ISSN 1336-6491 | Online: 2124 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29801
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17614)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12187)
Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

SMS súťaž o štyri nové motocykle Harley-Davidson Iron 883

 Zdieľať

Pridané: 12.06.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 11551 [Bleskovky - Novinky]

Spoločnosť A SMS, líder v oblasti mobilného marketingu na Slovensku, v spolupráci so značkou Harley-Davidson, spustila na začiatku letnej – motorkárskej – sezóny vedomostnú SMS súťaž o štyri nové motocykle Harley-Davidson Iron 883.

Cieľom súťaže je priblíženie značky Harley-Davidson slovenským spotrebiteľom, príležitosť zoznámiť sa s touto značkou a zábavnou, interaktívnou formou aj možnosť vyhrať značkový motocykel. Princíp súťaže je založený na zodpovedaní vedomostných otázok, pričom správne odpovede sú zaradené do týždenného žrebovania o jeden Harley-Davidson a 10 šiltoviek ako vedľajšie výhry.

Zapojenie sa do súťaže je jednoduché, stačí poslať SMS s textom HRA na číslo 123. Zaregistrovanie sa do hry a získanie prvej súťažnej otázky je bezplatné. Prijatie každej odpovede na otázku je spoplatnené sumou 2 € s DPH.

Súťaž trvá od 4. júna do 1. júla 2012, výhercovia sú vyžrebovaní za prítomnosti notára každý pondelok.

„Využitie mobilného marketingu formou SMS súťaže vnímame pre značku Harley-Davidson na začiatku leta ako zaujímavý spôsob komunikácie so zákazníkmi. Veríme, že takto prispejeme k posilneniu prémiovej značky Harley-Davidson na Slovensku a štyrom ľudom sprostredkujeme nádherný zážitok, keď už toto leto môžu začať jazdiť na absolútnej klasike medzi motocyklami,“ vyjadril sa Marián Chovanec zo spoločnosti A SMS, organizátor SMS súťaže.

O A SMS

Spoločnosť A SMS je slovenským lídrom na trhu mobilného marketingu a mobilných platieb. Je partnerom všetkých slovenských mobilných operátorov. Ako najväčší poskytovateľ SMS platieb zastrešuje služby ako SMS lístok na MHD, SMS Parking 2200, univerzálny platobný nástroj myPAY a dodáva platobné riešenia pre najväčšie webové portály, napr. Azet.sk. Je taktiež najväčším slovenským poskytovateľom Premium SMS služieb. Klientom ponúka komplexný servis v oblasti SMS súťaží, hlasovaní, zasielania reklamných SMS, či mobilnej zábavy.

O Harley-Davidson

Harley-Davidson Motor Company vyrába customy, cruisery a touringy. Ďalej ponúka kompletný rad motocyklových dielov, doplnkov a oblečenia značky Harley-Davidson. Pre viac informácií navštívte webové stránky Harley-Davidson na www.harley-davidson.sk; www.harley-davidson-bratislava.sk; www.harley-davidson-presov.sk

Pridané: 12.06.2012 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (8 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (35)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »