Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1465 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 26141
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (15799)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (10342)

Úchvatná technická šialenosť - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuÚchvatná technická šialenosť - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
22.06.2018 10:40

Úchvatná technická šialenosť

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Tak toto stojí za pozretie. Je to technicky krásne vyhotovené . A vraj to celé na sucho váži iba 175 kg :-O
Keď to porovnám s váhou súčasných motoriek tak :'(
allradmotorrad.de/Fakten-Eng.htm
Pozri obrázok
Pozri obrázok


22.06.2018 11:10

Re: Úchvatná technická šialenosť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Pri prvej foto ma napadlo že načo niekto dáva na enduro tento typ zavesenia... Pohľad z druhej strany to už ukázal...
Hmmm kopy roboty za tým... ale neviem... Či treba predný pohon... Skúsil by som si to :-)

Dôvod úpravy: preklep

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (22.06.2018 11:10)


22.06.2018 12:27

Re: Úchvatná technická šialenosť

Merlin00
 Veteránista 

Ikona

tiez by som si to skusil.. [dobre]
Ale keby to malo kardanom nahanane zadok a predok, to by bola ozajstna parada..
Nahon 2x2, to je buducnost.
Otazka je, kto sa vyberie na tomto ako prvy niekde na Magadan...


22.06.2018 12:32

Re: Úchvatná technická šialenosť

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ktm 950/990 vazi sucha 210. Na tomto je iny ram a konstrukcia svetla.
Dalsia retaz plus nejaka konstrukcia a ajtak usetrili 35kg? Som skeptik.

Ale rad by som sa na tom previezol, vobec netusim ako to funguje, ako to reaguje na zatacanie t.j. rozdielne rychlosti kolies atd.


22.06.2018 12:33

Re: Úchvatná technická šialenosť

otyc
 Geriatrik 

pri prudkej akcelaracii sa to udajne stavia na predne koleso!


22.06.2018 12:35

Re: Úchvatná technická šialenosť

matus
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

ale iba ak akcelerujes dozadu


22.06.2018 12:46

Re: Úchvatná technická šialenosť

otyc
 Geriatrik 

Re: matus: nie, nie, DOPREDU! To je na tom uzasne! A pri akcelaracii dozadu, sa zadne koleso stava prednym.


Dôvod úpravy: doplnenie

Upravené 2 krát. Naposledy upravil otyc (22.06.2018 12:54)


22.06.2018 15:04

Re: Úchvatná technická šialenosť

tryskac
 Kávičkár 

Ikona

Po britsky neviem, tak si len domýšľam z toho čo góogle preložil. Takže k tej hmotnosti sa tiež tak staviam
ako Tomáš /nie Awia :-D /k Zmrtvychstanému.
Inak tuto sa mi zdá, že píšu že to má 4 brzd. kotúče? - asi blbosť . A že predok zaberá pri preklze zadku o 5% - pomalší prevod + volnobežka? Ak by to tak bolo, tak pri akcelerácii by sa to malo správať klasicky.
silodrome.com/ktm-990-adventure-two-wheel-drive...


23.06.2018 13:11

Re: Úchvatná technická šialenosť

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Mazanie reťaze dostane iný rozmer :-D

Re: Merlin00: 2 kardany by boli určite krajšie [dobre]

Ale najviac by som privítal hydraulické čerpadlo a dva hydromotory v kolesách.
Hadice by nevyzerali tak otrasne a hydraulikou sa dá aj BRZDIŤ


23.06.2018 18:37

Re: Úchvatná technická šialenosť

Tomáš Hajduch - Awia
Darca Krvi  Edvenčr 
Správca
Ikona

Hydrauliku vpredu riešila už Yamaha, mala 2WD

Video: Yamaha TT600R 2WD prototyp



Christini robí 2WD na ľahké endurá

Video: CHRISTINI - Pohon predného kolesa



Pozri tiež:
Nový patent na pohon predného kolesa od KTM

Motocykel s pohonom oboch kolies


24.06.2018 9:06

Re: Úchvatná technická šialenosť

Explo
 Kávičkár 

Ikona

Re: Awia: Tak to je určite lepší nápad ;-)

Veď tá retiazka na predné koleso je ako z 18-tého storočia keď poznali vélocipéd :-)))



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.