Anketa:
HONDA BIKE DAY 2003
ZdieľaťPridané: 22.07.2003 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 24724 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]
Akcia pre priaznivcov adrenalínu, rýchlych motoriek, bláznivých kúskov, smradu zo spálených gúm, odratých výfukov a odvážnych kaskadérov...
Priaznivcov adrenalínu, rýchlych motoriek, bláznivých kúskov, smradu zo spálených gúm, odratých výfukov a odvážnych kaskadérov
pozýva časopis
MOTOMAGAZÍN
a SLOVENSKÉ MOTOCYKLOVÉ NOVINY
na šialenú STREETFIGHTER SHOW pod názvom
HONDA BIKE DAY 3
10. 08. 2003 (nedeľa)
Letisko Žilina Dolný Hričov
09.00 – 17.00 hod.
Exhibície českých a slovenských kaskadérskych špičiek:
Jozef Šiler 1. miesto český kaskadér 2003
Pavel Korych 2. miesto český kaskadér 2003
Pavel Hanzlík profesionálny kaskadér
Marek Kuchař
Dixo 1. miesto slov. kaskadér r. 2001, 2002
![]() |
Oficiálne súťaže:
M SR O KASKADÉRA ROKA
M SR V ŠPRINTE MOTOCYKLOV
Dôležité:
Každý účastník do počtu 10. miesta v súťaži o kaskadéra roka bude honorovaný sumou
1 000.- Sk.
Do súťaže sa môže zaradiť každý, kto si myslí, že má čo ukázať!!!
Žiaden strach, ide predsa o našu spoločnú zábavu. To, čo robíš doma, na ceste, parkoviskách, alebo v teréne, ukáž teraz aj nám.
Do súťaže sú zaradené všetky typy motoriek bez rozdielu.
Podstatné je aby si vedel jazdiť na zadnom, prednom kolese a gumovať v stúpačkách.
Trojčlenná porota hodnotí celkové vystúpenie (všetky prvky ako celok).
Máš na to 5 až 10 minút. (Záleží od počtu prihlásených)
![]() |
Program:
09.00- 10.00 hod. technická prebierka motocyklov -šprint
09.00-10.30 hod. skúšobné jazdy s Hondou v tandeme (vyhradená trať)
10.00 -11.00 hod. tréning všetky kategórie - šprint
11.15 -13.15 hod. M SR v šprinte motocyklov
13.30 -16.30 hod. M SR o Kaskadéra roka (priebežne)
13.15 - 13.30 hod. 1. exhibičné vystúpenie
14.15 -14.30 hod. 2. exhibičné vystúpenie
15.00 -15.15 hod. 3. exhibičné vystúpenie
15.15 -15.35 hod. motosalón Honda
15.45-16.00 hod. 4 a 5. exhibičné vystúpenie
16.30. Vyhlasovanie víťazov, odovzdávanie cien, tombola
Usporiadateľ si vyhradzuje právo na drobné zmeny a časové posuny v programe.
Sprievodný program:
Terénne štvorkolky (detské i dospelé) – jazdy v teréne za poplatok.
Cestné skútre (Siamoto, Hero Puch) - zdarma skúšobné jazdy.
Motorové kolobežky- zdarma skúšobné jazdy.
Plastové motorky pre deti – jazdy za poplatok.
Kontakty:
Tel.: 042/432 70 91, 0905 983 477, e-mail: motomagazin@stonline.sk
Prihlášky do súťaží – priamo v depe.
Technické informácie:
Parkovanie motoriek i automobilov je zabezpečené priamo na letisku, až do naplnenia kapacity.
Prosíme vás, aby ste počúvali pokyny usporiadateľov a riadili sa podľa nich.
Vstupné 100.- Sk
Deti do 12 rokov zdarma.
Vstupenka je očíslovaná a po odtrhnutí ústrižku je zaradená do žrebovania.
Zlosovanie bude po odovzdaní cien v závere podujatia.
Ceny v tombole:
Skladací americký bicykel DAHON
Horský bicykel
2 x Fotoaparát CANON
Športové doplnky Diadora
Auto-moto kozmetika
JIM BEAM a iné
![]() |
Generálnym sponzorom podujatia je
HONDA SLOVAKIA
zastupujúca najväčšieho svetového výrobcu motocyklov značky HONDA
Exkluzívny a hlavný mediálny partner je
Rádio Expres
Reklamní partneri:
Shell Slovakia., Maxxium Slovakia, IMPEXTA Žilina, Morgen Slovakia, Diadora JFK Pov. Bystrica, AMP Pov. Bystrica, CANON Slovakia – foto a videotechnika, Micronix Banská Bystrica, Pneucentrum Mrázik Žilina, TOP Bratislava , Appelt autochladiče Trenčín, Popper Bytča, Dahon SR...
Tešíme sa na vás a na super spoločnú zábavu.
Pridané: 22.07.2003 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- HONDA BIKE DAY 18.08.2002 - Awia
- HONDA BIKE DAY 4 - Awia
- Crazy Moto Show 2006 Honda bike day 6 - Herghott
- HONDA BIKE DAY Žilina - Letisko Dolný Hričov 12.08.2001 - Aurel
- Motonovinky roku 2003 - Awia
- HMC Moto Show - Awia
- Motorkári sa stretnú v Nitre - sita
- Vyhodnotenie 2. kola fotosúťaže motoride.sk - Awia
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2013 - Awia
- Rely Dakar 2003 - Meoni triumfoval, chce získať hetrik - sita
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!