Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2618 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28532
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16993)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11539)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2019 - Indian predstavil nový motor a hneď aj nový bagger Challenger

 Zdieľať

Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 3784 [Novinky - Predstavujeme]

Značka Indian predstavila najprv nový motor - najsilnejší V2 pre cruisre a hneď po tom aj nový bagger s naźvom Chalenger.

Nový motor PowerPlus:

Nový motor PowerPlus - EICMA 2019
Nový motor PowerPlus - EICMA 2019

Indian najprv predstavil nový motor, ktorý nazval PowerPlus - podľa jedného modelu zo svojej histórie. Ide o moderný kvapalinou chladený motor pre veľké cruisre. Doterajší veľký motor Thunder Stroke 116 zostáva v ponuke.

Video: Nový motor Indian PowerPlus 2020

  • Zdvihový objem 108 kubických palcov = 1769 ccm
  • DOHC
  • 122,5 k (90,1 kW) / 5500 ot.
  • 178 Nm / 3800 ot.

Nový motor PowerPlus - EICMA 2019
Nový motor PowerPlus - EICMA 2019
Nový motor PowerPlus - EICMA 2019
Nový motor PowerPlus - EICMA 2019

Indian Chalenger:

Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019

Chalenger má byť novým levelom definujúcim americký bagger - viac výkonu, viac pohodlia, viac technológie. Základom je nový motor PowerPlus, ktorý má byť tým najsilnejším V2 cruiser motorom aký je momentálne v ponuke.

Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019

Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019

  • hliníkový rám
  • tlmič fox vzadu a USD vidlica vpredu
  • radiálne monoblok brzdy Brembo 320mm
  • Smart Lean Technology - náklonová technológia ABS a trakčná
  • Drag Torque Control - zabraňuje preklzu pri brzdení motorom
  • 7-palcový farebný displej + audio
  • komplet LED svetlá
  • tempomat
  • bezkľúčové zapaľovanie
  • bočné kufre
  • nastaviteľné plexi
  • Hmotnosť 377 kg

Video: Indian Challenger 2020

Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019

Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019
Indian Chalenger 2020 - EICMA 2019

Foto:
 Indian Challenger 2020 Indian FTR 1200 2020 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
Všeobecné informácie:
Výrobca:IndianIndianIndian
Model:ChallengerFTR 1200FTR 1200 Rally
Rok:202020202020
Novinka:NOVINKA 2020
Kategória:Chopper/CruiserChopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1768 ccm1203 ccm1203 ccm
Max. výkon:122.0 k (89.7 kW) / ot.122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot.122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot.
Max. krútiaci moment:178 Nm / 3800 ot.115 Nm / 6000 ot.115 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:9,5 : 112.5:112.5:1
Vŕtanie x Zdvih:108.0 x 96.5 mm102 mm x 73.6 mm102 mm x 73.6 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHV (2V)DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:vzduchomkvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:remeňreťazreťaz
Zdvih vpredu:130 mm150 mm150 mm
Zdvih vzadu:114 mm150 mm150 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová 4 piestikdvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm320 mm
Pneu vpredu:130/60B19 66H120/70R19 60V120/70R19 60V
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:298 mm265 mm265 mm
Pneu vzadu:180/60R16 80H150/80R18 70V150/80R18 70V
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:221 kg221 kg
Hmotnosť s náplňami:361 kg
Výška sedla:672 mm805 mm805 mm
Rázvor:1668 mm1524 mm1524 mm
Dĺžka:2501 mm2287 mm2287 mm
Šírka:1000 mm880 mm880 mm
Výška:1388 mm1207 mm1207 mm
Svetlá výška:137 mm183 mm183 mm
Objem nádrže:22.7 l13 l13 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 283 km
Servisný interval:8000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sériiza príplatok
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sérii
Audio systém:áno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:vypletané kolesá

Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria