneu v Honde a vymenili mi ju tam. Zastavil som sa na benzinke v PO potreboval som uz doliat, chlapika trosku poznam a hovorim mu o mojich problemoch. Vravi mi, ze je to normal, ze kolkokrat mu to iste vraveli zahranicni mototuristi, ze ak mali rovnaky problem, museli prenocovat a cakat na pondelok. Takze moj dnesny defekt ma vysiel na cca 180 €. Pneu povodna bola este v uplne dobrej kondicii. No nic, dam ju v pondelok zalepit a pouzijem ju pripadne na nejaky dojazd na konci sezony. Takze pozor, v PO cez vikend je lepsie nedostat defekt. Ale aby som bol objektivny, majitel Hondy PO bol vo vsetkom naustretovejsi. Hoci ked teraz pozeram na cenu Michelin Pilot Road 2 na inet shopoch, da sa kupit o 50 € lacnejsie. No co uz teraz..


07.06.2014 23:36

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

BikerTT
 Turista 

Ikona

Včera, 6. 6. 2014, Trnava. 16:00 príchod do garáže. Kontrola tlaku pneu (lebo pri potlačení moto bolo jasné, že je zle), od večera z 2,9 na 0,45; trčiaci kúsok klinca všetko vysvetľoval. 16:05 dofúkané na 2,5 veľkou pumpu na bicykel. 16:10 príchod do pneuservisu. 16:15 zalepené (knôt). Michelin Pilot Road 4 už mám doma, vymením v najbližšej dobe. Našťastie som zatiaľ mal defekt vždy iba na ojazdenej pneu.

Čiže lepší defekt v Trnave v piatok, ako v Prešove v sobotu. >:-)

A najlepší nikdy...


08.06.2014 9:12

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

milando
 Turista 

Ikona

BikerTT od teraz picham iba v piatok v Trnave :-D


08.06.2014 9:12

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

veverica
 Kávičkár 

Ikona

raz som rozťal gumu na fzr 1000 na tej skurvenej betónke z turčianskych do martina.Mal som len sprej a dierov všetko fučalo von , tak som do nej šupol samorezku.V Žiline mi odletela a guma zase prázdna, nič som už po ruke nemal ,tak som z toho maglajzu čo mi polepil ruky ušúlal šušeň a drbol som ho do tej diery. Počkal som asi 10-15 minút a dofúkol zbytok spreja, držalo mi to ešte 300 km.


08.06.2014 9:16

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

veverica
 Kávičkár 

Ikona

téčko a vrut som skúsil minulý rok v tatrách- poskytol mi ho ochotný kolega zo senca - týmto ďakujem, ale nedržalo mi to moc .Potom mi to opravili v pneuservise tiež téčkom a vrutom a tiež nedržalo.


08.06.2014 20:13

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

štvrtok, 10.4.2014, údolie Todra
Defekt na zadnom kolese.
Motorka na hlavný stojan, náradie, monterpáky, bicyklová pumpička,...
V Maroku môžete dostať defekt kedykoľvek, ak ste na to pripravení.
A možno to platí aj na SK :-~


10.06.2014 15:09

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

koky1111
 Edvenčr 

Pridam jeden aj ja. Piatok 6.6.2014 som nalozil priatelku a pod ho do z BA do LC mrknut rodicov. Po ceste sme zastavili na OMV Tekovske nemce. Mlada sla na WC a ja som sadol na obrubnik a telefonoval Pozeram na zadnu gumu a prazdna. Skoro ma porazilo. Piatok 18:00 ja niekde na dialnici a vsetko zavrete. Mam sice dusovu pneu ale riskol som to a kupil na pumpe sprej za 9,99€ :-))) Natlacil som to tam a kukaj ho. Drziii. Tak sup na moto a pokracovat. Povedal som si ze uz nepojdem radsej po dialnici tak som zbehol na Novu Banu. Nedalo mi to tak som kukol a guma prazdna. Telefon nasim. Foter prisiel s vozikom a bolo. (200km hore dole). Vecer som este zhodil koleso a v sobotu rano do Nichlotraktu v LC. OTVORENE!!! Mali aj DUSU!!! Za 15€ som bol vybaveny aj s prezutim.
Na mojej Transalpke mam uz skoro 30000 km. Pobehane Rumunsko, Albansko, Grecko Bulharsko a tie veci okolo. Vzdy nosim nahradnu dusu a foter kompresor. NIKDY!!! som este nedostal defekt a poviem vam ze AL je zaberak na gumu!!!
Ponaucenie? Dusu vzdy aj ked idem len 200km po slovensku. Kompresor netreba lebo na mojej E09 prejdem v poho k dalsej pumpe aj ked je prazdna :-)))


10.06.2014 15:18

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Robo Hornak
 Turista 

Ikona

ALEBO

www.asaauto.sk/dlhodoba-asistencia/

ASIST CARD MOTO

Administratívna asistencia
nepretržitá činnosť call centra 24 h/365 dní
prijímanie požiadaviek a organizácia pomoci klientom
poskytovanie rád a inštrukcií
dopravné a cestovné informácie
odovzdanie odkazov blízkym osobám
telefonické tlmočenie v prípade potreby, napr. pri styku s miestnymi úradmi, políciou a pod.

Technická asistencia: porucha, havária, samozavinenie

cestná služba:
defekt (cenu náhradných dielov hradí zákazník )
zámena paliva (odťah do najbližšieho servisu )
nedostatok paliva ( pohonné hmoty hradí zákazník)
odťah ( do najbližšieho servisu, max. 50 km)
2x dní náhradné vozidlo (max. 30 €/deň)
5x dní úschova motocykla

Zľavový program :
10% zľavu na zapožičanie náhradného vozidla priamo z Autoklubu Slovakia Assistance (max. 2 dni)
0,04€ zľavu pri tankovaní v sieti čerpacích staníc AGIP
„Show your card“ (www.arceurope.com)

Pomoc a asistencia pre posádku:
zabezpečenie ubytovania s raňajkami max. na 2 noci aj pre spolujazdca (nie stopár alebo osoba prepravovaná za úplatu) do výšky max. 80 € s DPH.

Finančná hotovosť pre prípad núdze:
v prípade odcudzenia, nutnej úhrady v servise, potreby zloženia kaucie na polícii a pod. v zahraničí, kedy situácia neumožňuje pokračovanie v ceste, asistenčná služba zabezpečí doručenie hotovosti, ktoré je podmienené zložením zálohy zo strany zástupcu klienta vo výške 100% + náklady na doručenie priamo v Autoklube Slovakia Assistance s.r.o., Bosákova 3, 851 04 Bratislava.
krytie v rámci poskytovaných asistenčných služieb pre prípad poruchy a havárie.

Územná platnosť: EURÓPA

Podrobné informácie o programe „SHOW YOUR CARD” a možnosti registrácie
v Autoklube Slovakia Assistance vám poskytnú naši operátori
na telefónnom čísle 18 112


10.06.2014 15:34

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Infernal669
 Kávičkár 

Ikona

Cesta z dovolenky v Chorvatsku. Cca 100 km od Domu zrazu nejake moto plavala. Na semafore hovorim ladvinke, nech sa pozrie ci nemame vyfucanu gumu.... A veru ze hej.... Piatok, 17:30. Moto na krajnicu a druha moto lietala po meste a hladala pneuservis. Vsetko zavrete alebo nerobili motorky. Dotlacili sme na pumpu a sup tam sprej. Diera ako pol sveta a sprej unikal... Pruser... Asistencna sluzba v ramci PZP nic, cestovne poistenie nic. Tak som 5 hodin zhanal niekoho, kto pride po nas.... Zaver dovolenky ako hovado... Moto sme o po polnoci vytlacili pred domom z auta. Tych zasranych 100 km uz to mohlo vydrzat... :-D Diera rozmeru, ktory nesiel opravit, kupena nova.. Stara mala najazdenych 2500 km... :'(

Tento rok vyskusam ultraseal a dufam ze sa niecomu takemu vyhnem.

Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Infernal669 (10.06.2014 15:36)


11.06.2014 15:15

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

petrass
 Čoprák 

Ikona

internal -ja som to mal minuli rok lepsie
ubytko v Senji- vylet na Pag-a zadna guma kaput, vulkanizer cez split objednal novu gumu / mali len Pirelli/ prespat na Pagu na druhy den vymenili pneu a az potom naspat do Senju
suma sumarum - ubytko v senji na 5 noci 220.-pre dvoch
a na Pagu -pneu + praca+ ubytko na 1 noc 350.- +reset mozgu za 70.- = 420.- :-D


11.06.2014 15:20

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

...zazitky nieco stoja :-)


11.06.2014 15:45

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

petrass
 Čoprák 

Ikona

hej
a hlavne ta improvizacia a adrenalin -to je uzasne


11.06.2014 15:54

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

motovodic
 Turista 

taká trochu rada do starších vodičov :-) (nemyslím seba) jazdite hlavne v niektorej stope po autách, tam nezvykne bývať nič, normálny defekt mi vyriešil bez problémov knot...... inak v prípade väčšej diery sa tam tých knotov môže dať viac


11.06.2014 16:23

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Infernal669
 Kávičkár 

Ikona

petrass - no mozno by som aj menil... financne si sice na tm horsie, mna to vyslo 135 € nova guma a vymena, 100 € odtah a asi 50 € som nechal na tej benzinke, kde sme cakali na odvoz za zradlo, pitie a cigarety... Spolu cca 285 €. Ale tych 140 € navyse by mi za zurku na Pagu veru stalo :-D :-D :-D


12.06.2014 10:34

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

petrass
 Čoprák 

Ikona

no tak tomu ver


12.06.2014 14:16

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

jozins
 Turista 

Ikona

Cca 2 roky dozadu som chytil defekt na pneu co nemala ani 1000km - pri rychlosti cez 170km/h na dialnici defekt - chybal kryt premostenia, asi som trafil nejaky klinec.
Nastastie na zadnej pneu, lebo ma zacalo mierne vozit a kym som stihol zastavit bola skoro prazdna. Bolo to blizko domu zavolal som kamaratovi, doniesol defekt spray a jak sme to tam pustali tak hned aj vytekal kedze to bola dost velka diera. Moto musela ist potom domov na privese.
V servise tam potom hodili najvacsi hrib aky mali a na pneu som este najazdil dalsich 22tisic km :-)


