Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4240 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

[] Živé sledovanie Dakar 2025::

» Dakar 2025 - 12. etapa

17:34 - 47. ročník Dakaru a 6. ročník v Saudskej Arábii absolvovalo 175 vozidiel. 77 motocyklov (vrátane 67 Rally 2), 40 Ultimate áut, 1 Stock car, 21 Challengerov, 23 SSV a 13 nákladných áut dosiahlo konečnú cieľovú čiaru po prejdení celej 7 453 km (FIM) alebo 7 828 km (FIA) trasy. Skončilo aj 52 vozidiel, ktoré použili svoje žolíky, pričom 108 bolo nútených z rally predčasne odísť...
Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29041
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17253)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11788)
Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2

 Zdieľať

Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 4849 [Novinky - Predstavujeme]

Značka Bimota má nového partnera a prekvapivo je to práve japonská Kawasaki. V Miláne hneď predviedli aj prvý spoločný model Tesi H2 s kompresorovým motorom od Kawasaki.

Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota
Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota

Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota
Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota
Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota
Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota

Bimota je spať - švajčiarski investori sa dohodli s Kawasaki a v Miláne je tak k videniu kompresorom preplňovaný motor z Ninja H2 vtesnaný do pre značku typického rámu Tesi.

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Na Tesi H2 nájdeme pre Bimotu typické zavesenie predného kolesa kyvnou vydlicou. Podvozok je od Ohlinsu a tvoria ho dva elektronické tlmiče.

Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota
Bimota Tesi H2 - Eicma-2019-Bimota

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Samozrejme motorka má kopu dielov z hliníka obrábaných na CNC strojoch a tiež z karbónu. Všetko vyrábané a kompletované ručne s citom pre detail.

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Nemôžu chýbať mohutné prítlačné krídelká po bokoch kapotáže a na ľavej strane aj mohutný nasávací tuner pre kompresor.

Bimota Tesi H2 2020
Bimota Tesi H2 2020

Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (5 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria