Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1796 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28808
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17140)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11668)
Diskusia Diskusia k článku (42)  [Verzia pre tlač] Tlač

Novinky v triede cruiser/custom - Suzuki Boulevard a Triumph Rocket III 1/2

 Zdieľať

Pridané: 01.11.2005 Autor: AcHeRoN
Čitatelia: 30557 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Najväčšia motorka od Suzuki Boulevard M109R a raketa od Triumphu má nového brata - Triumph Rocket III Classic.

Prvou novinkou je Suzuki Boulevard M109R. Novinka je prírastkom do rady Intruder (v amerike označovanej Boulevard) a pismeno "M" je zase americké označenie pre "musclebike", u nás označovný ako Marauder.

Objem motora je 1783 cc, čo znamená, že ide doposiaľ o najväčšiu motorku tohto výrobcu. Tento "musclebike" je výnimočný aj tým, zadný disk má rozmery 8,5 x 18 " a je oblečený do širokej nízkoprofilovej pneumatiky 240/40R18! Model prišiel s úplne novým kvapalinou chladeným motorom s objemom 1783 cc, s valcami do V zvierajúcimi uhol 54 stupňov, 4-mi ventilmi na valec, injekčným vstrekovaním paliva získaného z GSX-R, dvojitou hornou vačkou a mazaním so "suchou" olejovou vaňou (anglické označenie "dry-sump").

GSX-R výrobcu inšpirovala aj pri výrobe dvojitej kotúčovej brzdy vpredu. Pri pohľade spredu upúta najme markantný kryt svetlometu, za ktorým sa skrýva tachometer a nad ním je na riadidlách upevnený digitálny otáčkomer.

Motor má obrovský krútiaci moment od nízkych otáčok až po "červene pole" a na zadné koleso je prenášaný kardanom. S robustným oceľovým rámom môže podvozok motorky ľahšie ovládať všetkú tú silu a krútiaci moment tohto dvojvalca a zároveň poskytuje pohodlie pri riadení. Hmotnosť motorky je 315 kg, rázvor je 1 715 mm a výška sedadla je iba 700 mm, čo umožňuje jazdcom cítiť sa istejšie pri nízkych rýchlostiach a dosiahnuť ľahšie na zem.

Pochrómované výfuky so šikmo odrezanými koncami pôsobia elegantne a sú navrhnuté tak aby produkovali chrapľavý zvuk, ktorý nezostane bez povšimnutia.

Zozadu na prvý pohľad upúta masívna zadná pneumatika, ktorá budí rešpekt. Na blatníku nad ňou sa nachádza zadné svetlo, ktoré je zložené z LED diód. Na trend používania LED diód na motocykloch si už začíname zvykať. Výkon zatiaľ nieje známy, takže na konkrétne čísla si možno ešte chvíľu počkáme...

>

Pridané: 01.11.2005 Autor: AcHeRoN Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (42)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »