Anketa:
Predstavujeme nový inzertný portál www.motobazar.info
ZdieľaťPridané: 07.04.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5468 [Bleskovky - PR bleskovka]
Nový inzertný portál na predaj motocyklov a príslušenstva.
Prečo inzerovať práve u nás? A v čom sa odlišujeme od iných inzertných portálov?
- Našou najväčšou prednosťou je prehľadnosť inzerátov.
- Inzercia je bezplatná aj pre obchodnú verejnosť.
- Počet inzerátov na používateľa je neobmedzený aj pre obchodnú verejnosť.
- Podrobné vyhľadávanie motocyklov. Vyhľadávať môžete až podľa 28. kategórií.
- Hodnotenie/komentovanie inzerátov.
Ak sa Vám nechce vypisovať text inzerátu, aj tak sa veľakrát na nejaký detail zabudne, tak ste na správnom mieste.
Jediné čo musíte pri podávaní inzerátu napísať je cena, pri motocykloch aj počet najazdených kilometrov, pri príslušenstve názov inzerátu, všetko ostatné jednoducho vyklikáte.
Môžete si nastaviť fotografiu, ktorá bude primárne zobrazovaná pri inzeráte, a v prípade potreby ju vymeniť za inú, ktorú máte v inzeráte.
Môžete hodnotiť/komentovať každý inzerát, tieto komentáre budú viditeľné pod inzerátom. Takto sa môžete napríklad dozvedieť, či bol niekto osobne pozrieť motocykel, prípadne zistil nejaké nedostatky, ktoré v inzeráte neboli uvedené. Ak niekto hodnotil/komentoval inzerát, tak sa pri náhľade inzerátu zobrazí nápis "Hodnotenie inzerátu".
Momentálne prebiehajúce akcie:
Pri registrácii nového používateľa pridelíme 10 topov zadarmo.
Pridaním nového inzerátu získate 1 top zadarmo.
Pozri: www.motobazar.info
Pridané: 07.04.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Honda sa rozširuje modelový rad o retro model CB1000F
- Taliansky projekt „Hachimaan“ sa stal víťazom súťaže Honda Customs 2025
- MM SR enduro a country cross Brezno 2025
- GOES predstavuje modely na rok 2026
- Slováci ovládli grécku rely, Štefan Svitko absolútny víťaz
- Triumph predstavil TF 450-X pre rok 2026
- GASGAS predstavuje nový radikálny vzhľad pre modelový rad 2026!
- Honda potvrdila plán výroby a hlavné parametre modelu Honda WN7 – prvého elektrického motocykla
- Husqvarna prináša update ostrého modelu FS 450
- Kawasaki predstavuje nový model Z1100 pre rok 2026 – „Sugomi Awakens“
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!