Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2223 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28775
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (17125)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11650)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Triumph Rocket 3 R 2020: mať najväčší motor medzi nohami vôbec nie je ťažké! 2/2

 Zdieľať

Pridané: 07.02.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 13024 [Testy a predstavenia - Test]

Názor druhého redaktora:

Tomáš Hajduch - Awia:

Jazdiť Rocket bolo niečo, čo som dlhé roky mal iba na zozname nesplnených želaní. Predchádzajúcu generáciu tohto "minibiku" sa mi vyskúšať nikdy nepodarilo, a tak na toto dva a pol litrové monštrum som sa nesmierne tešil. Tak trochu som čakal neobratné čudo s nadváhou a neskutočnou silou. O to viac ma potešila verzia R s športovým naháčovským posedom.

Radosť pozerať na detajly tejto motorky - Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020
Radosť pozerať na detajly tejto motorky - Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020

Tá motorka na to nevyzerá, ale je vskutku skvele ovládateľná a obratná. Už jazda v meste bola príjemná až na ten trochu tvrdšie a športovo naladený podvozok. Motor má však neskutočnú pružnosť, v meste sa krásne plynulo jazdí aj na vyššie kvalty. Oveľa viac ma však bavilo užívať si neskutočnú silu tohto motora na okreskách. To zrýchlenie, aké vám dodá 221 Nm, je neskutočne nákazlivé a neviete sa ho celú jazdu nabažiť. Elektronika odvádza dobrú prácu, taká trakčná kontrola tu má veru čo robiť - ale vďaka nej si jazdec môže tie zrýchlenia užívať bez veľkého stresu.

Parádny detail - pekne schovaná stupačka spolujazdca - Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Parádny detail - pekne schovaná stupačka spolujazdca - Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň

Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň

Rocket je jednoducho motorka, aká nemá páru. Aj konkurencia sa jej hľadá veľmi ťažko. Pýtate sa ma či potrebujem 2,5 litra medzi nohami aby som sa dobre povozil? Nie nepotrebujem... Ale chcem!!! :-) Ak môžeš, Rocketa si vyskúšaj! A ak môžeš, tak si ho aj kúp!

motor z lokomotívy, neskutočný krútiak, krásne spracovanie detailov, perfektná prístrojovka, športový podvozok tvrdšie naladený podvozok

Záver

Tak ako Rocket je motorka, ktorú nevidíš každý deň, asi ani vhodného majiteľa Rocketa nenájdeš len tak hocikde. Mal by to mať v hlave v poriadku, a hlavne musí mať poruke pekný balík peňazí, konkrétne aspoň 22 295 éčiek, kde cena Rocketa začína.

Tento Triumph nie je niečo ako "veľmi silný Harley", alebo dragster v tom zmysle, ako dragstre poznáme. Ide o svalovca, ktorý sa ku svojej sile dopracoval poctivým cvičením, a nie sypaním steroidov. A vďaka tomu, že Triumphy u nás nie sú až tak opozerané, si určite udrží svoju cenu pekne dlho.

Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň

Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Parádny detail - pekne schovaná stupačka spolujazdca - Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň

Plusy, mínusy

motor, jedinečnosť, spracovanie, detaily žiadne!

Pozadie / Wallpaper:

Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň
Raketa na dvoch kolesách: Triumph Rocket 3 R 2020 - 2,5 litrový trojvalec nesedláš každý deň

Videá:

Video: Triumph predstavuje Rocket 3 R a GT 2020!

Video: Triumph Rocket 3 R a GT - predstavenie novinárom

Video: Triumph Rocket 3 R a GT 2020 - Tenerife, Mount Teide

Video: Motor Rocket 3 - Príbehy z továrne Triumph

Čo by ťa mohlo zaujímať:

Triumph Rocket 3 R 2020:

Servisný interval 16 000 km alebo 1 rok
Spotreba (oficiálny údaj) 5,2 l/100km
Objem nádrže z toho rezerva 18 l (3 l rez.)
Dojazd (po kontrolku rezervy) 290 km
Cena motorky od 22 295 eur

Ceny vybraných doplnkov:

Nosič kufra topcase 230 EUR
Nosič bočných kufrov + kufre 388 + 529 EUR
Vyhrievané rukoväte (verzia GT v základe) 252 EUR
Turistické plexi 191 EUR
Tankvak 176 EUR

Text: Peter Fischer
Foto a video: Tomáš Hajduch - Awia

Motocykel na test poskytla spoločnosť Motocorse, s. r. o. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4SR, Held, a prilba Touratech od firmy Touranbike.

Foto:
 Triumph Rocket 3 R 2020 Triumph Rocket 3 GT 2020
Všeobecné informácie:
Výrobca:TriumphTriumph
Model:Rocket 3 RRocket 3 GT
Rok:20202020
Novinka:NOVINKA 2020NOVINKA 2020
Kategória:Chopper/CruiserChopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:radový trojvalec (4T)radový trojvalec (4T)
Objem:2458 ccm2458 ccm
Max. výkon:167.3 k (123.0 kW) / 6000 ot.167.3 k (123.0 kW) / 6000 ot.
Max. krútiaci moment:221 Nm / 4000 ot.221 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:10.8:110.8:1
Vŕtanie x Zdvih:110.2 x 85.9 mm110.2 x 85.9 mm
Palivový system:vstrekovanievstrekovanie
Rozvod:DOHCDOHC
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:kardankardan
Zdvih vpredu:120 mm120 mm
Zdvih vzadu:107 mm107 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestikdvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:320 mm320 mm
Pneu vpredu:150/80-V 17150/80-V 17
Brzdy vzadu:jednokotúčová, 2 piestikjednokotúčová, 2 piestik
Priemer bŕzd vzadu:300 mm300 mm
Pneu vzadu:240/50 R16 V240/50 R16 V
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:291 kg291 kg
Výška sedla:773 mm773 mm
Rázvor:1677 mm1677 mm
Dĺžka:2500 mm2500 mm
Šírka:889 mm889 mm
Výška:1065 mm1065 mm
Objem nádrže:18 l18 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Náklonové ABS:áno, v sériiáno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sériiáno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sériiáno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sériiáno, v sérii
Tempomat:áno, v sériiáno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sériiáno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sériiáno, v sérii
LED smerovky:áno, v sériiáno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sériiáno, v sérii
Bezkľúčové zapaľovanie:áno, v sériiáno, v sérii
Quick-shift:za príplatokza príplatok
Vyhrievané rukoväte:za príplatokáno, v sérii
Asistent rozbehu do kopca:áno, v sériiáno, v sérii
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sériiáno, v sérii
Iná výbava:47-mm USD Showa47mm USD Showa
Poznámka:
Poznámka:Cena 8/2021: od 22 295 eurCena: 22 995 eur (február 2021)

GT verzia má vyššie plexi, dopredu predsunuté stupačky, vyhrievané rukoväte, iné sedlo a opierku spolujazdca.

<

Pridané: 07.02.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (6)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku: