Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1479 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28500
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16973)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11527)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

KTM 690 Enduro R a 690 SMC R pre rok 2021

 Zdieľať

Pridané: 12.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7786 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Dva roky po poslednej modernizácii KTM nenecháva stroje LC4 bez povšimnutia. Okrem povinnej EURO5 normy dostávajú oba modely niekoľko vylepšení.

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

KTM 690 ENDURO R:

KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021

690 Enduro R si roky udržiava povesť tej najlepšej voľby pre toho, kto to myslí v teréne naozaj vážne. V poslednej generácii má už náklonové ABS aj trakčnú kontrolu a to všetko aj s offroad režimami a možnosťou vypnutia. K tomu kvalitné odpruženie WP XPLOR a motor s výkonom 74 k a krútiacim momentom 73,5 Nm znamenajú, že sa nestratí v teréne ale ani na presune po ceste.

Nové sú jazdné režimy prepínané na riadidlách: STREET má dvojkanálové ABS, kým OFFROAD odpojí ABS na zadnom kolese pre lepší zážitok v teréne.Samotné ABS ťaží z novej modulátorovej jednotky, ktorá umožňuje lepšiu reguláciu sily a tiež sa dá prepínať „za behu“. Super správa je že už nie je potrebné „dongle“ na vypnutie.

KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021

Nová palubná doska má tlačidlo ABS, ktoré poskytuje rýchly spôsob vypnutia pre jazdu v teréne. Na displeji sa teraz zobrazujú ukazovatele otáčok a zaradeného stupňa.

KTM 690 ENDURO R 2021 - nová prístrojovka
KTM 690 ENDURO R 2021 - nová prístrojovka

KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021

KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021
KTM 690 ENDURO R 2021

KTM 690 SMC R:

KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021

KTM 690 SMC R má rovnaký nový modulátor ABS ako Enduro, ktorý umožňuje nastavenie „za jazdy“, ako aj novú praktickú palubnú dosku. SMC R sa môže pochváliť veľkými a kvalitnými brzdami Brembo a pre model 2021 bol brzdový systém vylepšený. Najnovšia generácia monoblokového strmeňa Brembo M 4.32 posúva brzdenie ešte viac na 320 mm prednom kotúči (240 mm vzadu).

KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021

Okrem toho dostali oba modely nový katalyzátor, ktorá sleduje stav emisií a pomáha plniť normu Euro5. Oba modely sú dostupné aj vo verzii 35 kW, pre vodičák A2.

KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021

KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021
KTM 690 SMC R 2021

KTM 690 ENDURO R a KTM 690 SMC R 2021 budú dostupné u autorizovaných predajcov KTM od januára 2021. Viac informácií nájdete na www.ktm.com.

Foto:
 KTM 690 Enduro R 2021 KTM 690 SMC R 2021
Všeobecné informácie:
Výrobca:KTMKTM
Model:690 Enduro R690 SMC R
Rok:20212021
Novinka:NOVINKA 2021NOVINKA 2021
Kategória:EnduroSupermoto
Motor:
Typ motora:jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:692.7 ccm692.7 ccm
Max. výkon:74.8 k (55.0 kW) / ot.74.8 k (55.0 kW) / ot.
Max. krútiaci moment:73.5 Nm / 6500 ot.73.5 Nm / 6500 ot.
Kompresný pomer:12.7:112.7:1
Vŕtanie x Zdvih:105 x 80,0 mm105 x 80,0 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:OHC (4V)OHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:250 mm215 mm
Zdvih vzadu:250 mm240 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčová, radiálny 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:300 mm320 mm
Pneu vpredu:90/90-21120/70 ZR 17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm
Pneu vzadu:140/80-18160/60 ZR 17
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:146 kg147 kg
Výška sedla:910 mm892 mm
Rázvor:1502 mm1470 mm
Svetlá výška:269 mm237 mm
Objem nádrže:13.5 l13.5 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.3 l/100km4.1 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 235 kmcca 246 km
Servisný interval:10 000km10 000km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Vypínateľné ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:podvozok WP XPLOR (vzadu prepákovanie)podvozok WP APEX (vzadu prepákovanie)
Poznámka:
Poznámka:EURO 5EURO 5

Pridané: 12.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2021:

| Seriál článkov: Novinky 2021 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (25)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria