Anketa:
EICMA 2019 - BMW ukazuje športový naháč F 900 R, nové F 900 XR, S 1000 XR a koncept BMW R 18 /2
ZdieľaťPridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 8265 [Novinky - Predstavujeme]
Okolo nového dvojvalca BMW predstavuje hneď naháč F 900 R a aj nové cestovné F 900 XR. Zmenami prešlo podľa očakávania aj štvorvalcové S 1000 XR.
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
BMW F 900 R
BMW F 900 R - Motor pôvodom z F 850 GS má zdvihový objem 895 ccm a 105 koní a 92 Nm. Nový naháč je o 10 koní silnejší ako predchodca ale pribral mierne aj na hmotnosti. Dostáva bohatšiu výbavu farebnú prístrojovku, quick-shifter, adaptívne LED sevetlo - prisvetľovanie do zákrut, voliteľný elektro podvozok...
Video: BMW F 900 R 2020 - nový naháč
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR - Čisto na cestu zamerané XR-ko s novým prevŕtaným motorom z 850 GS. Na offroad sa tu nehrá. Vyzerá dobre a mohlo by byť dobrou alternatívou k 1000-ke a s lepšou cenovkou. Výkon rovnako 105 koní pri prevádzkovej hmotnosti 219 kg. Zdvihy 170 a 172 mm a kolesá cestného rozmeru 120/70/17 a 180/55/17.
Video: BMW S 1000 XR a BMW F 900 XR 2020
BMW S 1000 XR
S 1000 prekvapivo nedostalo motor so superbiku S 1000 RR s technológiou ShiftCam. Napriek tomu je tu nový bike s výkonom 160 koní a zníženou hmotnosťou o 10 kg.
Koncept BMW R 18 /2
V Miláne je k videniu aj druhý koncept big-boxer platformy, ktorý BMW pripravuje.
Video: Koncept BMW R 18 /2 - druhý koncept big-boxer platformy
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | BMW | BMW |
Model: | F 900 R | F 900 XR |
Rok: | 2020 | 2020 |
Novinka: | NOVINKA 2020 | NOVINKA 2020 |
Kategória: | Naháč | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | radový dvojvalec (4T) | radový dvojvalec (4T) |
Objem: | 895 ccm | 895 ccm |
Max. výkon: | 104.7 k (77.0 kW) / 8500 ot. | 104.7 k (77.0 kW) / 8500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 92 Nm / 6500 ot. | 92 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 13:1 | 13:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 86 x 77 mm | 86 x 77 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 135 mm | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 142 mm | 172 mm |
Brzdy vpredu: | dvojkotúčová | dvojkotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 120/70-17 | 120/70-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 180/55-ZR-17 | 180/55-ZR-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 211 kg | 219 kg |
Výška sedla: | 815 mm | 825 mm |
Rázvor: | 1518 mm | 1521 mm |
Dĺžka: | 2140 mm | 2160 mm |
Šírka: | 815 mm | 860 mm |
Výška: | 1235 mm | 1235 mm |
Objem nádrže: | 13 l | 15.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: | 3.7 s | 3.6 s |
Spotreba paliva: | 4.2 l/100km | 4.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 232 km | cca 276 km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | za príplatok | za príplatok |
Zákrutové svietenie: | za príplatok | za príplatok |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok | za príplatok |
Bezkľúčové zapaľovanie: | za príplatok | za príplatok |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | nastaviteľný útlm USD vidlica a tlmič | nastaviteľný útlm USD vidlica a tlmič |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena 03/2020: od 11 162 EUR |
Pridané: 05.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Výstava EICMA Miláno 2019:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Výstava EICMA Miláno 2019 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- EICMA 2019 - MV Agusta potvrdila sériovú podobu Superveloce, Brutale 1000 RR a Rush 1000 - Awia
- EICMA 2019 - Moto Morini ukázala cestovné enduro X-cape, naháč a V2 Super Scrambler - Awia
- EICMA 2018 - BMW S 1000 RR 2019 s variabilným časovaním ShiftCam - Awia
- EICMA 2019 - Harley-Davidson - Prvé modely kategórie Adventure touring a Streetfighter s novými motormi Revolution® Max - Awia
- EICMA 2019 - Suzuki ukázala nový V-strom 1050 a 1050 XT - Awia
- EICMA 2019 - Honda prekvapila konceptom CB4X - Awia
- EICMA 2019 - Ducati Streetfighter V4 a Panigale V2 a koncept Desert X - Awia
- EICMA 2019 - Yamaha má novú trojkolku Tricity 300, Tmax 560 a Tracer 700 - Awia
- EICMA 2019 - KTM prináša konečne 390 Adventure, 890 Duke R a prekopanú beštiu 1290 Super Duke R - Awia
- EICMA 2019 - Aprilia štartuje novú platformu novým dvojvalcom - supebike RS 660 a koncept Tuono 660 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora