Anketa:
EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT
ZdieľaťPridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 10698 [Novinky - Predstavujeme]
Nový motor 1037 ccm spĺňa EURO5 a má mierne vyšší výkon, pribudla elektronika ako tempomat, asistent rozbehu do kopca, 6-osová jednotka (IMU), ride-by-wire, plne nastaviteľný podovozok a nový LED svetlomet.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Video: Suzuki V-Strom 1050/XT 2020
Elektronika Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S) teraz využíva 6-osový senzor (IMU)
- Cruise control system - tempomat
- Motion track brake system a kombinovaný brzdový systém - Náklonovo citlivý
- Hill hold control system - aistent rozbehu do kopca - detekuje kopec automaticky z IMU jednotky
- Slope dependent control system - detekuje náklon pri jazde dole kopcom - zabráni zdvihu zadného kolesa.
- Load dependent control system - nastavuje brzdenia podľa zaťaženia stroja batožinou či spolujazdcom
- Ride-by-wire - elektronický plyn
- Traction control system (3 módy + vypnutie).
- Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) - výber palivových máp
- Suzuki easy start system. - Low RPM assist system. - asistent rozbehu v nízkych otáčkach
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Suzuki | Suzuki |
Model: | V-Strom 1050 | V-Strom 1050 XT |
Rok: | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1037 ccm | 1037 ccm |
Max. výkon: | 107.4 k (79.0 kW) / 8500 ot. | 107.4 k (79.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 100 Nm / 6000 ot. | 100 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11.3:1 | 11.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 100 x 66 mm | 100 x 66 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 160 mm | |
Zdvih vzadu: | 160 mm | |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 310 mm | 310 mm |
Pneu vpredu: | 110/80-R19 | 110/80-R19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 260 mm | 260 mm |
Pneu vzadu: | 150/70-R17 | 150/70-R17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 236 kg | 247 kg |
Výška sedla: | 855 mm | 850 mm |
Rázvor: | 1555 mm | 1555 mm |
Dĺžka: | 2285 mm | 2285 mm |
Šírka: | 865 mm | 865 mm |
Výška: | 1410 mm | 1410 mm |
Svetlá výška: | 165 mm | 165 mm |
Objem nádrže: | 20 l | 20 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.8 l/100km | 4.8 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 312 km | cca 312 km |
Servisný interval: | 12 000 | |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | |
Vypínateľné ABS: | nie | nie |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | nie | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | nie | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | |
El. Podvozok: | nie | nie |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | USB na prístrojovke + 12V zásuvka pod sedlom | vypletané kolesá, kryt motora, padáky, kryt rúčok, hlavný stojan, USB + 12V |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 05/2020: 11 390 € | Cena 05/2020: 12 790 € |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2019 - Moto Morini ukázala cestovné enduro X-cape, naháč a V2 Super Scrambler - Awia
- EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Awia
- EICMA 2019 - Yamaha má novú trojkolku Tricity 300, Tmax 560 a Tracer 700 - Awia
- EICMA 2019 - Indian predstavil nový motor a hneď aj nový bagger Challenger - Awia
- EICMA 2019 - Harley-Davidson - Prvé modely kategórie Adventure touring a Streetfighter s novými motormi Revolution® Max - Awia
- EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2 - Awia
- EICMA Miláno 2014 - KTM predviedlo nové 1050 Adventure - Awia
- Výstava EICMA Miláno 2005 - Awia
- EICMA 2022: Suzuki odhaľuje dve novinky GSX-8S a V-Strom 800DE s novým paralelným dvojvalcom - Awia
- Testujeme novú Suzuki Katana 2019 v Chorvátsku - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Honda X-ADV dostáva svieži dizajn a kopec praktických a komfortných vylepšení pre 2025
- Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025
- Náš Kanál MotorideTV dosiahol na youtube 10 miliónov zobrazení
- Testujeme Y-AMT automatizovanú manuálnu prevodovku Yamaha na novej MT-09
- Kawasaki predviedla prototyp vodíkovej Ninja H2 na okruhu v Suzuke
- BMW v Garmishi odhalilo očakávalú R 1300 GS Adventure
- Zmeny STK od 1. 7. 2024 - lehota pre motorky predĺžená na 4 roky!
- Veľká alpská porovnávačka 2023!
- Súťaž: zaži stretnutie s Dakarským šampiónom Samom Sunderlandom a poď s nami vyskúšať novú generáciu GASGAS 2025!
- Souo S2000 GL: Čína predstavila konkurenta pre Gold Wing - dvojliter 8-valec boxer s DCT prevodovkou
- ... zobraz všetky články od tohto autora