Anketa:
Špionážne fotografie Triumph Trophy 1200
ZdieľaťPridané: 12.05.2012 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 4223 [Bleskovky - Novinky]
Na anglickom webe Motorcyclenews.com sa objavila dvojica špionážnych fotografií novinky Triumph Trophy 1200.
![]() |
Novinka Triumph Trophy 1200 je však ešte stále oficiálne zahalená rúškom tajomstva. Kedy dôjde k oficiálnemu predstaveniu zatiaľ nevedno. Môžeme predpokladať, že malé kúsky motorky začne oficiálne Triumph odhaľovať v podobnej kampani ako tomu bolo pri modeli Tiger, avšak na teraz tu máme dvojicu špionážnych fotografií. Nový Triumph Trophy 1200 bude poháňaný trojvalcom, ktorý sa už objavil v Triumphe Tiger Explorer. Samozrejmosťou je teda pohon kardanom a fakt, že novinka istotne nebude trpieť nedostatkom výkonu. A keďže sa Tiger Explorer predáva už v sérií s bohatou výbavou, predpokladá sa, že ani tento cestovateľ nebude výnimkou. Takže ABS, kontrola trakcie, vyhrievané gripy aj sedačky a množstvo ďalších "elektro zlepšovákov" budú istotne zahrnuté už v základnej cene motocykla.
![]() |
Info & foto: www.motorcyclenews.com
Pridané: 12.05.2012 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať
Súvisiace články:
- Špionážna fotografia: Nový Triumph Tiger 1050 alebo skôr Tiger 1200 GT či Sport? - zeON
- Nový Triumph Trophy 2013 je už odhalený - zeON
- Špionážne fotografie 2014 BMW NineT? - zeON
- Špionážne fotografie - Triumph sa chystá medzi malorážky - zeON
- Špionážne fotografie: Triumph Street Triple 2013 - zeON
- Špionážne fotografie: Triumph Bonneville 2017 - zeON
- Špionážne fotografie - Triumph Daytona 250/300 - zeON
Ďalšie články tohto autora:
- Optimus Praëm BMW S1000RR - moderna v retro hábe
- Špionážne fotografie: Yamaha MT-07 Ténéré 2017
- Honda AfricaTwin CRF1000L Adventure Sports concept
- Honda Dominator pre rok 2017?
- Lazareth LM 847 - šialenosť s motorom z Maserati
- Gas Gas zachránený firmou Torrot
- Nový Goldwing od Hondy by mal pomaly prísť na svet
- Husqvarna Vitpilen 401 sa bude vyrábať v Indii
- Emisná norma Euro4 sa pomaly podpisuje na ponuke motocyklov - 2T 125 končia
- Elektricka verzia najpredávanejšieho motocykla na svete bude dostupná behom dvoch rokov
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!