Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1337 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 8164
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (4799)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (3365)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu 2/2

 Zdieľať

Pridané: 21.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 9635 [Testy a predstavenia - Test]

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Konkurencia

Začnem trochu netradične a to BMW R nineT Urban G/S - predsa len je to jediný bike, ktorý v sebe spája retro a tak trochu aj cestovné enduro. Samozrejme bavorák má motor z iného segmentu - je oveľa väčší a tomu zodpovedá aj výkon no má takisto ako Guzzi kardan. V85 TT je ale poctivé cestovné enduro s veľkou nádržou, vysokými zdvihmi a aj lepšou výbavou.

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Potom sú tu už biky ktoré sú v strednom segmente pevne usadené. BMW F 750 GS má podobné výkonové parametre, rozmery kolies, zdvihy aj aj hmotnosť. Triumph Tiger 800 XR je už silnejší aj športovejší a nakoniec spomeniem ešte Hondu CRF1000L Africa Twin, ktorá si to brúsi samozrejme oveľa viac do terénu a to ako kolesami tak aj zdvihmi a celkovým zameraním.

Záver

Tutto Terreno - krásne retro cestovné enduro naozaj zvládne rôzne terény. Buď si fanúšikom toho čo ti táto značka ponúkne alebo nie. Ak je pre teba lákadlom 160 koní výkonu najmodernejších cestovných endúr tak toto asi nebude tvoja šálka kávy. Guzzi tu krásne spojila retro vzhľad a tak trochu aj pocit s jazdy klasickým vzducháčom s modernou elektronikou a asisetnčnými systémami. Rozhodne sa v dave nestratí, je to niečo úplne iné a to je asi jej najväčšia devíza.

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Plusy, mínusy

krásne spojenie retro vzhľadu a modernej techniky, charakter motora, emócie, brzdy, ovládateľnosť, kardan držiaky zadných stupačiek trochu vytŕčajú

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Video

Video: TEST: Moto Guzzi V85 TT 2019 - retro adventure

Video: Moto Guzzi V85TT 2019 - rýchle predstavenie novinky

Video: Moto Guzzi V85 TT 2019 - official video

Pozadie / Wallpaper:

Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu
Moto Guzzi V 85 TT 2019 - krásna retro talianka do každého terénu

Text: Tomáš Hajduch - Awia
Foto, Video a strih: Tomáš Hajduch - Awia
Kamera: janciii

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocentrum KM Svit. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení Klim, a prilbách Aventure od firmy Touratech SK.

Foto:
 Moto Guzzi V85 TT 2019 Obrázok nieje k dispozícii
Pridaj obrázok
BMW F 750 GS 2019 Triumph Tiger 800 XR 2019 Honda CRF1000L Africa Twin 2019
Všeobecné informácie:
Výrobca:Moto GuzziBMWBMWTriumphHonda
Model:V85 TTR nineT Urban G/SF 750 GSTiger 800 XRCRF1000L Africa Twin
Rok:20192019201920192019
Novinka:NOVINKA 2019
Kategória:Cestovné enduroNaháčCestovné enduroCestovné enduroCestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)dvojvalcový boxer (4T)radový dvojvalec (4T)radový trojvalec (4T)dvojvalec (4T)
Objem:853 ccm1170 ccm853 ccm800 ccm998 ccm
Max. výkon:80.2 k (59.0 kW) / 7750 ot.110.2 k (81.0 kW) / 7750 ot.77.5 k (57.0 kW) / 7500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 9500 ot.95.2 k (70.0 kW) / 7500 ot.
Max. krútiaci moment:80 Nm / 5000 ot.116 Nm / 6000 ot.83 Nm / 6000 ot.79 Nm / 8050 ot.99 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:12.0:112,7:111.3:1
Vŕtanie x Zdvih:84 x 77 mm101.0 x 73.0 mm84 x 77 mm74 x 61.9 mm92 x 75.1 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (2V)DOHC (4V)DOHC (4V)DOHC (4V)SOHC (4V)
Chladenie:vzduchomvzduchom a olejomkvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:kardankardanreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:170 mm125 mm151 mm180 mm230 mm
Zdvih vzadu:170 mm140 mm177 mm170 mm220 mm
Brzdy vpredu:dvojkotúčovádvojkotúčovádvoj kotúčová 2 piestikdvojkotúčovádvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm305 mm305 mm310 mm
Pneu vpredu:110/80 R19120/70 ZR 19110/80 R19100/90-ZR1990/90-R21
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2-piestokový strmeňjednokotúčovájednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:270 mm265 mm265 mm255 mm256 mm
Pneu vzadu:150/70-R17170/60 ZR 17150/70 R17150/70-ZR17150/70-R18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:208 kg199 kg208 kg
Hmotnosť s náplňami:229 kg221 kg224 kg230 kg
Výška sedla:830 mm850 mm815 mm810 mm870 mm
Rázvor:1542 mm1527 mm1559 mm1530 mm1575 mm
Dĺžka:2175 mm2255 mm2215 mm2335 mm
Šírka:870 mm922 mm829 mm930 mm
Výška:1350 mm1350 mm1475 mm
Svetlá výška:250 mm
Objem nádrže:21 l17 l15 l19 l18.8 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Max. rýchlosť:190 km/h
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h:3.6 s4.1 s
Spotreba paliva:4.9 l/100km5.1 l/100km4.1 l/100km4.7 l/100km5.6 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 321 kmcca 250 kmcca 274 kmcca 303 kmcca 251 km
Servisný interval:10 000km12000 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiza príplatokáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sériiza príplatokáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sériiáno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiza príplatokza príplatoknie
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiza príplatokza príplatokáno, v sérii
El. Podvozok:za príplatoknie
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok
Poznámka:
Poznámka:Cena 10/2019: 11 990 EURCena 7/2017: 12 950 eurCena 5/2018: od 9 150 eurCena 10/2018: 10 650 eurCena 10/2018: 12 890 eur, príplatok za DCT 1000 eur

<

Pridané: 21.11.2019 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (13)  [Verzia pre tlač] Tlač
styx-std-05-10

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria