Anketa:
Nové moto videá:
Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuPrasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky) - Diskusné fórum - Moto poradňa
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokZnačky:
.Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Zdravim. Moj problem: mam prasklinu na zavite vypustnej sruby oleja z prevodovky a kvapka mi z tamadial olej ( cez noc sa spravi mlačka) Jedna sa o YZ 250 1993 |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
1. Ako si docielil tu prasklinu? |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Ak to chces pozvarat seriozne urcite treba blok polit |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
masinu som kupil pred tyzdnom,nic nekvapkalo, vymenil som olej a predpokladam zesom srubu dotiahol prisilno a zavit praskol. No ked bude treba polit motor tak polenie,skladanie +tesnenia vyjde dost vysoka ciastka |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
nazorny priklad ,ako aj taka banalna vec, ako vymena oleja moze sposobit znacne problemy.. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
nebolo by mozne zvarit to, narezat zavit a preplachnut prevodovku napr. naftou ??? |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Prečo by sa mal pri zváraní poškodiť závit?Dával som zvárať už viac hliník. vecí a vôbec to nemalo katastrofálne následky |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
asi moc dotahujes . |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
uvazoval som, ze ked sa to bude zvarat,tak by som vypustnu srubu nechal v zavite,aby sa nezdeformoval. Ked by sa to zvarilo, tak by som ho este za horuca vysruboval a nechal zvar vychladnut (ked to bude horuce, predpokladam ze zavit bude kus roztiahnuty, preto by som vysruboval aby sa zavit ked vychladne kus stiahol a neumoznil neskor uniku oleja koli voli medzi zavitom sruby a zavitom bloku) |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
srob nechať v závite počas zvárania? To rovno môžeš celý otvor zavariť. To už pramalá šanca ten šrob tak ako pišeš, vybrať. Sprav to ako ti VaranDriver07 radil o pár príspevkov vyššie |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
dobry zvarac jemne prevarit.poznal som typka co mal moto a tieklo sneho jak zhrnca.zavaril z von ,jasne ze robota na prd,kus to pomohlo ale olej tiekol.v tvojom pripade by to malo byt okej. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Ak chceš trvácny zvar , musíš zachytiť čelo trhliny . A to sa nedá bez vyfrézovania trhliny , aby sa dal prevariť koreň. Ak to frcneš len tak zvrchu , tak zvyšok trhliny , ktorý nebude prevarený ju znovu obnoví. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Ja by som to nevidel tak tragicky. Trhlina nie je nejako strasne velka. Daj to hned zavarit a nepol motor privodis si este viac problemov polenim motora. To miesto trhliny nie je nijako namahane iba tym srobom tak potom opatrne dotahovat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil feodorko (13.03.2011 21:44) |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
nazdar.Ja take veci opravujem.Staci dat motor von,vypustit olej,riadne odpmastnit-najlepsie arva a horuca voda a dat zavarit.Otazka cca 30 min,cena od 5-10€.takze nic drahe.Ak si pobliz tn tak sa stav:0908858506 |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
buber : a hlavne si kup momentovy kluc a nabuduce to zatahuj s nim. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
ten momentovy kluč by sa fakt zišiel, ale najprv dam dokopy mašinu, potom sa kupia chraniče...a ešte vela €€€ budem potrebovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil buber (14.03.2011 19:55) |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
zrejme to dam zvarit, motor nebudem polit, len mam obavy z toho ,že aj keby sa zavit nepoškodil, tak ta praslkina si myslim kus roztiahla zavit a ten tak netsni ,ako by mal, a ked sa to zvari, neznamena to že sa to aj stiahne, takže neviem Upravené 1 krát. Naposledy upravil buber (14.03.2011 20:00) |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
v anglicku som mal stareho bandita 600vku a podobny problem som mal, ked som menil olej, tiez som asi ja strhol zavit na bloku, zistil som to ked mi olej tiekol cez srob.... |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
tekuty kov poriadne vyčisti odmasti a musí to udržat ja som s nim lepil prasklinu na držiaku motora na bloku a ked to znieslo tie vybracie tam tak myslim ze toto to tiež znesie .... |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
suhlas s karol1 vsetko ostatne je vacsia alebo mensia prasarna. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
zvarat bez rozobratia? a teplota ktora vznika pri zvarani ,neposkodi tesnenie,alebo tesniacu hmotu ? |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Prenos tepla pri zvarani hliniku je jeden s problemov ako pri zvarani kde je potrebne viac Amperov tak aj pri prehriati okolia zvaru. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
SO545 - a mas osobnu skusenost ze to bude znova praskat alebo si to len myslis?? praskat to dalej nebude ani ked to zaleje tekutim kovom.. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
fedorko - mam osobnu skusenost netvrdim ze to na 100% praskne ale sanca tam urcite je. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
SO545 - tak to je jasne ze ked to len zasopli a zatiahne to zasa ako bulo tak to praskne |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
dnes som dal dole motor, vyčistil ho a našiel som 2 miesta kt. su lepene tekutym kovom, takže skusim tym zalepit aj tu čast. Hlavne aby to vydržalo sezonu, na zimu to dam vyvarit,no ked budu financie. |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
keď to zagrciaš tekutou sračkou , tak to sa ti v zime zvárač poďakuje . |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
ked to zasopli lepidlom potom sa uz drazkovaniu nevyhne... |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
niečo málo o zváraní viem a sem tam aj také jednoduchšie veci: |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
Jednoznacne si to daj zavarit a nerozmyslaj nad tym ze to moze byt zle... nebude a ak na to nemas cas tak docasne pomoze aj ten tekuty kov... takto isto mi pukol blok na CBR ke a pomohol, ale je pred sezonou tak jednoznacne zavarit |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
-ak mas rovnaku(druhu pokial tu povodnu odhaduje, od vyrobcu nechces znicit alebo pokial je uz osuchana nechaj ju, novu si zozenies) srubu teda s rovnakym ravitom ako je to v bloku tak ju tam naskrutkuj myslim ze by malo ist o klasicky zavit na beznych skrtutkach. Naskrutkuj to dnu (nie na fest) aby sa praskila neroztahovala a tym sa ti zvacsuje vnutorny primer diery a pri zvarani by ostal v rvacsenom stave ak dobre predpokladam. Cize naskrutkovat pokial to pojde vybrusit drazku do praskliny aj do skurtky ( ak do nej uvadis co urcite ale to nevadi) aspon 3mm a pekne prevarit myslim ze vylesdny efekt bude dlhotrvajuci! |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
kralik: s tou paskou to je super napad |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
no uvidis ci ty to od vybraci nepovoli ale nemalo by ja som na felicii kamosovi lepil dieru velku ako 2 eurovka predtim 4 roky z tym chodil a drzalo mu to ani o tom nevedel takze mamo by to drzat |
Re: Prasklina pri závite (výpustný šrób prevodovky)
snad Ti to nepotecie,ked sa zohreje olej a gumeny o-kruzok zmekne. Inac videl som aj taku vytesnovacku zavitov od firmy Wurth bolo to ako dentalna nit a bola napustena nejakou gebuzinou.To len keby ten teflon prepustal v zavitoch olej tak sa skus popitat po tej vytesnovacke. |