Anketa:
EICMA 2019 - Yamaha má novú trojkolku Tricity 300, Tmax 560 a Tracer 700
ZdieľaťPridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 6184 [Novinky - Predstavujeme]
Hlavným lákadlom je určite nový Tracer 700 s nezameniteľným dizajnom. Športový Tmax naberá na zdvihovom objeme a Tricity dostáva väčšíu verziu 300 ccm.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Tracer 700
Yamaha Tracer 700 je ďalšia motorka ktorá dostáva vylepšenia na EURO 5 a zároveň úplne nový futuro dizajn. Mne sa rozhodne páči, od predchodcu na nepoznanie a myslím že sa nestratí na cestách. Čo poviete?
Výkonové parametre zostávajú takmer bez zmeny - krútiak 68 Nm, výkon klesol o 1 kW na 54 kW ale pri nižších otáčkach 8750.
Video: Yamaha Tracer 700 2020
Tmax 560
Nový TMAX narástol a dostal fičúrky ako elektické plexi, tempomat, vyhrievané sedlo a rukoväte a konektivitu My TMAX Connect.
Video: Yamaha TMAX 560 2020
Tricity 300
Trojkolesový skúter Tricity dostáva novú verziu s 300 kubíkovým motorom ktorý poskytuje 28 koní a 29 Nm. 14-palcové kolesá, 13l nádrž, bohatá elektro výbava, priestor na dve helmy pod sedlom a hmotnosť 239kg.
Video: Yamaha Tricity 300 2020 - trojkolesový skúter do mesta
Foto: | |||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Yamaha | Yamaha | Yamaha |
Model: | Tracer 700 | Tricity 300 | Tricity 125 |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Cestovná | Skúter | Skúter |
Motor: | |||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 689 ccm | 292 ccm | 124.8 ccm |
Max. výkon: | 73.4 k (54.0 kW) / 8750 ot. | 28.0 k (20.6 kW) / 7250 ot. | 12.24 k (9.00 kW) / 7500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 68 Nm / 6500 ot. | 29 Nm / 5750 ot. | 11.7 Nm / 7250 ot. |
Kompresný pomer: | 11.5 : 1 | 10.9 : 1 | 11.2 : 1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 80 x 68.6 mm | 70.0 x 75.9 mm | 52.4 mm x 58.9 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | SOHC (4V) | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | automatická | automatická |
Sekundárny pohon: | reťaz | variátor | variátor |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 100 mm | 90 mm |
Zdvih vzadu: | 142 mm | 84 mm | 90 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 282 mm | 267 mm | 220 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-14M/C 55P | 90/80-14 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 267 mm | 230 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-17 | 140/70-14M/C 62P | 130/70-13 |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Hmotnosť s náplňami: | 196 kg | 239 kg | 164 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 795 mm | 780 mm |
Rázvor: | 1460 mm | 1595 mm | 1350 mm |
Dĺžka: | 2140 mm | 2250 mm | 1980 mm |
Šírka: | 806 mm | 815 mm | 750 mm |
Výška: | 1290 mm | 1470 mm | 1210 mm |
Svetlá výška: | 140 mm | 130 mm | 125 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 13 l | 7.2 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 4.3 l/100km | 3.3 l/100km | |
Dojazd po rezervu: | cca 296 km | cca 295 km | |
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | ||
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | nie | ||
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | ||
El. Podvozok: | nie | nie | |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | Leaning Multi Wheel (LMW), Tilt Lock Assist system | Leaning Multi Wheel (LMW), Unified Brake System (UBS) |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2019 - Moto Guzzi prináša V85 TT Travel a limitovanú V7 III Racer pri príležitosti 10. výročia - Awia
- EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2 - Awia
- EICMA 2019 - Harley-Davidson - Prvé modely kategórie Adventure touring a Streetfighter s novými motormi Revolution® Max - Awia
- EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT - Awia
- EICMA 2019 - Indian predstavil nový motor a hneď aj nový bagger Challenger - Awia
- EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Awia
- EICMA 2022: Yamaha inovovala oba modely Tracer, aj trojkolku Niken, plus nové farby - Redakcia
- EICMA 2019 - BMW ukazuje športový naháč F 900 R, nové F 900 XR, S 1000 XR a koncept BMW R 18 /2 - Awia
- EICMA 2019 - Honda prekvapila konceptom CB4X - Awia
- EICMA 2019 - KTM prináša konečne 390 Adventure, 890 Duke R a prekopanú beštiu 1290 Super Duke R - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Testujeme Y-AMT automatizovanú manuálnu prevodovku Yamaha na novej MT-09
- Kawasaki predviedla prototyp vodíkovej Ninja H2 na okruhu v Suzuke
- BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
- Zmeny STK od 1. 7. 2024 - lehota pre motorky predĺžená na 4 roky!
- Veľká alpská porovnávačka 2023!
- Súťaž: zaži stretnutie s Dakarským šampiónom Samom Sunderlandom a poď s nami vyskúšať novú generáciu GASGAS 2025!
- Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
- MotoPRAVDA - Nová predajňa a motoservis v Košiciach
- BMW predstavuje automatickú spojku a prevodovku - Automated Shift Assistant (ASA)
- Testujeme Kawasaki Ninja a Z500 2024
- ... zobraz všetky články od tohto autora