Anketa:
Ducati Streetfighter V4 pre rok 2021 v EURO 5 a novom prevedení Dark Stealth
ZdieľaťPridané: 27.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 5285 [Novinky - Predstavujeme]
Už tento november by sa k dílerom mal dostať Streetfighter V4 S v novom prevedení Dark Stealth, ktorý doplní športovú Ducati červenú. Okrem toho celá rada modelov bude spĺňať normu EURO 5.
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Streetfighter nazývaný výrobcom aj "Fight Formula" je vlastne vyzlečená Panigale V4 s vyššími a širokými riaditkami, 178 kg na váhe, poháňaný motorom 1100 ccm Desmosedici Stradale s 208 konskými silami, prítlačnou aerodynamikou a kompletným balíkom elektroniky.
Dark Stealth je matné čierne prevedenie, ktoré nechá vyniknúť agresívnu stránku Streetfightera.
S príchodom roku 2021 budú všetky motocykle radu Ducati Streetfighter V4 v súlade s predpismi Euro 5 a zachovajú maximálny výkon a krútiaci moment nezmenené, ale dosahujú ich pri iných otáčkach motora. Streetfighter V4 Euro 5 má výkon 208 k (153 kW) pri 13 000 ot./min (o 250 ot./min vyššie ako verzia EURO 4) a krútiaci moment 123 Nm pri 9 500 ot./min (o 2 000 ot./min nižšie ako verzia EURO 4). Tieto hodnoty sa dosiahli vďaka novej kalibrácii a novému výfuku. Výfuk aj keď vizuálne nezmenený obsahuje rozmernejší katalyzátor, bike má navyše 4 lambda sondy.
Streetfighter 2021 dostáva navyše nové pumpy prednej brzdy a spojky odvodené od tých na modeli Superleggera V4, ktoré sa dokážu samo-odvzdušňovať.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Streetfighter V4 | Streetfighter V4 S |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Naháč | Naháč |
Motor: | ||
Typ motora: | vidlicový štvorvalec (4T) | vidlicový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1103 ccm | 1103 ccm |
Max. výkon: | 208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot. | 208.1 k (153.0 kW) / 13000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 123 Nm / 9500 ot. | 123 Nm / 9500 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 81 x 53.5 mm | 81 x 53.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | Desmodromický rozvod (4V) | Desmodromický rozvod (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 130 mm | 130 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne monobloky | dvoj kotúčová radiálne monobloky |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR17 | 120/70 ZR17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 245 mm | 245 mm |
Pneu vzadu: | 200/60 ZR17 | 200/60 ZR17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 180 kg | 178 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 201 kg | 199 kg |
Výška sedla: | 845 mm | 845 mm |
Rázvor: | 1488 mm | 1488 mm |
Dĺžka: | 2065 mm | 2065 mm |
Výška: | 1130 mm | 1130 mm |
Objem nádrže: | 16 l | 16 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 7.6 l/100km | 7.6 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 157 km | cca 157 km |
Servisný interval: | 12000 km (ventily 24000km) | 12000 km (ventily 24000km) |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | za príplatok | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | |
Tlmič riadenia: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Showa BPF vidlica a tlmič Sachs | el. podvozok Öhlins NIX-30, TTX 36, Öhlins Smart EC 2.0, el. tmič riadenia Öhlins, kované kolesá Marchesini |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Sachs EURO 5 | Cena 1/2022: 23 790 eur Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Auto tyre calibration, Ducati Power Launch (DPL), tlmič riadenia Öhlins EURO 5 |
Pridané: 27.10.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Honda vybalila MSX125 Grom 2021 - zábavný mini-motocykel po novom - Awia
- HONDA inovuje CRF450R pre rok 2021 - Redakcia
- Harley-Davidson pozýva celý svet na globálny virtuálny launch nových motocyklov modelového roku 2021 - už 19. januára - Redakcia
- Detaily a parametre novej Yamaha MT-09 2021 sú už známe - Awia
- Ducati oznámila prvý bike s radar technológiou vpredu aj vzadu - Multistrada V4 2021 - Awia
- Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené - Awia
- KTM 690 Enduro R a 690 SMC R pre rok 2021 - Awia
- Moto Guzzi V7 debutuje s novým 850 ccm motorom, lepším komfortom a výbavou - Awia
- Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021 - Awia
- Kawasaki testovala nové superbiky a poodhalila dizajn novej Ninja ZX-10RR - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora