ISSN 1336-6491 | Online: 2312 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29848
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17637)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12211)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Súťaž s Harley-Davidson - úprava v hodnote 5000 eur k motocyklu Dark Custom

 Zdieľať

Pridané: 24.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3874 [Novinky - PR článok]

Harley-Davidson spúšťa v týchto dňoch svoju špeciálnu letnú súťaž, na ktorej konci jeden šťastný výherca získa odmenu v podobe úpravy motocykla v hodnote 5000 eur. Stačí si do 7. júla zakúpiť akýkoľvek motocykel radu Dark Custom a následne mať už len šťastie pri náhodnom výbere.

V rámci súťaže je možné absolvovať aj skúšobnú jazdu, ktorá však pre zaradenie do súťaže nie je podmienkou. A stranou nezostanú ani tí, ktorí si motocykel objednali už skôr, ale zaplatia ho až v tomto období. Harley-Davidson tak plní sny nielen o dostupnosti svojich motocyklov, ale aj ich úpravou presne podľa predstáv zákazníkov.

Momentálne najpopulárnejší rad motocyklov Harley-Davidson, Dark Custom, ponúka záujemcom ďalší príjemný bonus. Každý, kto si od dnes až do 7. júla zakúpi akýkoľvek motocykel z tohto radu, má skvelú príležitosť získať zdarma úpravu motocykla podľa vlastného priania. Akcia sa vzťahuje na modely Street 750, Street Rod, Iron 883, Forty-Eight, Roadster, Street Bob, Fat Bob a Low Rider S.

Úpravy motocyklov sú jednoznačne dlhodobým trendom a s akou inou značkou by mali byť najviac spájané, než s Harley-Davidson. Už len katalóg doplnkov zahŕňa tisíce položiek a v kombinácii s umom našich dealerov dokážeme pripraviť jedinečný stroj na mieru skutočne ktorémukoľvek zákazníkovi, čo každoročne demonštrujeme aj v našej súťaži dealerských prestavieb Battle of the Kings. Teraz majú naši noví
zákazníci, ktorí o customizácii primárne neuvažujú, šancu získať pri kúpe akéhokoľvek motocykla z rady Dark Custom realizovanej do 7. júla úpravu novozakúpeného stroja v hodnote 5000 eur. Táto čiastka zahŕňa doplnky a prácu našich dealerov a jeden šťastný výherca si tak splní sen o motocykli presne podľa svojich predstáv,
“ hovorí Michal Fric, Marketing manager Harley-Davidson pre strednú a východnú Európu.

Doplňme, že jediný výherca bude vybraný 10. augusta a informáciu o svojej výhre obdrží 22. augusta.

Zároveň je však stále aktuálna aj limitovaná jarná kampaň, kedy pri kúpe ľubovoľného motocykla z rady Sportster s obsahom 1200 cm³ a Dyna získa servis svojho stroja na 2 roky úplne zdarma.

Bližšie informácie o súťaži nájdete na týchto stránkach alebo v jednotlivých dealerstvách Harley-Davidson v Bratislave, Prešove a Banskej Bystrici.

Súťaž s Harley-Davidson - úprava v hodnote 5000 eur k motocyklu Dark Custom

Pridané: 24.05.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »