Anketa:
KTM 690 Enduro R a 690 SMC R pre rok 2021
ZdieľaťPridané: 12.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7816 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Dva roky po poslednej modernizácii KTM nenecháva stroje LC4 bez povšimnutia. Okrem povinnej EURO5 normy dostávajú oba modely niekoľko vylepšení.
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
KTM 690 ENDURO R:
690 Enduro R si roky udržiava povesť tej najlepšej voľby pre toho, kto to myslí v teréne naozaj vážne. V poslednej generácii má už náklonové ABS aj trakčnú kontrolu a to všetko aj s offroad režimami a možnosťou vypnutia. K tomu kvalitné odpruženie WP XPLOR a motor s výkonom 74 k a krútiacim momentom 73,5 Nm znamenajú, že sa nestratí v teréne ale ani na presune po ceste.
Nové sú jazdné režimy prepínané na riadidlách: STREET má dvojkanálové ABS, kým OFFROAD odpojí ABS na zadnom kolese pre lepší zážitok v teréne.Samotné ABS ťaží z novej modulátorovej jednotky, ktorá umožňuje lepšiu reguláciu sily a tiež sa dá prepínať „za behu“. Super správa je že už nie je potrebné „dongle“ na vypnutie.
Nová palubná doska má tlačidlo ABS, ktoré poskytuje rýchly spôsob vypnutia pre jazdu v teréne. Na displeji sa teraz zobrazujú ukazovatele otáčok a zaradeného stupňa.
KTM 690 SMC R:
KTM 690 SMC R má rovnaký nový modulátor ABS ako Enduro, ktorý umožňuje nastavenie „za jazdy“, ako aj novú praktickú palubnú dosku. SMC R sa môže pochváliť veľkými a kvalitnými brzdami Brembo a pre model 2021 bol brzdový systém vylepšený. Najnovšia generácia monoblokového strmeňa Brembo M 4.32 posúva brzdenie ešte viac na 320 mm prednom kotúči (240 mm vzadu).
Okrem toho dostali oba modely nový katalyzátor, ktorá sleduje stav emisií a pomáha plniť normu Euro5. Oba modely sú dostupné aj vo verzii 35 kW, pre vodičák A2.
KTM 690 ENDURO R a KTM 690 SMC R 2021 budú dostupné u autorizovaných predajcov KTM od januára 2021. Viac informácií nájdete na www.ktm.com.
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | KTM | KTM |
Model: | 690 Enduro R | 690 SMC R |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Enduro | Supermoto |
Motor: | ||
Typ motora: | jednovalec (4T) | jednovalec (4T) |
Objem: | 692.7 ccm | 692.7 ccm |
Max. výkon: | 74.8 k (55.0 kW) / ot. | 74.8 k (55.0 kW) / ot. |
Max. krútiaci moment: | 73.5 Nm / 6500 ot. | 73.5 Nm / 6500 ot. |
Kompresný pomer: | 12.7:1 | 12.7:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 105 x 80,0 mm | 105 x 80,0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | OHC (4V) | OHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 250 mm | 215 mm |
Zdvih vzadu: | 250 mm | 240 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová | jednokotúčová, radiálny 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm | 320 mm |
Pneu vpredu: | 90/90-21 | 120/70 ZR 17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 240 mm | 240 mm |
Pneu vzadu: | 140/80-18 | 160/60 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 146 kg | 147 kg |
Výška sedla: | 910 mm | 892 mm |
Rázvor: | 1502 mm | 1470 mm |
Svetlá výška: | 269 mm | 237 mm |
Objem nádrže: | 13.5 l | 13.5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 4.3 l/100km | 4.1 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 235 km | cca 246 km |
Servisný interval: | 10 000km | 10 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | podvozok WP XPLOR (vzadu prepákovanie) | podvozok WP APEX (vzadu prepákovanie) |
Poznámka: | ||
Poznámka: | EURO 5 | EURO 5 |
Pridané: 12.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Naživo: KTM 690 Enduro R a 690 SMC R 2019 skúšame v Portugalsku - Awia
- Test: Offroad alebo cesta? KTM 690 Enduro R a 690 SMC R 2019 - Awia
- KTM 690 Enduro – nástupca elitára - agressor
- KTM pripravuje 690 Enduro R 2019 - Redakcia
- KTM Duke dostáva silnejší motor - predstavujeme Duke 890 2021 - Awia
- KTM 690 ENDURO R - fakt potrebujem niečo viac? - mikulec
- KTM 690 SMC, ďalší level - Tino
- Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Redakcia
- Ducati Streetfighter V4 pre rok 2021 v EURO 5 a novom prevedení Dark Stealth - Awia
- KTM práve odhalila 890 Adventrue R a Rally pre 2021 - Awia
Ďalšie články tohto autora:
- Naživo: S Awiom do Indie 2024 - Royal Enfield trip
- Moto Morini Corsaro GT 2025 - športovo zameraný crossover
- Obnovená značka Morbidelli prináša T502X a T1002VX s véčkovým dvojvalcom pre rok 2025
- Moto Guzzi Stelvio Duecento Tribute 2025 oslavuje 200 rokov priesmyku Stelvio
- Moto Morini X-Cape 700 2025 má nový motor
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- ... zobraz všetky články od tohto autora