Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 615 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Naživo: Africa Twin Tunisia Adventure:

» Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - 21.11.2017 18:20:

Dnes poobede poctivý dunový výlet podľa Bebovho webu. I ked pistu sme netrafili tak sme sa motali dunami menšími uz od začiatku. Potom cca 20km fakt namakaneho dunoveho poľa. Duny 20m vysoké medzi nimi niekedy hlboké jamy, ktoré sme volali studňa. Jazdiť sa dá ale boli sme už naľahko a bol to rozdiel. Dali sme 100km výlet za pol dňa ale sme fakt unavený, bolia ruky, nohy, mozole i duša ;-) Duny sú tu ale iné ako v Maroku, iný piesok. Od stolovej hory sme šli naopak a museli sme na duny vychádzať strmou stranou.Zaberák hlavne na ruky. Ako bonus na záver už pred ksarom sme nabehli takner po tme do blata. Kto by to bol čakal že? Motorky su zablatene, jak so slovenského endura. Dáme plechovku, slaninu a ideme spať

Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure
Ksar Ghilane - stolová hora El Mida, prameň a späť - Naživo: Na Afrikách do Afriky - Africa Twin Tunisia Adventure

» Sleduj NAŽIVO
MOTOQUAD www.foxracing.sk DS auto Sumoto Brno Indian - www.klasikmoto.sk VR46 - motosvet.sk choppermania.sk

Anketa:

Tvoja prvá motorka bola:

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozri si peknú úpravu Suzuki GSX1100SD Katana na pretekársky špeciál

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 24.04.2017 Autor: Peter Herghott Fischer
Čitatelia: 3819 [Novinky - Oznam]

Za účelom účasti na 4-hodinovom vytrvalostnom preteku Endurance Legends, ktorý sa bude tento rok konať 6. - 7. mája v Donington parku, si tím Suzuki Classic vybral a upravil vskutku zaujímavý stroj - legendárnu Katanu. Mrkni si fotky, ktoré zachytávajú výsledok ich práce: spojenie klasických detailov s trochou, ale fakt iba trochou modernosti.

Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic

Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic

Na tomto zaujímavom podujatí môžu štartovať iba motocykle vyrobené najneskôr v roku 1986, a to rozdelené do viacerých tried podľa celkom prísnych kritérií. Celkovo tu štartuje niečo cez 50 tímov, so strojmi ako BMW K100RS či R90, Honda VFR750, Yamaha FZ750, Ducati TT1, Kawasaki GPZ1100, ale najobľúbenejšou je značka Suzuki, a to napríklad aj s GSX-R750.

Aj jazdci sú zväčša staršieho roku výroby; sú to zvyčajne už šediví páni, ale súťažia aj dámy. Popri dnešnej retro vlne je celkom jasné, že toto podujatie sa teší nezvyčajne veľkému záujmu ako z diváckeho, tak aj súťažného hľadiska. Za podstatne nižšie peniaze než vo vychytených šampionátoch moderných strojov sa tu dá zažiť pravdepodobne aj niekoľkonásobne viac zábavy.

Na štartovnom rošte by sme našli viacero zaujímavých kúskov, ale zaujme aj pomerne čerstvý prírastok v podobe úpravy legendárnej Katany, predstavený na MCN London Motorcycle Show. Na 4-hodinovom preteku sa na tejto Katane budú striedať jazdci James Whitham, Steve Parrish, a Michael Neeves.

Zoznam úprav je o niečo kratší než sme zvyknutí pri dnešných špeciáloch, a čo dnes už tiež často nepočujeme, ide o čisto hardvérové úpravy. Jazdcom nepomáha žiadna elektronika. Podvozok je od K-Tech, kolesá Dymag, kyvka je vyrobená na mieru od Sweet Fabrications, a originálny motor bol prevŕtaný na 1170 cm3, dostal aj vyššie vačky či lepšie ojnice a ložiská. Všetky nové motorové komponenty sú originálne od Suzuki, z ich programu Vintage parts.

Myslím si, že viac opisu už netreba - pozrite si kvalitné fotky zaujímavej úpravy, akú dnes nevídať často. Pánom jazdcom, ako aj celému tímu, prajeme o necelé dva týždne veľa zdaru!

Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic

Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic
Suzuki GSX1100SD Katana, Team Suzuki Classic


Video: Úprava Suzuki GSX1100SD Katana na pretekársky špeciál

Pridané: 24.04.2017 Autor: Peter Herghott Fischer pošli na vybrali.sme.sk

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (3)  [Verzia pre tlač] Tlač

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria