Anketa:
Vladimír Kothay testoval trialový špeciál BETA evo 2016 - MOTOCORSE BETA evo víkend
ZdieľaťPridané: 04.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 4963 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Už tretí rok firma MOTOCORSE z Bratislavy zabezpečuje offroad motocykle pre slovenských jazdcov. Vladimír Kothay testoval úplne nový trialový špeciál BETA evo 2016
V polovici decembra 2015 testoval úplne nový trialový špeciál BETA evo 2016 - Vladimír Kothay – aktuálny Majster Európy v kategórii OVER 40 za rok 2015 v Triale z Motoklubu FÉNIX. Spolu s ďalšími trialistami si na kalvárii v Nitre mohli vyskúšať v jedinečnom teréne nový model BETA evo 300.
Prvé dojmy a poznatky aj z minulosti zhodnotil Vlado takto:
„Moju prvú BETU Zero som mal od Tibora Straku pár dní, nestihol som zohnať peniaze na ňu ale aspoň vyhrať preteky v B.Bystrici – bolo to v roku 1991. Druhá moja bola BETA Techno model 1996 , s ktorou som už jazdil Český majstrák kde už jazdili piloti na svetovej úrovni.
Spomínam na rok 2004 kedy som mal BETU rev 270 a na Show kde vystupoval aj Chris Pfeiffer vo Viedni som vyskakoval na 15 euro paliet do výšky 210 cm a to bola BETA ešte s Mikuni karburátorom.
Od vtedy ako má BETA KEIHIN karburátor, čo je asi +20% výkonu a prepákovania na zadnom pružení, ktoré predlžuje dĺžku chodu zadného tlmiča a je lepšie nastaviteľný - začal som mať chuť EVO vyskúšať!
BETA pôsobí ako veľmi tuhá a presná motorka s výborným podvozkom, kvalitnými brzdami a rokmi overenou kvalitou motora. Iná geometria a zmena ťažiska oproti iným značkám je len otázka zvyku a tréningu. Štartovacia páka je na ľavej strane – je to síce naopak ako som bol zvyknutý ale už od začiatku to vnímam skôr ako prínos.
BETA možno nemá najvyšší výkon a najnižšiu váhu ale je najspoľahlivejšia inak povedané toto náradie sa bude drať oveľa tažšie než motorky španielskych výrobcov.
Každým rokom BETA prináša do svojich strojov inovácie priamo od jazdcov svetového pohára. Napríklad nové SACHS pruženie, zapaľovanie, riadiacia jednotka na prepínanie jazdy za sucha a mokra.
Veľmi pomôže aj servis importéra, náhradné diely priamo na pretekoch alebo doručené do piatich dní !!!
Rozhodol som sa prijať ponuku od spoločnosti MOTOCORSE - Slovenského predajcu motocyklov BETA a podporiť tak aj servis priamo na pretekoch pre domácich jazdcov a preto objednávam trialový motocykel BETA Evo 300 Factory 2016.
BETA už pri prvom otestovaní nesklamala. „My evo 2016“ ako ju nazval taliansky výrobca je dnes najlepšou sériovo vyrábanou trialovou motorkou, o čom svedčia aj úspechy v Európskom a Svetovom Trial pohári. Na motocykli BETA jazdili a jazdia piloti ako: Toni Bou, Dougie Lampkin, Albert Cabestany, Jeroni Fajardo, Franzi Kadlec.“
Pridané: 04.03.2016 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Yamaha YZ 125 verzus KTM 520 EXC verzus Beta ALP 200 - Ifk0
- Pozvánka: Príď skúsiť Trial, 1.5.2015 v Banskej Bystrici - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Piaggio prišlo s ďalšími novinkami - Beverly 310 a Medley 200
- Moto Guzzi modernizovalo roadster V100 Mandello
- Indian uvádza štyri nové modely, vrátane špeciálnej edície
- BIG SALE vol. 3.0 v Motoshop Žubor - zľavy až do 80 %
- Ducati predstavila novú Panigale V2 a Streetfighter V2, dala do nich úplne nový motor
- Zero Motorcycles predstavilo ľahké a všestranné endurká XE a XB
- BMW predstavilo koncept F 450 GS a refrešlo superbike RR a hypernaháč R, aj vo verziách M
- KTM prináša Super Adventure S aj s automatom, Duke 990 vo verzii R, aj nové GT
- Nové modely Yamaha R1 RACE a R1 GYTR pre 2025 - na homologizáciu zabudni
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!