ISSN 1336-6491 | Online: 2229 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29846
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17636)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12210)
Hodnotenie: (17 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (40)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka: Deň otvorených dverí HONDA Motor-Car Bratislava

 Zdieľať

Pridané: 20.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6502 [Bleskovky - PR bleskovka]

Ako býva zvykom, aj tento rok Vás Motor-Car Bratislava s.r.o. pozýva na motocyklový Deň otvorených dverí, ktorý sa opäť uskutočni v obidvoch prevádzkach – v Lamači a na Zlatých pieskoch, kde si budete môcť vyskúšať 15 modelov motocyklov, medzi ktorými nebudú chýbať novinky pre roku 2011 – Crossrunner, CBR 600 F, CBR 250...

Kedy: 3. júna 2011 (piatok), od 09:00 - 17:00 hod
Kde: prevádzka Honda - Lamač, Hodonínska 7, Bratislava

Kedy: 4. júna 2011 (sobota), od 09:00 - 17:00 hod
Kde: prevádzka Honda - Zlaté Piesky, Tuhovská 11, Bratislava

 Crossrunner je už pripravený
Crossrunner je už pripravený

K dispozícií budú nasledovné modely:


  • CBR 1000 RR HRC
  • VFR 1200
  • VFR 1200 DCT
  • Crossrunner
  • VT 1300 CX
  • SH 300i
  • PCX

  • CB 1000 R
  • CBR 600 F
  • CBF 1000
  • CBR 250
  • CBR 125
  • SW-T 600

Podmienkou jazdy na motocykloch je:

  • Platný vodičský preukaz danej skupiny
  • Vlastná výstroj a zaplatenie vratnej kaucie vo výške 300,-EUR priamo na mieste
  • Vyplnenie príslušných dokladov + registrácia na mieste

Predregistráciu je možné uskutočniť:


pre Lamač:
Tel.: 02 4929 4390
Email: j.cahojova@motor-car.sk

pre Zlaté Piesky:
Tel.: 02 4929 4532
Email.: k.gondor@motor-car.sk

Pričom je treba uviesť:

  • Meno, priezvisko, adresa
  • Telefonický a mailový kontakt
  • Teraz jazdím na : (typ motorky, na ktorej v súčasnosti jazdíte)
  • Model (alebo viacero), ktorý si máte záujem vyskúšať

Veríme, že sa stretneme v hojnom počte, s dobrou náladou minimálne tak, ako na predchádzajúcich DOD a že nám bude priať aj počasie. Samozrejme, k dobrej atmosfére prispeje okrem príjemného personálu a prostredia aj malé občerstvenie.

Tešíme sa na Vašu návštevu v oboch prevádzkach značky Honda v Lamači ako aj na Zlatých Pieskoch.

Váš Motor-Car Team.

Pridané: 20.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (17 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (40)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »