Anketa:
Nový motor - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky
Do tejto témy môžte pridávať linky na rôzne zábavné alebo poučné moto videá alebo fotky, ktoré ste našli na internete.
Značky: .
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuNový motor - Diskusné fórum - Zábava - Foto, Audio, Video, linky
Značky: .
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
U moto asi nikdy, ťažké, zložité, drahé, zbytočné. Podobné čudá sa rodia každý rok. |
Re: Nový motor
|
Asi by sa mi to lepšie pozeralo keby som vedel po španielsky |
Re: Nový motor
|
jeden automechanik mi povedal, ze francuzi by sa mali konecne ospravedlnit svetu, ze sa vobec pokusali vyrabat motorove vozidla a okamzite ukoncit vyrobu. to by bol taky ferovy tah... |
Re: Nový motor
|
manana oblubujem takýchto slavných mechanikov , hlavne že sa tešia že aspon zinkasuju za servis francuza. |
Re: Nový motor
|
manana, odkazujem tvojmu mechanikovi, že RedBull práve znova vyhral titul v F1 - a to už štyri preteky pred koncom sezóny. S motorom Renault. Lenže tí mechanici od RedBullu sa v motoroch vyznajú. (Uhádnite, akej značky mám auto? Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2011 16:25) |
Re: Nový motor
|
ale ale, neplette tu F1 a realny svet...joooj, velmi sme sa pobavili... este nejaki majitelia francuzov? papi, uz mi je jasne, preco vsade chodis na motorke...csuka, ked so spolahlivostou porovnavas prave 1000 VStroma... no dobre dobre, trochu nadsazky, asi je sychravo, madari maju depku |
Re: Nový motor
|
Reálny svet je z firmy vyradený Megan 1,6, s 186 tisíc km, beží jak švajčiarske hodinky, v živote nebolo treba doliať ani kvapku oleja Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (22.10.2011 16:51) |
Re: Nový motor
|
ale neblbnite, teraz tu zacnete vymenuvat priklady jednotlivych francuzskych aut, ktore prezili bez straty panenstva prechod cez 150.000km, ved kam sa takto dostaneme? ...do pol strany? |
Re: Nový motor
|
manana: nie si len tak náhodou šťasným majiteľom klepotajúceho a sradľavého TDI-čka? |
Re: Nový motor
|
co to, priamo taliana! |
Re: Nový motor
|
Tiež uvažujem nad prechodom na japonca (SUV). Mám francúza a relatívne poslúcha. Ale je pravda, že keď sa vyskytne aj malá porucha, ťažko a draho sa odstraňuje |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
ale papous, tu predsa neslo o to ta urazit ale trosku podpichut, tak prepac |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
tam neboli argumenty, len ze by sa mali ospravedlnit svetu |
Re: Nový motor
|
keď spomína papiboy Toyotu, napadlo ma, že som sa bol na jednej 3 dni dozadu previesť. |
Re: Nový motor
|
Ale, veď už nehundrite. Čo ich vyrábajú na Slovensku, kvalita u všetkých ide prudko hore, nech je to Francúz, Nemec, Korejec alebo hocičo... Podobne, ako tí Japonci od Maďarov |
Re: Nový motor
|
tiež som zato že by mali francúzi ukončiť výrobu |
Re: Nový motor
|
manana - Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (22.10.2011 20:11) |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
pecka, toto je skutocne to najlepsie co som od francuzskych inzinierov kedy videl :D |
Re: Nový motor
|
cico322 nechápem Tvoju poznámku mierenú na výmenu žiarovky |
Re: Nový motor
|
pPIBOY - 1000 koní može mať aj golfík - ale aká je životnosť ???? a spotreba ???? |
Re: Nový motor
|
k tym ziarovkam pozrite si ako dlho trva vymena ziarovky na starsom megane |
Re: Nový motor
|
same keci o" francúzskych mlynčekoch " a zatial nepadol jediní argument ,slajo čo je zlé na súčasných motoroch od PSA |
Re: Nový motor
|
@ slajo: co ty možeš viedet o motoroch v tvojem vieku a temu zodpovídajúcima znalosťama a skusenosťama? sám jezdíš se stopietadvacítkú, co je teda skutečný mlýnek na kávu. to máš asi z teho. až budeš miet spravenú školu a sám konštruovat motory, tak sa ozvi a vynášaj múdré posudky...ale esli si náš slovenský strojárský génius, tak sa omlúvám. |
Re: Nový motor
|
Ja som tušil že na vek budú pripomienky hneď, dávať tu dôvody prečo áno prečo nie nemá žiadny zmysel, kto má "francúza" a nemal iné bude si chváliť, kto skúsil "japonca" či "nemca", nehnevajte sa za výraz, ale je blbec ak stále bude tvrdit že francúz nie je mlynček. Nápady májúmožno fajn, aj design bol do cca 2000 roku fajn, chýba im ale proste zmysel pre kvalitu a dotiahnutie tých nie zlých myšlienok do konca. Upravené 1 krát. Naposledy upravil slajo (23.10.2011 13:40) |
Re: Nový motor
|
predal som octaviu a kupil 407 mimo toho v mojej praci som mal v rukách japonca korejca anglicana nemca cecha |
Re: Nový motor
|
manana neviem preco by som mal porovnavat francuzke auto s motorkou taketo asi len teba može napadnut . Upravené 1 krát. Naposledy upravil csuka85 (23.10.2011 17:26) |
Re: Nový motor
|
...no a ked sme sa asi dve minuty smiali, tak sme sa dohodli, ze ked to spravia francuzi, tak taliani by mali hned nasledovat....zase minuta smiechu....a potom niekto nastartoval v garazi horneta a vzapati MV agustu....to sme uz vypadavali z dveri... |
Re: Nový motor
|
...samé antifrancúzske reči...a najviac ich majú tí, ktorí o francúzskych autách počuli z tretej ruky... |
Re: Nový motor
|
@ slajo: 125 je dost pro začátečníka, ale pro takového experta jak si ty by bylo treba triumph rocket III. divím sa, že sa s tým uspokojíš. uz ta tu aj ini usmiernili, trochu menej sebaistoty a arogancie bych radil. a vyjadruj sa slušne, trúbelko. |
Re: Nový motor
|
Trh funguje, dobrým sa darí, lacným tiež. Francúzom sa darí, blbí sado-mazo kupujúci stále ich kupujú. Tu už fakt nikto nič negarantuje, ani manana. |
Re: Nový motor
|
Kedysi som mal Renault 9, to bolo auto,... raz to aj vyhralo auto roka. Teraz mám Mazdu, manželka Citkom C4 - absolútne bez problémov. A aj francúzske mníšky behajú s Funesom na Citroene. Dnes už aj Dacie sú výborné autá... |
Re: Nový motor
|
Nebudem vám to tu rozpisovať - dočítajte sa sami (papiboy je tam aj cena toho motora a asi budeš prekvapený, Upravené 1 krát. Naposledy upravil tarp (24.10.2011 14:59) |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
Papiboy - máš pravdu , a aj mne sa zapáčil ten SAAB ale neviem prečo to sružili. Doteraz mi vŕta v hlave myšlienka že prečo to nevymysleli japonci. Možno prídu ešte z niečím lepším |
Re: Nový motor
|
Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (24.10.2011 17:23) |
Re: Nový motor
|
papiboy mas dobre info ale este pred nimi ked boli kategorie v F1 1500 ccm s turbom a 3000 bez turba malo bmw 1500ccm s tusim typu 2000 to bol alebo 2200 rovných 1500PS po par rokoch a odstranenia turbo diery s tým aj vyhrali 2 roky zasebou ,. no potom turbo zrusili inak by sme sa teraz blizili k 2500 PS v F1 |
Re: Nový motor
