Anketa:
Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!
ZdieľaťPridané: 28.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5097 [Novinky - Oznam]
Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE sa znovu rozrastá - v apríli robí výberové konanie na pozíciu inštruktor/inštruktorka Motoškoly. Baví ťa jazda na motorke a chceš byť súčasťou skvelého tímu motoristických nadšencov? Chceš prispieť k bezpečnosti motorkárov na cestách?
Inštruktor/ka bude spolupracovať externe (nejde o pracovný pomer). Výuka prebieha počas víkendov v Trenčíne v počte niekoľko dní za sezónu. Pri tréningu sa používa firemný motocykel. Nesľubujeme miliónové odmeny, ale svoje si zarobíš a budeš mať dobrý pocit z práce, ktorá má zmysel :-)
Výberové konanie prebehne na konci apríla vstupnými testami, skúškou prezentačných schopností a jazdeckých zručností. Vybraní záujemcovia budú pozvaní na výberové konanie spoločnosťou SuperDRIVE. Termín a miesto konkurzu im budú upresnené.
Ak máš záujem stať sa inštruktorom bezpečnej jazdy pre motocykle, prečítaj si nasledovné vstupné podmienky:
- vek do 40 rokov
- aktívny jazdec (najazdených min. 10 000 km)
- vzdelanie min. maturitné
- prezentačné zručnosti
- schopnosť komunikovať v angličtine alebo nemčine je vítaná, nie je podmienkou
- reprezentatívny vzhľad
- vlastný motocykel
- ochota niesť zodpovednosť a vedieť improvizovať
Ak vyššie uvedeným kritériám vyhovuješ, zašli svoje CV na adresu: info@superdrive.sk
Uzávierka prihlášok je 20. 4. 2017.
Pridané: 28.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Tréning jazdy na vlastnej koži s inštruktorom v pätách! - Redakcia
- Motoškola BASIC SuperDRIVE: vyraz do novej sezóny bezpečnejšie! - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Galéria ku článku:
Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!