Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 884 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29729
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17579)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12150)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka: MV AGUSTA OPEN DAYS 15. a 16. mája 2015

 Zdieľať

Pridané: 14.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3985 [Novinky - Pozvánka]

Pozývame všetkých na MV AGUSTA OPEN DAYS 15. a 16. mája 2015. Príďte si pozrieť a vyskúšať novinky z Varese alebo využiť 10% zľavu na oblečenie alebo doplnky na motocykle.

MV AGUSTA OPEN DAYS 15. a 16. mája 2015
MV AGUSTA OPEN DAYS 15. a 16. mája 2015

K dispozícii v predajni MOTOCORSE budú nasledovné prevádzacie motocykle značky MV AGUSTA:

Dohodnite si testovaciu jazdu na info@motocorse.sk

Kde nás nájdete:

Motocorse Bratislava (Triumph, MV Agusta, Gilera, Gas Gas, Derbi)

Mapa:

Foto:
 MV Agusta Turismo Veloce 800 2015 MV Agusta Stradale 800 2015 MV Agusta Brutale 800 2015 MV Agusta Rivale 800 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:MV AgustaMV AgustaMV AgustaMV Agusta
Model:Turismo Veloce 800Stradale 800Brutale 800Rivale 800
Rok:2015201520152015
Novinka:NOVINKA 2015NOVINKA 2015
Kategória:CestovnáCestovnáNaháčSupermoto
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:798 ccm798 ccm798 ccm798 ccm
Max. výkon:110.2 k (81.0 kW) / 10000 ot.114.9 k (84.5 kW) / 11000 ot.125.1 k (92.0 kW) / 11600 ot.125.1 k (92.0 kW) / 12000 ot.
Max. krútiaci moment:83 Nm / 8000 ot.78.5 Nm / 9000 ot.81 Nm / 8600 ot.84 Nm / 8600 ot.
Kompresný pomer:13.3 : 113.3 : 113.3 : 113.3 : 1
Vŕtanie x Zdvih:79 x 54.3 mm79 x 54.3 mm79 x 54.3 mm79 x 54.3 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:160 mm150 mm125 mm150 mm
Zdvih vzadu:160 mm150 mm125 mm130 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvoj kotúčová radiálne strmenedvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:120/70-17120/70 ZR 17120/70 ZR 17120/70-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm220 mm220 mm
Pneu vzadu:190/55-17180/55 ZR 17180/55 ZR 17180/55-17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:191 kg181 kg167 kg178 kg
Výška sedla:870 mm870 mm810 mm881 mm
Rázvor:1420 mm1460 mm1380 mm1410 mm
Dĺžka:2080 mm2130 mm2085 mm2070 mm
Šírka:900 mm890 mm725 mm885 mm
Svetlá výška:140 mm125 mm160 mm142 mm
Objem nádrže:22 l16 l16.6 l12.9 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:240 km/h214 km/h245 km/h245 km/h
Servisný interval:15 000km, výmena sviečok a nastavenie ventilov 30 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:quickshift MV EAS 2.0, Bluetoothquickshift MV EAS 2.0
Poznámka:
Poznámka:Cena 05/2015 14 690,00 € - uvádzacia cenaOčakávaná cena: 13990 EURCena 05/2013 10 290,- €Cena 12.690,-EUR (14.10.2013), RbW, Trakčná kontrola, 3 palivové mapy, MVICS, EAS

Pridané: 14.05.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »