Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2348 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29783
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17605)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12178)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač

Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!

 Zdieľať

Pridané: 28.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5097 [Novinky - Oznam]

Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE sa znovu rozrastá - v apríli robí výberové konanie na pozíciu inštruktor/inštruktorka Motoškoly. Baví ťa jazda na motorke a chceš byť súčasťou skvelého tímu motoristických nadšencov? Chceš prispieť k bezpečnosti motorkárov na cestách?

Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!
Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!

Inštruktor/ka bude spolupracovať externe (nejde o pracovný pomer). Výuka prebieha počas víkendov v Trenčíne v počte niekoľko dní za sezónu. Pri tréningu sa používa firemný motocykel. Nesľubujeme miliónové odmeny, ale svoje si zarobíš a budeš mať dobrý pocit z práce, ktorá má zmysel :-)

Výberové konanie prebehne na konci apríla vstupnými testami, skúškou prezentačných schopností a jazdeckých zručností. Vybraní záujemcovia budú pozvaní na výberové konanie spoločnosťou SuperDRIVE. Termín a miesto konkurzu im budú upresnené.

Ak máš záujem stať sa inštruktorom bezpečnej jazdy pre motocykle, prečítaj si nasledovné vstupné podmienky:

  • vek do 40 rokov
  • aktívny jazdec (najazdených min. 10 000 km)
  • vzdelanie min. maturitné
  • prezentačné zručnosti
  • schopnosť komunikovať v angličtine alebo nemčine je vítaná, nie je podmienkou
  • reprezentatívny vzhľad
  • vlastný motocykel
  • ochota niesť zodpovednosť a vedieť improvizovať

Ak vyššie uvedeným kritériám vyhovuješ, zašli svoje CV na adresu: info@superdrive.sk

Uzávierka prihlášok je 20. 4. 2017.

www.superdrive.sk

Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!
Škola bezpečnej jazdy SuperDRIVE hľadá inštruktora - môžeš ním byť i ty!

Pridané: 28.03.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (4)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »