Anketa:
MOTO MISS 2005
ZdieľaťPridané: 21.03.2005 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 34038 [Novinky - Súťaž]
RED DEVILS MC SLOVAKIA v spolupráci s YUKI, časopisom Motomagazín, SMN internetovým portálom MOTORIDE (motoride.sk) vyhlasuje: 1. ročník súťaže o najkrajšiu kombináciu motocykla a dievčaťa pod názvom MOTO MISS.
Kto sa môže na MOTO MISS zúčastniť?
![]() |
- Zúčastniť sa môže každý, kto zašle v termíne od 1.4.2005 do 7.8.2005 na internetovú adresu reddevilsmc@reddevils.sk fotografiu dievčaťa s motocyklom.
- Každá zo zúčastnených musí mať nad 18 rokov. Nutné je priložiť súhlas na uverejnenie a vytlačenie fotografie na internete, časopise Motomagazín a v Slovenských motocyklových novinách.
Nemusíte vlastniť motocykel...
S jednou motorkou môžu súťažiť viaceré dievčatá a naopak. Pokiaľ nevlastníte svoj motocykel radi Vás odfotíme na niektorom z našich motocyklov. Hlasovaním na internete sa vyberie desať najlepších fotografií s najväčším počtom bodov, ktoré postúpia do finále na 5.Besnení čertov na Kamennom Mlyne, ktoré sa koná 19.8. – 21.8.2005.
Finále 20.8.2005
- Tu ohodnotí porota v spolupráci s účastníkmi zrazu vzhľad motocykla, vzhľad dievčaťa a jej voľné vystúpenie, ktoré spočíva v minimálne trojminútovom voľnom programe.
- Víťazka súťaže Moto miss si odnesie motocykel a ostatné finalistky si rozdelia množstvo hodnotných cien.
Šancu má každá...!!!
![]() |
- Tak ukážte, ako sa dokážete zabávať!
- Tešíme sa na Vaše príspevky.
- Sme zvedavý na Vaše nápady, originalitu, krásne motocykle, zmyselnosť a ženskú krásu.
- Šancu má každá!
- Chce to len nápad, odvahu a túžbu vyhrať motocykel.
Kde možno uvidieť fotografie?
Súťažné fotografie bude možné uvidieť a taktiež hlasovať na internetovej stránke www.reddevils.sk alebo na motoride.sk.
Čo sa hodnotí?
Hodnotí sa:
- vzhľad motocykla (1-10 bodov)
- vzhľad dievčaťa (1-10 bodov)
- erotičnosť obrázku (1-10 bodov)
19.8. – 21.8.2005
- Tešíme sa na Vašu spoluprácu na 5.Besnení čertov na Kamennom Mlyne.
- Informácie na tel. číslach:
- 0910353851 Igor
- 0905313416 Peťo
![]() |
Pridané: 21.03.2005 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- Výsledky súťaže Moto Miss 2005 - DidoRDMC
- Vyhodnotenie Moto Miss 2005 - Awia
- Motomiss 2006 - trojko
- Vyhodnotenie 2. kola fotosúťaže motoride.sk - Awia
- Aktivity Motoride Klubu - Awia
- Výhercovia narodeninovej súťaže si prevzali motocykel Adams - Herghott
- Detský cestný motocykel LUPO 50 - Awia
- SLOVAKIA TROPHY TEAM na Šesťdňovej 2006 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!