Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 585 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

VR46 - motosvet.sk

Anketa:

Tvoja prvá motorka bola:

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Honda CRF250R, modelový rok 2018 - viac výkonu, elektrický štartér

pošli na vybrali.sme.sk

Pridané: 02.08.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 923 [Novinky - Predstavujeme]

Model Honda CRF250R prichádza s úplne novým DOHC motorom disponujúcim o 9 % vyšším maximálnym výkonom vo výrazne širšom rozmedzí otáčok a s vyššou hranicou maximálnych otáčok; elektrický štartér je po novom súčasťou štandardnej výbavy.

Model CRF250R pre rok 2018 takisto zdieľa podvozok s maximálnou centralizáciou hmoty so svojím väčším súrodencom CRF450R, a to vrátane inverznej 49 mm prednej vidlice Showa s oceľovými pružinami.

Vďaka siedmej generácii rámu s revidovanou geometriou a s odpružením Showa sa evolúcia zmenila na
revolúciu a podvozok nového modelu sa tak stáva totožným s jeho väčším súrodencom CRF450R, k čomu navyše pribudol úplne nový DOHC motor.

DOHC motor modelu CRF250R pre rok 2018 má úplne novú konštrukciu a bol navrhnutý s dôrazom na maximálny výkon pre akceleráciu a pri jazde a taktiež s ohľadom na možnosť vyššieho pretáčania v úsekoch medzi zákrutami. Jednoduché fakty: disponuje o 9 % vyšším špičkovým výkonom, ktorý je dostupný v o 2 000 otáčok širšom rozmedzí otáčok, zatiaľ čo hranica červeného poľa sa posunula o 900 otáčok vyššie.

Honda CRF250R, modelový rok 2018 - viac výkonu, elektrický štartér
Honda CRF250R, modelový rok 2018 - viac výkonu, elektrický štartér

Ešte lepšie sú realizované vylepšenia zrejmé zo záznamu dynamometra. Od 8 500 ot./min. motor s objemom 249,4 cm3 doslova ožíva – to je hlavný rozdiel oproti predchádzajúcemu modelu – a s rastúcimi otáčkami výkon aj krútiaci moment ďalej stúpajú.

Súčasťou motora novej Hondy CRF250R je elektrický štartér, ktorý nahradil štartovaciu páku. Kompaktná lítiovo-iónová batéria váži iba 0,65 kg. Hmotnosť motora pridaním elektrického štartéra vzrástla o iba 1 kg.

Vypínač motora a tlačidlo na voľbu režimu motora (Engine Mode Select Button – EMSB) sa nachádzajú v malom puzdre na ľavej strane riadidiel. K dispozícii sú tri mapy určené pre rôzne jazdné podmienky a preferencie jazdca: Režim 1 (Standard – štandardný), Režim 2 (Smooth – hladký) a Režim 3 (Aggressive – agresívny). Zvolený režim indikuje malá kontrolka.

Štartovacie tlačidlo sa nachádza na pravej strane riadidiel. Živicový klzný prvok pre ovládanie škrtiacej klapky je po novom integrovaný do plynového lanka, čím sa znižuje potrebná sila. Voľnobeh sa nastavuje ryhovanou maticou.

CRF250R pre modelový rok 2018 využíva rovnaký rám a odpruženie ako súčasný model CRF450R, a to s rovnakým hlavným cieľom: zaistiť spojenie jazdca s terénom, čo najlepšiu spätnú väzbu a priľnavosť zadného kolesa – to všetko v kombinácii s posunom hmotnosti smerom vzad a s nižšie umiestneným ťažiskom.

Nový hliníkový rám siedmej generácie, ktorý je oproti svojmu predchodcovi o 340 g ľahší, sa vyznačuje skosenými hlavnými pozdĺžnikmi s dôkladne vyladenou rovnováhou medzi tuhosťou a pružnosťou. Jeho hlavnou úlohou je zaistiť pozdĺžnu stabilitu a hladké sprostredkovanie pocitu trakcie.

Oproti riešeniu v súčasnej CRF250R je geometria podvozka výrazne odlišná; rázvor je o 3 mm kratší (1 486 mm) a vzdialenosť medzi čapom kyvného ramena a osou zadného kolesa je o 15 mm kratšia (573 mm). Sklon vidlice je 27,5° a závlek 116 mm. Ťažisko sa posunulo o 1,4 mm.

Pridané: 02.08.2017 Autor: Redakcia Motoride.sk pošli na vybrali.sme.sk

Technické parametre z Moto DB:

Honda CRF 250 R 2018:

Foto:
Honda CRF 250 R 2018
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CRF 250 R
Rok:2018
Kategória:Cross
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)
Objem:249.4 ccm
Kompresný pomer:13,9 : 1
Vŕtanie x Zdvih:79 mm × 50,9 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:310 mm
Zdvih vzadu:317.6 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:260 mm
Pneu vpredu:80/100-21 Dunlop MX3S
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:100/90-19 Dunlop MX3S
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:108 kg
Výška sedla:957 mm
Rázvor:1486 mm
Dĺžka:2183 mm
Šírka:827 mm
Výška:1274 mm
Svetlá výška:327 mm
Objem nádrže:6.3 l
Doplnková výbava:
Palivové mapy:áno, v sérii
Iná výbava:elektrický štartér

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Adamoto T9 125

Kawasaki Banská Bystrica

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal: FesterNZ
Traja kamaráti vylovia zlatú rybku. Ako to tak býva, každý dostane tri želania:
Prvý hneď vyhŕkne: "Chcel by som miliardu euro!". V sekunde mu zapípa mobil a na účte v banke má miliardu euro, tridsaťpäť centov.
Druhý sa zamyslí a povie: "Chcel by som byť najbohatší človek na svete!". Bums, v ruke drží certifikát o tom, že jeho netto hodnota je niekoľko sto miliárd eur.
Tretí sa uškrnie a hovorí: "Ja by som chcel, aby sa moja ľavá ruka vkuse točila dozadu." Rybka sa začuduje, ale okej, ruka sa mu krúti dokola.
"Počúvam druhé želania", hovorí rybka.
"Chcem mať za ženu tú najväčšiu šupu na svete!". Tak sa aj stane, zrazu je okolo neho omotaná strašná buchta a zamilovane na neho pozerá.
Druhý premýšľa a hovorí: "Chcel by som byť tak charizmatický a šarmantný, aby ma chcela každá žena na svete." . Tak je. Prvého žena sa v momente otočí na neho a žmurkne.
Tretí sa potmehúdsky usmieva a hovorí: "Chcem, aby moja pravá ruka vkuse rotovala dopredu!" Rybka si poškrabe plutvičkou hlavu, ale budiž, týpkovi sa točia ruky jak ventilátor.
Rybka prehovorí: "Dobre si to rozmyslite, toto je vaše posledné želanie!"
Prvý si pošrkiabe bradu a hovorí: "Chcem mať železnú imunitu, nikdy nič zlomené a byť úplne zdravý do konca života". Bum, jeho jebáky zmizli, skolióza nikde, zahodí okuliare a vybavené.
Druhý: "Chcel by som naveky mať 29 rokov, aby som nezostarol ani deň!"
Tretí sa udrbáva a hovorí: "Chcel by som, aby sa mi furt kyvkala hlava dopredu-dozadu jak retardovanému ďatľovi!".
Rybka už ani nepremýšľa a splní mu to, zatočí sa a zmizne.
Po rokoch sa všetci traja stretnú a referujú si, ako sa im žije.
Prvý neskrýva nadšenie: "Chalani, som zahojený na X generácií dopredu, vrátane najširšej rodiny. Doteraz som ani nezakašlal a tuto Ivana je v posteli jedna nenásytná štetka!!!"
Druhý pokýve hlavou: "Ja som založil niekoľko desiatok charít a ani sa to neodrazilo na mojich peniazoch. Pomáham svetu a som aj tak najbohatší široko ďaleko, plus ma ľudia lúbia. A hej, Ivana je celkom šupa v posteli, môžem potvrdiť..."
Obaja pozrú na tretieho, ktorý vchádza do miestnosti, kýve rukami jak ringišpíl a mykajúc hlavou hovorí:
"Chalani, ja som to asi dojebal... "

Ďalšie vtipy »