ISSN 1336-6491 | Online: 887 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29893
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17659)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12234)
  [Verzia pre tlač] Tlač

Podmienky ochrany osobných údajov v súlade s GDPR

 Zdieľať

Pridané: 24.05.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3431 [Novinky - O motoride.sk]

Pravdepodobne sa zachytili informácie o nariadení EÚ, tzv. GDPR o ochrane osobných údajov. Server motoride.sk spracováva osobné údaje v podstate od jeho vzniku a tieto údaje sme vždy chránili a nikdy neposkytli tretej strane. Pre vás sa nič nemení, no prinášame vám základné informácie o tejto téme.

Čo je to GDPR?

Nariadenie EÚ 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov, známe pod skratkou GDPR, aktualizuje právne predpisy členských krajín tak, aby zodpovedali súčasnému stavu a chránili občanov pred zneužitím ich osobných údajov. Na Slovensku problematiku rieši zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

GDPR

Motoride s. r. o. rešpektuje súkromie všetkých dotknutých osôb, s ktorými sme v kontakte a s vašimi údajmi taktiež pracujeme. Niektoré údaje sú dokonca nevyhnutné pre poskytovanie našich služieb (napríklad meno a priezvisko pre registráciu v Motoride Klube). Iné sú dobrovoľné a umožňujú vám sa prezentovať a komunikovať s ostatnými návštevníkmi servera motoride.sk.

Aké druhy informácií zhromažďujeme?

  • pokiaľ ste registrovaný, tak údaje vo vašom konte ako meno, priezvisko, pohlavie, email, krajinu, mesto a podobne. Tiež vám dávame možnosť si niektoré citlivé údaje (meno, e-mail) utajiť
  • údaje vo vašom profile si môžete kedykoľvek meniť
  • na váš e-mail, a to iba výhradne s vašim súhlasom, zasielame občas newsletter - toto nastavenie si môžete kedykoľvek vo vašom profile zmeniť
  • na váš e-mail zasielame notifikácie o správach, príspevkoch v diskusnom fóre, ak ste si túto službu aktivovali
  • ak aj nie ste registrovaný a pridali ste inzerát alebo akciu do kalendára akcií a tam vložili vaše osobné údaje
  • spracovávame aj údaje našich obchodných partnerov potrebné pre obchodnú spoluprácu

Vaše práva

Za podmienok stanovených v zákone máte:

  • právo na prístup ku svojím osobným údajom
  • právo na opravu osobných údajov
  • právo na výmaz osobných údajov
  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu
  • a ďalšie, pozri Podmienky ochrany osobných údajov

Ako o právo požiadať

Vaše údaje si môžete meniť priamo vo vašom konte. Ak chcete požiadať o inú zmenu, kontaktujte nás priamo v redakcii - telefonicky alebo e-mailom. Kontakty - Redakcia

Aktualizovali sme: Podmienky poskytovania služieb
Celé znenie Podmienky ochrany osobných údajov.

Pridané: 24.05.2018 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »