Anketa:
EICMA 2019 - Indian predstavil nový motor a hneď aj nový bagger Challenger
ZdieľaťPridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
[Novinky - Predstavujeme]
Značka Indian predstavila najprv nový motor - najsilnejší V2 pre cruisre a hneď po tom aj nový bagger s naźvom Chalenger.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Nový motor PowerPlus:
Indian najprv predstavil nový motor, ktorý nazval PowerPlus - podľa jedného modelu zo svojej histórie. Ide o moderný kvapalinou chladený motor pre veľké cruisre. Doterajší veľký motor Thunder Stroke 116 zostáva v ponuke.
Video: Nový motor Indian PowerPlus 2020
- Zdvihový objem 108 kubických palcov = 1769 ccm
- DOHC
- 122,5 k (90,1 kW) / 5500 ot.
- 178 Nm / 3800 ot.
Indian Chalenger:
Chalenger má byť novým levelom definujúcim americký bagger - viac výkonu, viac pohodlia, viac technológie. Základom je nový motor PowerPlus, ktorý má byť tým najsilnejším V2 cruiser motorom aký je momentálne v ponuke.
- hliníkový rám
- tlmič fox vzadu a USD vidlica vpredu
- radiálne monoblok brzdy Brembo 320mm
- Smart Lean Technology - náklonová technológia ABS a trakčná
- Drag Torque Control - zabraňuje preklzu pri brzdení motorom
- 7-palcový farebný displej + audio
- komplet LED svetlá
- tempomat
- bezkľúčové zapaľovanie
- bočné kufre
- nastaviteľné plexi
- Hmotnosť 377 kg
Video: Indian Challenger 2020
| Foto: | |||
![]() |
![]() |
![]() Pridaj obrázok |
|
| Všeobecné informácie: | |||
| Výrobca: | Indian | Indian | Indian |
| Model: | Challenger | FTR 1200 | FTR 1200 Rally |
| Rok: | 2020 | 2020 | 2020 |
| Novinka: | NOVINKA 2020 | ||
| Kategória: | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser | Chopper/Cruiser |
| Motor: | |||
| Typ motora: | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) | vidlicový dvojvalec (4T) |
| Objem: | 1768 ccm | 1203 ccm | 1203 ccm |
| Max. výkon: | 122.0 k (89.7 kW) / ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. | 122.4 k (90.0 kW) / 8250 ot. |
| Max. krútiaci moment: | 178 Nm / 3800 ot. | 115 Nm / 6000 ot. | 115 Nm / 6000 ot. |
| Kompresný pomer: | 9,5 : 1 | 12.5:1 | 12.5:1 |
| Vŕtanie x Zdvih: | 108.0 x 96.5 mm | 102 mm x 73.6 mm | 102 mm x 73.6 mm |
| Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie | vstrekovanie |
| Rozvod: | OHV (2V) | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
| Chladenie: | vzduchom | kvapalinou | kvapalinou |
| Pohon / Podvozok: | |||
| Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
| Sekundárny pohon: | remeň | reťaz | reťaz |
| Zdvih vpredu: | 130 mm | 150 mm | 150 mm |
| Zdvih vzadu: | 114 mm | 150 mm | 150 mm |
| Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová 4 piestik | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
| Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm | 320 mm |
| Pneu vpredu: | 130/60B19 66H | 120/70R19 60V | 120/70R19 60V |
| Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová | jednokotúčová |
| Priemer bŕzd vzadu: | 298 mm | 265 mm | 265 mm |
| Pneu vzadu: | 180/60R16 80H | 150/80R18 70V | 150/80R18 70V |
| Hmotnosť / Rozmery: | |||
| Suchá hmotnosť: | 221 kg | 221 kg | |
| Hmotnosť s náplňami: | 361 kg | ||
| Výška sedla: | 672 mm | 805 mm | 805 mm |
| Rázvor: | 1668 mm | 1524 mm | 1524 mm |
| Dĺžka: | 2501 mm | 2287 mm | 2287 mm |
| Šírka: | 1000 mm | 880 mm | 880 mm |
| Výška: | 1388 mm | 1207 mm | 1207 mm |
| Svetlá výška: | 137 mm | 183 mm | 183 mm |
| Objem nádrže: | 22.7 l | 13 l | 13 l |
| Dynamické Parametre / Spotreba: | |||
| Spotreba paliva: | 6 l/100km | ||
| Dojazd po rezervu: | cca 283 km | ||
| Servisný interval: | 8000 km | ||
| Doplnková výbava: | |||
| ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| Náklonové ABS: | áno, v sérii | ||
| Vypínateľné ABS: | nie | ||
| Trakčná kontrola: | áno, v sérii | za príplatok | |
| Palubný počítač: | áno, v sérii | ||
| Tempomat: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii | áno, v sérii |
| LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii | |
| Anti-hop spojka: | áno, v sérii | ||
| Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | ||
| Audio systém: | áno, v sérii | ||
| Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | ||
| Iná výbava: | vypletané kolesá | ||
Pridané: 06.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT - Awia
- EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Awia
- EICMA 2019 - Kawasaki kúpila Bimotu a hneď je tu nový model s kompresorom - Tesi H2 - Awia
- EICMA 2019 - Harley-Davidson - Prvé modely kategórie Adventure touring a Streetfighter s novými motormi Revolution® Max - Awia
- EICMA 2019 - Yamaha má novú trojkolku Tricity 300, Tmax 560 a Tracer 700 - Awia
- EICMA Miláno 2014 - Polaris, Victory a Indian - Scout 2015 - Awia
- EICMA 2019 - Moto Guzzi prináša V85 TT Travel a limitovanú V7 III Racer pri príležitosti 10. výročia - Awia
- EICMA 2016 - KTM ukázala nové Duke 390, 1290 a prototyp dvojvalcového Duke 790 - Awia
- EICMA 2018 - Royal Enfield ukázal sériové dvojvalce 650 a namakaný koncept KX s V2 motorom! - Awia
- EICMA 2019 - Honda prekvapila konceptom CB4X - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Royal Enfield pripravuje Himalayan 750 možno už na výstavu EICMA 2025
- Royal Enfield predstavil Goan Classic 350 - pocta motokultúre sedemesiatých rokov v Goa
- Naživo: CFMOTO trip do Číny
- Naživo: Testujeme Yamaha Ténéré 700 a 700 Rally 2025 v Maroku
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- ... zobraz všetky články od tohto autora







































