Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2101 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29843
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17634)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12209)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Naozaj veľký výpredaj motocyklov Honda v Motor-Car Bratislava

 Zdieľať

Pridané: 23.05.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 17626 [Bleskovky - PR bleskovka]

Motocykle Honda za skvelé ceny, tak to si nenechaj ujsť.

R.v.ModelFarbaPC s DPHSuper Cena s DPH
2009CBR 600 RR ABSTrikolóra12 090,007 500,00
2007FJS 600 A Silver Wing (3200 km)Modrá6 490,004 500,00
2010VT 1300 CX (800 km)Čierna13 390,009 500,00
2010VT 1300 CX ABSModrá13 990,009 900,00
2010CBF 600 N ABSBiela perleť6 990,005 500,00
2010VT 1300 CX ABSČierna13 990,009 900,00
2010CBR 600 RR ABSTrikolóra12 090,008 900,00
2011CB 1000 RTrikolóra10 250,008 500,00
2011CBR 600 F ABSČierna8 890,006 900,00
2011SW-T600Sivá7 990,007 500,00
2011XL 700 V TransAlpMatna Cynos 7 190,006 190,00

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom konkrétnych motocyklov alebo motorových strojov, môžete kontaktovať aj člena pitaz.

Tešíme sa na vašu návštevu.

Motor-Car Bratislava, s.r.o.
Showroom Honda
Tuhovská 11
831 07 Bratislava

Tel.: +421 2 4929 4535, +421 917 700 401
Email.: moto@motor-car.sk

Pridané: 23.05.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »