Anketa:
60 000 km na moto neznamená vôbec nič... - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiu60 000 km na moto neznamená vôbec nič... - Diskusné fórum - Len Tak
Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Moju GSR -ku som kúpil novú pred 10 rokmi v Trnave. Pojazdil som čo to, predal ju bráškovi, ten pojazdil niečo, predal bratrancovi z druhého kolena, ten pojazdil niečo, predal minulý týždeň so 67 000km za cenu o 200 eur vyššiu, ako ju kúpil od môjho brata... Za celú dobu sa na motorke menili iba prevádzkové kvapaliny a robil sa cca pri 40000km repas tlmičov. Nič viac. Ešte i kotúče sú na nej myslím pôvodné.... Motorka šlapala ako hodinky, absolútne ale absolútne bez problémov.... Ja momentálne jazdím na stroji , čo má cez 60000 km, poruchy tiež vôbec neriešim, celá je v pôvodnom stave... Len som chcel povedať, že borci, čo si kúpite normálnu nesúťažnú jazdenku s 20.000km a stále riešite poruchy, že miesto tých 20 tis. tam v pohode mohlo byť 200 tis. A teda poruchy stroja nepripisujete nekvalite tej ktorej značky, či typu motorky, ale vašej prostoduchosti pri kúpe. Normálne udržiavaná motorka je pri najazdených 50 tis. km v stave takmer nového stroja. Len som mal chuť Vám vynadať. Zostante v pohode, je smutné, že my ako zákazníci, čo chceme niečo kúpiť si serieme na vlastné hlavy a snívame a požadujeme od predávajúcich jazdené stroje za minimálne ceny v stave nového. Sami sme si skurvili trh. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Strach z najazdených kilometrov? |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
- Jawa..... 12000km. raz do roka sa to zadrie, raz do roka praskne ram a vidla, raz do roka sa rozmrda spojka, raz do roka za rozmrda prevodovka a milion dalsich veci..... |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Ja mam na mojej KTM 1290 super adventure cez 51000 a nestalo sa absolutne nic. Ziadny problem, nikde ma nenechala. Dostava co ma dostat. Samemu mi je to divne cakal som na to kedy pride ten tyzden ze bude treba motor |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Neda sa to zovseobecnovat. Nezalezi len na dobrom a pravidelnom zakladnom servise, ale hlavne na tom, ako sa ta motorka pouzivala a ci bola a ako burana. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
boombastic... normálna nesúťažná jazdenka podľa mňa nie je búraná a jazdená okruhy. Presne o to ide, že mnohí považujú za normálnu motorku tú lepenku, čo polovicu km jazdila okruhy v obmedzovaci... teda ak nie je majitel vymletý, tak po 60 000 km má motorku, na ktorú môže kedykoľvek sadnúť a dať trip po Európe úplne v pohode. Ak nie, tak sa nestará, alebo má motorka reálne 4x viac km ako na tachači. Autičkari su takí istí takže normalna motorka sa po 20.000 km nejebe, jedine, ze by nebola normálna |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Úžasné zistenie, to ked si všimnú papaláši Eurospjuzu ,urcite to podporia garantom na vedu al výskum |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Re: SADLATY: ja suhlasim s tebou, mam DUCATI Monstra 696 s 80000 km a vozim sa a vozim, bola veelakrat na zemi, aj roztrhana na dvakrát , ale považujem ju za spolahlivu a nekaziacu, priznam sa, odišiel alternator a vyrobca to aj riešil zámenou kvalitnejšim altikom Denso))), ale funguje paraaadne. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Spadnut z motorky je uplne normalne, dokonca normalnejsie ako buchnut auto a preto je ich kopec robenych po lahkych, alebo tazkych burackach. Dokonca motorku, ktora ma 60 tisic, je na predaj a nikdy nelezala povazujem za vacsiu raritu, ako buranu. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
S názvom témy sa dá jedine súhlasiť. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
...túto tvoju odpoveď by si mal prečítať každý potencionálny záujemca pred kúpou motorky...akejkoľvek... |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
A niekedy mas proste stastie a niekedy ne |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
vtip- vola chlapik do bazaru, chcel by som kupit tu striebornu oktišu 18 ročnu, kolko ma nabehane??? bazarnik- kolko by ste tak chceli aby mala???)))) |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
ono to az tak vtip nie je... v 2013 som predaval drag star 650 s 84 000 km vo vybornom stave s dokladmi o vymene rozvodov atd... chlapik sa previezol, ze super, vsetko OK, ale tie kilometre... tolko o nich hovoril, az som mu navrhol, ze nech si povie kolko tam chce a da mi 3 dni... nasledne ju zobral... |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Predal som 30 ročnú Yamu mala nalietanych 192XXX km motor zhodný s číslom rámu a behá veselo ďalej. Upravené 1 krát. Naposledy upravil RomanSVK (15.09.2018 21:35) |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Jazdena motorka s najazdom 60K nie je nova, aj ked moze byt bezproblemova a spolahliva a mozno este nepotrebovala ziadne opravy. No kazda suciastka ma nejaku zivotnost a s pribudajucimi kilometrami a rokmi sa cas do jej mozneho zlyhania prirodzene skracuje. Ak aj motorka ma pravidelny servis, nemusi to nic znamenat, pokial neviem ako bol ten servis vykonavany. Napriklad, nespravne napnuta retaz, moze mat negativny dopad na zivotnost loziska, ktore moze neskor predcasne zlyhat, nespravny typ oleja zvysi opotrebenie mazanych casti, odlozena vymena chladiacej kvapaliny, alebo jej nespravny typ nastartuje proces korozie, atd. Nic z toho si nemas sancu pri kupe vsimnut, no skor ci neskor sa to prejavi. Poctom najazdenych kilometrov sa riziko zlyhania zvysuje a kazdy ma iny prah ochoty toto riziko podstupit. Ale ani ulozenky na tom nemusia byt lepsie, osobne by som skor doveroval stroju, ktory je pouzivany kazdy den, ako stroju, ktory roky len stal v garazi so starymi naplnami. Chemicke procesy a zvetravanie makkych suciastok, ako hadicky, gufera a pod. tiez robia svoje. No a v neposlednom rade, ani striedanie majitelov nemusi mat pozitivny vplyv. Inak doverujem stroju, ktory poznam od prveho kilometra ako stroju s mne neznamou historiou. Cize, ano, je pravda, ze moderna motorka moze vydrzat vela a 100 tisic kilometrov nemusi este nic znamenat, ale neda sa to zovseobecnit a pouzivat ako mantru. Kazdu jazdenku treba posudzovat individualne, mnohe mozu byt v dobrom stave a aj s vyssim najazdom mozu bez problemu sluzit este velmi dlho. Ale aj tak, pokial je spolahlivost na prvom mieste a financna situacia to dovoli, volil by som vzdy radsej novy stroj. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Re: doddy: To snad nemyslis vazne. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Re: dreamer: V tvojom nazore je vela pravdy, ale ako pises, kazda jazdenka je ina, tak isto aj kazda situacia je ina. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
nevymyslam si a smutne na tom celom je, ze to bola taka uprava, ze ju poznalo vela ludi, takze ked sa objavila o rok na bazosi, ze ma 34000km (no uz ju predaval iny ako ten co ju kupil odo mna), tak som mu to rovno napisal a napisal som mu skutocnu historiu motorky... stiahol inzerat a viac neviem... |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Prevazna vacsina jazdenych moto ma na tacho +- 35tis km. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
ked nemaš prachy, kup si hondu nc 750 manual, a prvy si prdneš do sedadla , alebo vstroma maleho. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
inak vyborna je motorka, čo stoji v garaži vlhkej 4 roky, malo nabehane, a z pod laku nadrže až kopčeky hrdzave vykukaju, čerpadlo zhnite, hadice tiež, hrdza aj za ušami, cena opravy 3 000 , cena motorky 2500. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
a ešte sa mi páčia inzeráty kde je polepená hajtra striekaná guličkovým sprejom v troch odtieňoch- GSXR 750 - pozor škrtená na 315 km/h..35 kW.. Keď som to čítal , nevedel som či sa smiať, či plakať. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
ked som kupoval skoro 30 rocneho Transalpa 600, tak v inzerate mala bez hanby uvedene 37tis km Upravené 1 krát. Naposledy upravil Kimlo (17.09.2018 6:59) |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Kimlo , to ten , čo máš uvedený v profile , 1998 ? Veru , ten je teraz už skoro 30-ročný ... |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Re: brazel: tak v profile mam chybu, ma to byt 89 |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Re: Kimlo: Ved 89 - do milenia je to 11 rokov, a od milenia do dnes je dalsich 18 a teda 11+18 = 29 - teda skoro tridsat |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
no stará kwašaki mi najazdila 75000 keď som ju predával. Bola v stave, že bez zaváhania by som sa vydal na nej cez celú európu. Nová kwašaki mi spravila 12000 a spojka sa začala porúčať. A to tá nová bola jazdená podstatne miernejšie. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Mam ako prvy majitel na SVK hondu vtx 1300 r.v.2005 dovoz USA pri kupé mala 19tis. teraz 99 tis.km. Krizom-krazom sme spolu presli europou a nikdy ma nesklamala. Okrem repasu prednych tlmicov a x-krát zvarania vyfukov všetko povodne aj spojka s lankom skratka slape ako švajčiarske hodinky |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Honda CBF 125 , 8 kW, prvý majiteľ Upravené 2 krát. Naposledy upravil piestik (28.09.2018 13:40) |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
60tis na motor je nič ak tam raz za čas pomeníš olej....ale 60-100tis sa podpiše na rame , bowdenoch, ložiskách, kotučoch, čalunení sedlá , gripoch, podobných prkotinách...ale zase to nie su šialené položky a všetko sa dá pomeniť Upravené 1 krát. Naposledy upravil maxipayne (29.09.2018 8:43) |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
Len je dolezite pocitat s tym pri kupe, ze to bude treba porobit a vysolit za to prachy. A pri stocenke to ide tazko. |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
60 tisic na moto nic neznamena ? zalezi na tom na akej a ci v kuse alebo s prestavkami |
Re: 60 000 km na moto neznamená vôbec nič...
VTR1000F po 50000 km, rozobrata, premerane vole: |