Anketa:
Zmeny v profile členov Motoride klubu
ZdieľaťPridané: 04.02.2008 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7585 [Novinky - O motoride.sk]
Profil člena Motoride klubu neprešiel zmenami od jeho vytvorenia. Prišiel teda čas aj na túto oblasť.
Zmeny nie sú nijako prevratné. Pribudlo viacero položiek, ktoré pomôžu lepšie kategorizovať členov, lepšie medzi nimi vyhľadávať a podobne. Mnoho z nových položiek je nepovinných, no ich vyplnením môže každý z nás o sebe prezradiť viac. Tak teda vykročme spolu z tieňa anonymity.
Každý člen, ktorý nemá v profile vyplnené povinné položky, bude po prihlásení automaticky presmerovaný na stránku, kde môže svoj profil doplniť. Tento proces začne nastavením motorky.
Povinné položky:
![]() |
K existujúcim povinným položkám (meno, e-mail, mesto a motorka) pribudli:
- pohlavie
- motoštýl (bahniak, čoprák, turista atď.)
- krajina, PSČ
- skúsenosti s motorkami
- newsletter motoride.sk
Motorka sa naviac nastavuje výberom zo zoznamu motoriek, pričom je nutné nastaviť aspoň značku. Samozrejme je možná aj voľba - nemám motorku. podobne je na tom aj položka mesto, kde sa výber robí pomocou automatického doplňovania zo známej množiny miest.
Newsletter motoride.sk je zasielanie noviniek týkajúcich sa iba stránky motoride.sk. Ide o informácie o akciách, ktoré organizujeme (motodarovačky, Jazda za zosnulých motorkárov, Motoride stretnutia a pod.) alebo o novinkách a nových službách na stránke. Maximálny počet e-mailov je 12 ročne.
Nové nepovinné položky:
Nové nepovinné položky ti dajú možnosť prezradiť o sebe viac.
- rok narodenia - využije sa na výpočet veku
- s motorkami som začal v roku
- najazdím ročne cca km
- Kontaktné údaje ako telefón, skype, web. Všetky kontaktné údaje sú viditeľné iba pre prihlásených registrovaných členov.
- Pre darcov krvi možnosť nastaviť počet odberov
Ďalšou novinkou je aj zobrazenie statusu člena v jeho profile. Ak práve číta motoride.sk, zobrazí sa zelený nápis Online vedľa jeho prezývky.
![]() |
Ukážka vyplneného profilu |
Prezeranie členov podľa mesta
Nové rozdelenie členov nám umožnilo vylepšiť výpis členov. Teraz je možné jednoducho vyhľadávať členov podľa mesta. Neskôr, keď členovia doplnia nové položky do profilov, bude môžné tento výpis ešte vylepšiť a filtrovať, podľa značky motorky alebo konkrétneho modelu, motoštýlu, skúseností a podobne.
Pridané: 04.02.2008 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Kvalitná motonavigácia Garmin Zumo so zľavou 219 Eur iba pre členov Motoride Klubu! - Awia
- Africa Twin - Spotkanie w Bieszczadach 30. 09 - 02. 10. 2005 - MaAT
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!