Anketa:
EICMA 2019 - Indian predstavil nový motor a hneď aj nový bagger Challenger
ZdieľaťPridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3800 [Novinky - Predstavujeme]
Značka Indian predstavila najprv nový motor - najsilnejší V2 pre cruisre a hneď po tom aj nový bagger s naźvom Chalenger.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Nový motor PowerPlus:
Indian najprv predstavil nový motor, ktorý nazval PowerPlus - podľa jedného modelu zo svojej histórie. Ide o moderný kvapalinou chladený motor pre veľké cruisre. Doterajší veľký motor Thunder Stroke 116 zostáva v ponuke.
Video: Nový motor Indian PowerPlus 2020
- Zdvihový objem 108 kubických palcov = 1769 ccm
- DOHC
- 122,5 k (90,1 kW) / 5500 ot.
- 178 Nm / 3800 ot.
Indian Chalenger:
Chalenger má byť novým levelom definujúcim americký bagger - viac výkonu, viac pohodlia, viac technológie. Základom je nový motor PowerPlus, ktorý má byť tým najsilnejším V2 cruiser motorom aký je momentálne v ponuke.
- hliníkový rám
- tlmič fox vzadu a USD vidlica vpredu
- radiálne monoblok brzdy Brembo 320mm
- Smart Lean Technology - náklonová technológia ABS a trakčná
- Drag Torque Control - zabraňuje preklzu pri brzdení motorom
- 7-palcový farebný displej + audio
- komplet LED svetlá
- tempomat
- bezkľúčové zapaľovanie
- bočné kufre
- nastaviteľné plexi
- Hmotnosť 377 kg
Video: Indian Challenger 2020
Foto: | |||
Pridaj obrázok |
|||
Všeobecné informácie: | |||
Výrobca: | Indian | Indian | Indian |
Model: | Challenger | FTR 1200 | FTR 1200 Rally |
Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | ||
Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
Motor: | |||
Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
Objem: | 1768 ccm | 1203 ccm | 1203 ccm |
Max. výkon: | 122.0 k (89.7 kW) / ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. |
Max. krútiaci moment: | 178 Nm / 3800 ot. | 115 Nm / 6000 ot. | 115 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 12.5:1 | 12.5:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 108.0 x 96.5 mm | 102 mm x 73.6 mm | 102 mm x 73.6 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHV (2V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | remeň | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 130 mm | 150 mm | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 114 mm | 150 mm | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 130/60B19 66H | 120/70R19 60V | 120/70R19 60V |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 180/60R16 80H | 150/80R18 70V | 150/80R18 70V |
Hmotnosť / Rozmery: | |||
Suchá hmotnosť: | 221 kg | 221 kg | |
Hmotnosť s náplňami: | 361 kg | ||
Výška sedla: | 672 mm | 805 mm | 805 mm |
Rázvor: | 1668 mm | 1524 mm | 1524 mm |
Dĺžka: | 2501 mm | 2287 mm | 2287 mm |
Šírka: | 1000 mm | 880 mm | 880 mm |
Výška: | 1388 mm | 1207 mm | 1207 mm |
Svetlá výška: | 137 mm | 183 mm | 183 mm |
Objem nádrže: | 22.7 l | 13 l | 13 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
Spotreba paliva: | 6 l/100km | ||
Dojazd po rezervu: | cca 283 km | ||
Servisný interval: | 8000 km | ||
Doplnková výbava: | |||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||
Vypínateľné ABS: | nie | ||
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | za príplatok | |
Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
Audio systém: | áno, v sérii | ||
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
Iná výbava: | vypletané kolesá |
Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT - Awia
- EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Awia
- EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2 - Awia
- EICMA 2019 - Harley-Davidson - Prvé modely kategórie Adventure touring a Streetfighter s novými motormi Revolution® Max - Awia
- EICMA 2019 - Yamaha má novú trojkolku Tricity 300, Tmax 560 a Tracer 700 - Awia
- EICMA Miláno 2014 - Polaris, Victory a Indian - Scout 2015 - Awia
- EICMA 2019 - Moto Guzzi prináša V85 TT Travel a limitovanú V7 III Racer pri príležitosti 10. výročia - Awia
- EICMA 2016 - KTM ukázala nové Duke 390, 1290 a prototyp dvojvalcového Duke 790 - Awia
- EICMA 2018 - Royal Enfield ukázal sériové dvojvalce 650 a namakaný koncept KX s V2 motorom! - Awia
- EICMA 2019 - Honda prekvapila konceptom CB4X - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora