Anketa:
Honda vás pozýva na servisnú kampaň a unikátne testovacie dni
ZdieľaťPridané: 04.04.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10419 [Novinky - PR článok]
Honda vás týmto pozýva na odbornú servisnú prehliadku vášho motocykla a na šesť testovacích dní, ktoré sa uskutočnia priebežne počas sezóny na Slovakiaringu.
Jarná servisná kampaň
Jarná servisná kampaň Honda je už v plnom prúde. Prebieha u autorizovaných dealerov Honda a to v termíne od 1. 4. 2011 do 30. 4. 2011. Počas kampane platia tieto zľavy:
![]() |
- 10 % zľava na originálne príslušenstvo
- 15 % zľava na originálne náhradné diely
- 30 % zľava na kozmetiku a chemické prípravky Honda PRO
- 30 % zľava na originálne olejové filtre, reťazové sady, oleje a sviečky zapaľovania
Špeciálna ponuka – Asistenčná služba za zvýhodnenú cenu 15 € pri uzavretí počas servisnej kampane.
Motocup Honda Test & Race Days
![]() |
V šiestich termínoch od apríla až do septembra sa na pretekárskom okruhu Slovakiaring uskutoční Motocup Honda Test & Race Days, na ktorých si budete môcť vyskúšať najnovšie produkty značky Honda – kompletný modelový rad automobilov a približne 25 motocyklov na čele so všetkými novinkami z rokov 2010 a 2011, ktoré sa budú testovať na trati skúšobného polygónu umiestneného hneď vedľa areálu okruhu.
Na každom z týchto podujatí prebehnú aj motocyklové preteky seriálu Motocup v triedach do 600 cm3, nad 600 cm3 a Open. Vo vyhradených časoch budete mať možnosť vyskúšať si na okruhu aj vlastný motocykel a vybrané nové motocykle Honda.
Na Motocup Honda Test & Race Days si tým pádom prídu na svoje začiatočníci aj profesionáli, nadšenci aj fanúšikovia značky Honda a motocyklového športu. Zúčastniť sa môže každý a určite sa to oplatí, pretože každý účastník motocyklových pretekov seriálu Motocup môže vyhrať jeden z desiatich skútrov Honda PCX!
Termíny:
- 18. apríl
- 9. máj
- 27. jún
- 1. august
- 29. august
- 19. september
Viac informácií nájdete u participujúcich dealerov Honda - Motor-Car Bratislava, Omnia Motors Bratislava, Motomaxx Nové Zámky a Bikers Centrum Slovakia, Trnava.
![]() |
Pridané: 04.04.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Honda Test & Race days a Moto Cup prudko úspešne za nami – a ďalších päť pred nami! - Redakcia
- Druhá akcia Honda Test & Race Days na Slovakia ringu - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!