Anketa:
Výsledky súťaže Moto Miss 2005
ZdieľaťPridané: 13.09.2005 Autor: DidoRDMC
Čitatelia: 25890 [Novinky - Súťaž]
RED DEVILS MC SLOVAKIA v spolupráci s YUKI, časopisom Motomagazín, SMN internetovým portálom MOTORIDE (motoride.sk) vyhlásila: 1. ročník súťaže o najkrajšiu kombináciu motocykla a dievčaťa pod názvom MOTO MISS.
Zúčastniť sa mohol každý, kto zaslal v termíne od 1.4.2005 do 7.8.2005 na e-mailovú adresu reddevilsmc@reddevils.sk fotografiu dievčaťa s motocyklom. Každá zo zúčastnených musela mať nad 18 rokov.
![]() |
finalistky |
Hlasovaním na internete sa vybralo desať najlepších fotografií s najväčším počtom bodov, ktoré postúpili do finále na 5.Besnení čertov na Kamennom Mlyne, ktoré sa konalo 20.8.2005.
![]() |
víťazka |
Vo finále každá zo zúčastnených dostala minimálne trojminútový priestor na svoje vystúpenie. Po krátkych programoch, ktoré si finalistky pripravili organizátori spoločne s publikom za pomoci hlukomeru vybrali víťazku súťaže Motomiss a tá si odniesla domov motocykel Yuki.
![]() |
preberanie ceny |
Už len treba dodať meno víťazky a to je Izabela.
![]() |
touto fotografiou sa Izabela dostala do finále |
Pridané: 13.09.2005 Autor: DidoRDMC Zdieľať
Súvisiace články:
- MOTO MISS 2005 - Awia
- Motomiss 2006 - trojko
- Vyhodnotenie Moto Miss 2005 - Awia
- FOTOSÚŤAŽ – DRUHÉ KOLO - TTom
- Vyhodnotenie 2. kola fotosúťaže motoride.sk - Awia
- FOTOSÚŤAŽ - TTom
- Vyhodnotenie fotosúťaže motoride.sk - Awia
- Aktivity Motoride Klubu - Awia
- Africa Twin - Spotkanie w Bieszczadach 30. 09 - 02. 10. 2005 - MaAT
- Aký bol prvý ročník Motoride Enduro Rally 2006 - Awia

Galéria ku článku:
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!