|
otyc - malé varadero už nemám, nevymazal som si ho ešte z profilu, máš pravdu bolo slabé |
Re: Nový motor
|
papi - - vieš že si mi dal chrobáka do hlavy teraz? Ja tu na nich nadávam, a to iba ja zle tankujem |
Re: Nový motor
|
slajo: podľa jedného - dvoch áut nemôžeš hodnotiť celý automobilový svet. Ja mám Mazdu premacy. R.v. 2002. 2x mi odišiel motor, a teraz mám zadné blatníky odhnité - po 9 rokoch. Ale aj tak je to skvelé auto, a netvrdím, že mazda je shit. Ešte ma nikdy nikde nenechala s mobilom v ruke, vždy som došiel do svojej garáže. A ešte som s ňou postavil dom. Okrem mŕtvoly už viezla všetko. |
Re: Nový motor
|
bopsik - ja viem, v tomto máš pravdu že podľa dvoch áut sa nedá, ale potvrdilo sa mi to už aj rpi známych, proste keď raz niečo robia z blata, tak je jasné že po pár rokoch sa to prejaví |
Re: Nový motor
|
Kladiem si otázku,prečo som v amerických filmoch nikdy nevidel francúzske autá.Pardon jedno to čo na ňom jazdí Colombo.Ale niekto mi vravel,že od istého času tam zakázali dovoz francúzskych áut.Neviete čo je na tom pravdy? |
Re: Nový motor
|
Francúzi robia dobré benzínové motory(ale benzín,je benzín) a aj staré klasické diesle boli o.k. (205-1,8D) a podobné,,,,,,,,,,,,,,,,,ALE odkedy robia common rial diesle HDi, dCi-je to HNOJ,HNOJ,HNOJ !!!!!!!!!!!! |
Re: Nový motor
|
Pozri obrázok |
Re: Nový motor
|
peugeot 307 2002 2,0HDi 160 000 km bez jedinej poruchy na motore... jazdeny kratke trate... dostava nazrat ten motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (26.10.2011 0:15) |
Re: Nový motor
|
Slay keby bol HDI motor sracka ako pises VW by neprechadzalo na ne a nevyradilo stare TDI motory z vyroby ako sa chystaju do 2 rokov, HDI koncepciu motora pouziva i BMW a maju oznacenie D |
Re: Nový motor
|
csuka85 nerozumieme sa ty píšeš o koze ja o voze........ Upravené 2 krát. Naposledy upravil Slay33 (26.10.2011 20:02) |
Re: Nový motor
|
mám sa príliš rád nato aby som taký HNOJ vlastnil,stači že ho vlastnia rodiný príslušníci a známi, drvivá väčšina má z nich hlavu v smútku... |
Re: Nový motor
|
malo ktorý peugeot boxer 2,2HDi prekročí hranicu 250tkm a tích mi prešlo rukami celkom dost psa spravilo pri vývoji toho auta zasadnú chybu antifrancúzi určite vedia akú |
Re: Nový motor
|
Peugeot som nepocul nikdy od nikoho zle slovo. Som sa to dozvedel az tu. Ale keby som nieco povedal o Renaulte.... |
Re: Nový motor
|
Pedro |
Re: Nový motor
|
pedro si si isty tym LeMans? |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
Nikdy som nepochyboval o benzínových motoroch z Francúzka,najmä nie potom ked som videl ako z PZ v KE vyraďovali cca 10 ročný RENAULT 19; 1,4e-benzín...., ktorý bol obúchaný, zo sedadiel mu trčali drôty a pružiny,blatníky a podbehy javili známky korózie a na tacháči mal neuveriteľných 726 000 km ---nikdy predtým ani potom som taký údaj na žiadnom aute okrem kamióna nevidel... |
Re: Nový motor
|
Papiboy: aj ty vies rozosmiat... Napriklad perlou, ze na posudzovanie schopnosti pruzneho zrychlenia vozidla je dolezity pomer vykon/vaha... |
Re: Nový motor
|
Menton, a nie je? |
Re: Nový motor
|
papiboy: A ktora seriova motorka ktorej sa vyrobilo viac ako 100ks mala prvy napriec ulozeny stvorvalec a kotucovu brzdu? |
Re: Nový motor
|
Mishko - s tebou sa dá, iní ma nútia občas cez celú stranu. |
Re: Nový motor
|
otec ma c5 ku citroena a ani slovo nato nemozem povedat okrem nestabilneho podvozku vdaka hydraulickému odpruzeniu je to ako lod |
Re: Nový motor
|
To je zaujímavý postreh. Asi bude každý nový vlastník francúzkeho auta "prvomajiteľ". Podľa vyjadrenia odborníkov a znalcov by si predsa druhý krát už francúza nekúpili. |
Re: Nový motor
|
Najhorsie auta su na F: Fabia, Felicia, Ford, Fiat a francuzske... |
Re: Nový motor
|
VADIM |
Re: Nový motor
|
Nikdy som nemal francuzske auto (DACIU neratam |
Re: Nový motor
|
O Toyotách niet pochýb, sú desaťročia na špici (napr. poradia od ADAC) - ale nájdu sa tiež jedinci, ktorí na ne nadávajú jak nejaký kočiš |
Re: Nový motor
|
Niečo pre milovníkov originálnych riešení |
Re: Nový motor
|
papiboy: Nemám strojárske vzdelanie, ani v motoroch sa nevyznám, ale usporiadanie 4 válcov po 90stupňov mi pripadá to isté ako radový 4-válec, len kľukovka je ináč. Efekt je pravdepodobne ten istý. Trošku sa tam zmenia pomery teplotné (chladenie), zotrvačné sily sú trochu ináč rozložené. No a dizajn samozrejme. Keď sa mýlim, oprav ma. Ale je to aj tak zaujímavé. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (08.11.2011 19:00) |
Re: Nový motor
|
bopsik len si pekne pozri to video |
Re: Nový motor
|
Nošak práve kukam. Ojnice tam nie sú vôbec, vlastne sú, ale ..., piesty stoja, válce sú vlastne piesty, či čo... Kľuka je ešte najnormálnejšia, akurát že na jednom čape sú zavesené 2 protichodné "válcopiesty". Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bopsik (08.11.2011 19:34) |
Re: Nový motor
|
Bopsik, pikošky sú na rozzlobenimuži-vodka-cz Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (08.11.2011 20:22) |
Re: Nový motor
|
Napad zaujimavy. |
Re: Nový motor
|
Menton, tiež nie úplne chápem, prečo to tak prekomplikoval... Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (08.11.2011 21:47) |
Re: Nový motor
|
Papiboy: dostal si ma tymi linkami, do ktorych si vtesnal pismo... To je ako zosit prvacika... |
Re: Nový motor
|
Menton, nerieš, lebo ma zase zdrbeš |
Re: Nový motor
|
Papiboy: OK, tak budem pisat iba pozitivne. |
Re: Nový motor
|
|
Re: Nový motor
|
Ale ved to v ziadnom pripade nie je kritika. Princip je zaujimavy, len diskutujeme a rozvijame myslienku. |
Re: Nový motor
|
Jasné, že dvojvalec, aj píšem vyššie, že "Boxer". Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (08.11.2011 23:29) |
Re: Nový motor
|
Papiboy: Tlak ti vznika aj stlacanim nasatej zmesy. Treba doriesit mastenie kluky a capov, vyvazenie. Kluka by sa dala ciastocne integrovat do prevodovky. Ucinnost toho motora bude strasne nizka, takze tam treba aplikovat technicke vychytavky modernej doby... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce







Ale i tak sa mi to zdá ako ďalšia slepá ulička. Motory v súčasnosti skôr idú cestou zvyšovania efektivity - tak tepelného obehu ako aj ekonomickej... toto sa mi zdá ako krok späť... bo keď som dobre pochopil tak každý pracujúci piest má ešte jeden piest na riadenie kompresného pomeru... a to mi príde dosť neefektívne.
Len nesmieš k nemu blízko pustiť nejakých mäsiarov
skúste si to porovnať vo výmene žiarovky
tie francúzske mlynčeky je hriech nazývať autami, nehnevajte sa na mňa, ale príde mi komické že chcú vyvýjať motory, keby radšej zapracovali na tých čo robia teraz, tak by urobili lepšie určite