17.06.2014 14:08

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

petrass
 Čoprák 

Ikona

Pozri obrázok
dufam ze foto je ok
v hlave len jedna myslienka- odidem ci neodidem z Pagu


17.06.2014 15:03

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

kosak
 Turista 

Ikona

ja som to mal podobne ako jozins,tiez dialnica rychlost cca 160km/h a zrazu ma zacalo vozit.Kedze som isiel z bratislavy na spis a stalo sa mi to kdesi pri hronskom benadiku mal som pred sebou este cca 200km. Kym som to zbadal a pomalicky zastavoval ,tiez som mal zadnu gumu prazdnu,no nastastie mi pomohli dvaja skveli ludia.Jeden panko na vytunenom auticku a ktory mi zbehol na pumpu po sprej a nasledne chalanisko,motorkar z dedinky na okoli co mal autoservis mi tam strcil ten knot.Na tom knote som dosiel az do presova ,kde som prezul za novu gumu.


17.06.2014 15:29

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Infernal669
 Kávičkár 

Ikona

Neviem ci mam error ja, ale foto mi neukaze...


17.06.2014 15:31

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

nemas heslo :P


17.06.2014 21:59

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

btw - co sa tyka pumpy na bicykel. Bicykle sa fukaju az do 8 atmosfer (cestaky). Cim mensia guma tym vacsi tlak. Takze vam na turistiku ci ine jazdenie v pohode staci dvojpiestova obojstranna bicyklova pumpicka ktora ma tak 20x3x3.5cm a si bez problemov. A s tou co som napisal - obojstranna dvojpiestova nafukas kolo na 2 bary behom par minut a ani sa nezapotis.
Ak niesi v kozenom overale v 35stupnoch :-)))


19.05.2019 15:03

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

cruelbody
 Turista 

Caute...minule som dostal defekt...opravil som to knotom len tak bez lepidla a aj po 500km stale drzi tlak....kolko ste najviac najazdili na knotom opravenej pneu?


19.05.2019 16:58

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

forester
 Skútrista 

Ikona

Ja až do samotného zničenia gumy. Mal som dieru skoro v strede behúňa.

Bolo to na skútri.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil forester (19.05.2019 17:00)


20.05.2019 3:31

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

tie duse to mate na nejakych veteranoch ? :-D v roku 2019 ? ved to nema uz ani vetsina bicyklov :-D


20.05.2019 3:41

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Skalaaa
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

Veď špicové ráfky :-)))

Dôvod úpravy: lepidlo aj tak zaschne a len knoty ostanú v náradí

Upravené 2 krát. Naposledy upravil Skalaaa (20.05.2019 3:44)


20.05.2019 6:54

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

cruelbody
 Turista 

Kto tu vravel o dusi?.??.??? :-@ :-@ :-@ :-~

Nedal som lepidlo bo ten knot je taky mazlak ze mi to pripadalo zbytocne... a vo videach to borci nedavali.Mozno sa casom ukaze ze to bola chyba .uvidim,budem ju dret do konca :-)


20.05.2019 8:01

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

minomonster
 Kávičkár 

Ikona

Re: cruelbody: ja robim aj lepenie, aj knotom, aj hríbom , ale nemam to rad, najradšej dam novu, ale je luto, ked guma je ako nova, skoro chlpata)))
knot je super, je rýchli , da sa aj na ceste, len netreba s nim ist cez 250, odstrediva sila je potvora)))
Ducati Multistrada dava pod sedadlo komplet sadu na opravu defektov aj s bombičkami .
Takže je to ok, robme to tak, ale ja to nemam rad))))
Inak ja mam v moto tiež tu sadu, mam sprej, a mam aj pumpu. tu mam upevnenu na rame))))


20.05.2019 10:41

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

cruelbody
 Turista 

Re: minomonster: ja mam kompresor,zeleny sliz,komplet knotovu sadu aj z bombickami(8ks)....tato kombinacia mi dodava viac istoty ked som niekde v uplnej riti :-)..ale mas pravdu nova guma je nova guma :-) ...Ja mam dokonca v pneu 2 knotu pretoze ten prvy knot bol moj prvy v zivote tak mi ostal v kolese....druhy som uz dal v pohode.....mozem potvrdit ze do rychlosi 160 km/hod necitim ziadne vibracie


21.05.2019 4:12

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

defekty neriesim ziadne nemam

www.ultraseal.cz/


21.05.2019 11:59

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

Re: pirates: to znamena, ze nemas ani kontrolu tlaku v pneu


21.05.2019 17:02

Re: Problémy s defektom a ich vyriešenie

mam v pneu utraseal je to sice drahe ale ja mam rad istotu a snimace tlaku a teploty pneu aj ten budik co ukazuje tlak mam tiez ved na wish com to stoji aj s postovnym 45 euro

www.wish.com/product/5b9253bbad243e0d1d6cffd9



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.