Anketa:
Ducati Multistrada V4 2021 - všetky špecifikácie odhalené
ZdieľaťPridané: 05.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 7930 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Ducati postupne predstavovala novú Multistradu V4 - najprv radary, potom nový V4 motor. Dnes už vieme všetky špecifikácie 3 modelov aj detaily výbavy.
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Ducati Multistrada V4 2021 prichádza v troch verziách: Multistrada V4, Multistrada V4 S a Multistrada V4 S Sport, ktoré sa líšia hlavne výbavou.
Základná výbava Multistrada V4:
- Motor Ducati V4 Granturismo, 1158 ccm - kontrola ventilov po 60 000 km
- Hliníkový rám, kyvka a podsedlový rám.
- plne-nastaviteľný podvozok Marzocchi 50 mm vidlica, zdvihy 170 mm / 180 mm
- Pneumatiky Pirelli SCORPION™ Trail II, 120/70-19” a 170/60-17”
- Bosch-Brembo 10.3ME náklonové ABS
- 320 mm predná brzda Brembo M4.32 4-piestik
- Full LED svetlo s denným svietením
- 5” palcový TFT displej
- Ducati Multimedia System (DMS)
- Náklonová elektronika - Inertial Measurement Unit (IMU) Bosch
- Jazdné režimy
- Ducati Wheelie Control (DWC)
- Ducati Traction Control (DTC) EVO
Video: Ducati Multistrada V4 2021
Výbava Multistrada V4 S:
- Elektronický semi-aktívny podvozok Marzocchi Ducati Skyhook Suspension (DSS) - vylepšenie s automatickou detekciou zaťaženia,
- zdvihy 170 mm / 180 mm
- Dostupné aj s vypletanými kolesami
- 330 mm predné kotúče s Brembo Stilema 4-pietikovými strmeňmi
- LED svetlo doplnené o náklonové svietenie Ducati Cornering Lights (DCL)
- Bezkľúčové zapaľovanie
- 5” palcový TFT displej
- Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia
- Obojsmerný quick-shift - Ducati Quick Shift (DQS)
- Tempomat
- Asistent rozbehu do kopca Vehicle Hold Control (VHC)
Výbava Multistrada V4 S:
- Rovnaká výbava ako V4 S
- Homologovaný výfuk Akrapovič - karbón + titán
- Karbónový predný blatník
Radar technológia:
Novinkou je využitie radarových asistentov. Tento zámer Ducati oznámila ešte v roku 2018. Vývoj prebiehal niekoľko rokov spolu s partnerom firmou Bosch a motorka bude mať dva radary.
Každý má kompaktné rozmery (70 x 60 x 28 mm - asi ako akčná kamera, hmotnosť 190 g) Predný radar sa využije pre adaptívny tempomat ACC (Adaptive Cruise Control) ktorý bude udržiavať vzdialenosť (nastaviteľné 4 stupne) od ostatných vozidiel. Systém má priniesť jazdcovi pohodlie a bezpečnosť hlavne na diaľniciach.
Zadný radar sleduje vozidlá za motorkou a to ako tie v slepom uhle - BSD (Blind Spot Detection) ale aj rýchlo sa približujúce vozidlá zozadu.
Motor:
Ducati novým V4 motorm pre Multistradu V4 2021 rúca zaužívané predsudky. V4 motor je o 1,2 kg ľahší a dokonca kompaktnejší ako 1260 ccm Testastretta DVT V2 motor. Nový motor je o 85 mm kratší, 95 mm nižší a len o 20 mm širší.
V4 má hladší chod, 170 koní, 125 Nm a servisný interval nastavovania ventilov až 60 000 km. Ovládanie ventilov ale nezabezpečuje desmodromický rozvod, ale klasika s pružinami, čo môže niektorým fanúšikom vadiť.
Video: Ducati Multistrada V4 2021 - motor je ľahší ako V2 má 170 koní, 125 Nm a 60 000 km interval nastavovania ventilov
Video: Ducati Multistrada V4 2021 - ako sa vyrába motor
Video: Motor Ducati V4 Granturismo pre Multistradu V4 2021 | Vlastnosti
Foto: | ||
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Ducati | Ducati |
Model: | Multistrada V4 | Multistrada V4 S |
Rok: | 2021 | 2021 |
Novinka: | NOVINKA 2021 | NOVINKA 2021 |
Kategória: | Cestovné enduro | Cestovné enduro |
Motor: | ||
Typ motora: | V4 - 90° Granturismo (4T) | V4 - 90° Granturismo (4T) |
Objem: | 1158 ccm | 1158 ccm |
Max. výkon: | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. | 170.0 k (125.0 kW) / 10500 ot. |
Max. krútiaci moment: | 125 Nm / 8750 ot. | 125 Nm / 8750 ot. |
Kompresný pomer: | 14.0:1 | 14.0:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 83 mm x 53.5 mm | 83 mm x 53.5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie | vstrekovanie |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 170 mm | 170 mm |
Zdvih vzadu: | 180 mm | 180 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 320 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70 ZR 19 | 120/70 ZR 19 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová, 2 piestik | jednokotúčová, 2 piestik |
Priemer bŕzd vzadu: | 265 mm | 265 mm |
Pneu vzadu: | 170/60 ZR 17 | 170/60 ZR 17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Suchá hmotnosť: | 215 kg | 218 kg |
Hmotnosť s náplňami: | 240 kg | 243 kg |
Výška sedla: | 840 mm | 840 mm |
Rázvor: | 1567 mm | 1567 mm |
Objem nádrže: | 22 l | 22 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | ||
Spotreba paliva: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 253 km | cca 253 km |
Servisný interval: | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km | 15 000km, nastavenie ventilov 60 000km |
Doplnková výbava: | ||
ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Náklonové ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Vypínateľné ABS: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Tempomat: | adaptívny | |
LED svetlomet: | áno, v sérii | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Zákrutové svietenie: | áno, v sérii | |
LED smerovky: | áno, v sérii | áno, v sérii |
El. Podvozok: | áno, v sérii | |
Anti-hop spojka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Bezkľúčové zapaľovanie: | áno, v sérii | |
Quick-shift: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Kontrola tlaku v pneumatikách: | za príplatok | |
Vyhrievané rukoväte: | za príplatok | za príplatok |
Vyhrievané sedlo: | za príplatok | |
Asistent rozbehu do kopca: | áno, v sérii | |
Farebná TFT prístrojovka: | áno, v sérii | áno, v sérii |
Iná výbava: | plne nastaviteľný podvozok Marzocchi | voliteľné vypletané kolesá, sledovanie mŕtveho uhla |
Poznámka: | ||
Poznámka: | Cena: od 18 290 eur (2/2021) | Cena: od 21 290 eur (2/2021) EURO 5 Konektivita s mobilom - Ducati Connect - hudba a navigačná aplikácia Verzia: V4 S naviac: výfuk Akrapovič (-1 kg) - karbón + titán a karbónový predný blatník |
Pridané: 05.11.2020 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2021:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2021 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Ako prví na Slovensku sme vyskúšali prelomovú Ducati Multistrada V4 S s radarom - Herghott
- Ducati oznámila prvý bike s radar technológiou vpredu aj vzadu - Multistrada V4 2021 - Awia
- Ako prví na Slovensku sme otestovali novú malú Multistradu 950 - Herghott
- Špiónska fotka novej Ducati Multistrada V4 s jednostrannou kyvkou - Herghott
- Ducati Multistrada 1260 Enduro 2019 - Awia
- Ducati prináša najšportovejšiu Multistradu V4 Pikes Peak, 17-palcové kolesá a jednoramenná kyvka sú späť! - Herghott
- Ducati Streetfighter V4 pre rok 2021 v EURO 5 a novom prevedení Dark Stealth - Awia
- Honda CRF300L a CRF300 RALLY 2021 – vylepšené ľahké dual-sportky s novým motorom - Redakcia
- Jazdená Ducati Multistrada 1100 S – prečo si kúpiť/nekúpiť túto motorku? - saso
Ďalšie články tohto autora:
- Moto Morini X-Cape 1200 2025 ide do predaja
- Kymco AK 575 Premium 2025 prichádza zo zvačšeným motorom
- Mondial Mud 452 2025 ďalší maly adventure bike s motorom CF
- Moto Morini Alltrhike 450 2025 - Dobrodružstvo pre všetkých
- Offroadové CFMOTO 800MT-X sa dočkalo sériovej podoby pre rok 2025
- Moto Morini Rumble (2025) - kompaktný, ale štýlový bobber
- VOGE DS800 RALLY 2025 - zameraná viac na off-road
- Benelli konceptom TRK 902 Xplorer ukazuje kam bude smerovať
- Kymco predstavilo prvý adventure maxi skúter CV-R5 2025
- Moto Morini predstavuje model 3 1/2 s novým V2 motorom 350 ccm
- ... zobraz všetky články od tohto autora