Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2007 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29846
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17636)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12210)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Špeciálna akcia Kawasaki Z + výfuk Akrapovič za babku

 Zdieľať

Pridané: 13.03.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 6946 [Bleskovky - PR bleskovka]

Na skvelé zahájenie sezóny 2019 sme pre vás pripravili špeciálnu akciu. Ku každému novému motocyklu Kawasaki triedy Z, ktorý si kúpite v dealerskej sieti Kawasaki Slovenská republika v dňoch 8.3.2019 až 17.4.2019 dostávate možnosť kúpy výfuku Akrapovič so zľavou až do výšky 79% z ceny výfuku.

Kawasaki Z1000 + výfuk Akrapovič s mega zľavou
Kawasaki Z1000 + výfuk Akrapovič s mega zľavou

Ponuka zliav na výfuky Akrapovič k jednotlivým modelom:

  • Kawasaki Z125: koncovka výfuku, bežná cena 384€. Špeciálna cena v akcii 99€ s DPH.
  • Kawasaki Z400: koncovka výfuku, bežná cena 698,50€. Špeciálna cena v akcii 199€ s DPH.
  • Kawasaki Z650: koncovka výfuku so zvodmi, bežná cena 1421,13€. Špeciálna cena v akcii 299€ s DPH.
  • Kawasaki Z900: koncovka výfuku, bežná cena 904,53€. Špeciálna cena v akcii 299€ s DPH.
  • Kawasaki Z900RS / aj Cafe: koncovka výfuku, bežná cena 963,93€. Špeciálna cena v akcii 299€ s DPH.
  • Kawasaki Z1000 / Z1000SX: obe koncovky výfuku, bežná cena 1498,73€. Špeciálna cena v akcii 399€ s DPH.

Kawasaki Z900RS + výfuk Akrapovič s mega zľavou
Kawasaki Z900RS + výfuk Akrapovič s mega zľavou

Čo by vás mohlo zaujímať:

Môžem si vybrať ľubovoľný výfuk Akrapovič?

Ku každému modelu Z ide o konkrétny výfuk. Bližšie info dostanete u vášho dealera.

Sú výfuky Akrapovič v akcii homologizované?

Áno. Všetky výfuky v tejto akcii sú homologizované a spĺňajú podmienky pre prevádzku na verejných komunikáciach u nás aj v okolitých krajinách.

Naozaj platí akcia len do 17.4.2019?

Áno, naozaj, defintívne.

Viac info na kawasaki.sk | Dealerska sieť Kawasaki Slovenská republika.

Kawasaki Z900 + výfuk Akrapovič s mega zľavou
Kawasaki Z900 + výfuk Akrapovič s mega zľavou

Pridané: 13.03.2019 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »