Anketa:
Test KTM 1090 Adventure a 1290 Super Adventure S na Sicílii 4/4
ZdieľaťPridané: 27.02.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Testy a predstavenia - Test]
Video: KTM 1090 Adventure a 1290 Super Adventure S 2017 test na Sicílii
Video: KTM 1290 ADVENTURE - NATIONAL MEDIA LAUNCH 2017
Video: KTM 1090 & 1290 ADVENTURE R 2017
Pozadie / Wallpaper:
KTM 1090 Adventure 2017:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
KTM 1090 Adventure 2017:
| Servisný interval | 15.000 km |
| Spotreba | 6 l/100km |
| Objem nádrže | 23 l |
| Dojazd (po kontrolku rezervy) | 330 km |
| Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 2.500 ot. (4 st.) / 3.500 ot. / 5.000 ot. |
| Cena motorky | 12.790,- EUR |
Konfigurátor s prílušenstvom
KTM 1290 Super Adventure S 2017:
Čo by ťa mohlo zaujímať:
KTM 1290 Super Adventure S 2017:
| Servisný interval | 15 000 km |
| Spotreba | 5,5l - 7,4l / 100km |
| Objem nádrže z toho rezerva | 23 l (model T 30l) |
| Dojazd | 300+ km |
| Otáčky motora pri 50, 90, 130 kmh | 3200 ot. / ot. / XXX ot. |
| Cena motorky | 16 190 EUR (model T: 17 950 EUR) |
Ceny vybraných doplnkov:
Konfigurátor s prílušenstvom
| Travel Pack (HHC, MSR, Quickshifter+, KTM MY RIDE) | 687,54 EUR |
| Touring balík (3x kufor + tankvak) | 1572,72 EUR |
| Comfort balík (vyhrievané sedla, rukoväte, GPS držiak) | 652,14 EUR |
| Padacie rámy | 284,28 EUR |
| Ochrana motora | 274,44 EUR |
| Akrapovič Slip-On | 982,98 EUR |
| Vypletané kolesá | 982,68 EUR |
| Hill-Hold Control | 178,80 EUR |
| KTM MY RIDE | 97,38 EUR |
| Quickshifter+ | 392,46 EUR |
| Vyhrievané rukoväte | 195,78 EUR |
| Hill-Hold Control | 178,80 EUR |
| Držiak GPS | 67,92 EUR |
| Alarm | 323,64 EUR |
Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto: Marco Campelli, Sebas Romero Black&RAD, Tomáš Hajduch - Awia
Video: KTM a Tomáš Hajduch - Awia
Redaktora na test pozvala spoločnosť KTM CEE. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení KLIM a prilbách Touratech Aventuro Carbon, čižmy Touratech Destino.
Technické parametre a výbava celej série KTM Adventure 2017:
| Foto: | |||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
| Všeobecné informácie: | |||||
| Výrobca: | KTM | KTM | KTM | KTM | KTM |
| Model: | 1090 Adventure | 1090 Adventure R | 1290 Super Adventure R | 1290 Super Adventure S | 1290 Super Adventure T |
| Rok: | 2017 | 2017 | 2017 | 2017 | 2017 |
| Novinka: | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 | NOVINKA 2017 |
| Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
| Motor: | |||||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1050 ccm | 1050 ccm | 1301 ccm | 1301 ccm | 1301 ccm |
| Max. výkon: | 125.1 k (92.0 kW) / 6200 ot. | 125.1 k (92.0 kW) / 8500 ot. | 160.5 k (118.0 kW) / 8750 ot. | 160.5 k (118.0 kW) / 9500 ot. | 160.5 k (118.0 kW) / 9500 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 107 Nm / 5750 ot. | 109 Nm / 6500 ot. | 140 Nm / 6750 ot. | 140 Nm / 6750 ot. | 140 Nm / 6750 ot. |
| Kompresný pomer: | 13.0:1 | 13.0:1 | 13.1 : 1 | 13.1 : 1 | 13.1 : 1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 103 x 63 mm | 103 x 63 mm | 108 x 71 mm | 108 x 71 mm | 108 x 71 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |||||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 185 mm | 220 mm | 220 mm | 200 mm | 200 mm |
| Zdvih vzadu: | 190 mm | 220 mm | 220 mm | 200 mm | 200 mm |
| Brzdy vpredu: | dvojkotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová radiálne strmene | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 90/90-21 | 90/90-21 | 120/70-19 | 120/70-19 |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 267 mm | 267 mm | 268 mm | 268 mm | 268 mm |
| Pneu vzadu: | 150/70 R17 | 150/70-18 | 150/70-18 | 170/60-17 | 170/60-17 |
| Hmotnosť / Rozmery: | |||||
| Suchá hmotnosť: | 212 kg | 207 kg | 217 kg | 215 kg | 215 kg |
| Hmotnosť s náplňami: | 235 kg | ||||
| Výška sedla: | 850 mm | 890 mm | 890 mm | 860 mm | 860 mm |
| Rázvor: | 1560 mm | 1580 mm | 1580 mm | 1560 mm | 1560 mm |
| Svetlá výška: | 220 mm | 250 mm | 250 mm | 220 mm | 220 mm |
| Objem nádrže: | 23 l | 23 l | 23 l | 23 l | 30 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||||
| Spotreba paliva: | 5.5 l/100km | 5.5 l/100km | 5.6 l/100km | 5.6 l/100km | 5.6 l/100km |
| Dojazd po rezervu: | cca 313 km | cca 313 km | cca 308 km | cca 308 km | cca 401 km |
| Servisný interval: | 15 000km | 15 000km | 15 000km | 15 000km | 15 000km |
| Doplnková výbava: | |||||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tempomat: | nie | nie | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
| LED smerovky: | nie | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| El. Podvozok: | nie | nie | nie | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| Quick-shift: | za príplatok | za príplatok | |||
| Kontrola tlaku v pneumatikách: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii | ||
| Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok | áno, v sérii | ||
| Vyhrievané sedlo: | áno, v sérii | ||||
| Asistent rozbehu do kopca: | za príplatok | za príplatok | áno, v sérii | ||
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii | |||
| Iná výbava: | nenastaviteľná 43mm WP vidlica, tlmič WP | plne nastaviteľný podvozok | v sérii plne nastaviteľný podvozok, vypletané kolesá, nosiče kufrov, kryty rukovätí. | v sérii nosiče kufrov, kryty rukovätí. | v sérii nosiče kufrov, kryty rukovätí. |
| Poznámka: | |||||
| Poznámka: | Cena 9/2017: 12 790 eur | Cena 2/2017: 13 990 EUR | Cena 2/2017: 16 750 eur | Cena 2/2017: 16 190 EUR | Cena 2/2017: 17 950 eur |
Pridané: 27.02.2017 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Royal Enfield pripravuje Himalayan 750 možno už na výstavu EICMA 2025
- Royal Enfield predstavil Goan Classic 350 - pocta motokultúre sedemesiatých rokov v Goa
- Naživo: CFMOTO trip do Číny
- Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 a 700 Rally 2025 v Maroku
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- ... zobraz všetky články od tohto autora

















































