Anketa:
Honda CL500. CL ako Celkom Lacné 1/3
ZdieľaťPridané: Dnes Autor: MajoKE
Čitatelia: 790 [Vaše stroje - Moja motorka]
Jedno staré arabské príslovie, ktoré som si teraz vymyslel, hovorí „tovar stojí toľko, koľko je zaň ochotný zaplatiť kupec.“
Začnem kriticky, budem v tom pokračovať a na záver ju pochválim, oprávnene.
Zimu 2023/2024 si krátim jazdou na ADV 350 na zimných pneu Heidenau. Je to ozaj zábava. V hlave mám súboj medzi pekne škaredou Honda CL500 a novinkou Triumph Scrambler 400. Čertovsky zavážila skúšobná jazda. V K-moto som si požičal Hondu. Mala 2800 km, nikto nenuloval PC a Trip A 2800 km a spotreba pre Trip A 2,8 l/100 km! Chápeš, na motorke z požičovne. No a v januári 2024 chlapci v RP Moto majú zabudnutú čiernu, matnú, čo považujem za najkrajšiu farbu na motorku. Povedia cenu...to sa nedá vydržať... je doma.
Pultová oficiálna cena 6390 €. To je ozaj prestrelená cena, veď CB500F stála o 200 - 300 € menej a končiaca CB500X rovnako. A podľa profesionálneho ekonomického poradcu Bazos.sk má CB500X stratu hodnoty mesačne jednu pizzu a pivo. A to majú lepšie brzdy, výbavu a USD vidlu. Takže leto 2024 a Honda model CL500 zlacňuje o - 400 €. Čo zrejme nepomáha a 2. 9. 2024 vychádza cenník a tam je mínus ďalších 400 €.
Výsledok 5590 €. A to je ozaj dobrá ponuka. Podlieza u nás známejšiu Čínu. Zákazník sa teší. Mali by sme Hondu za to pochváliť. Ale zákazník je aj človek, čo za ňu vysolil 6390 €. No a je tu ešte taká nepríjemnosť, na stránke honda.sk je pri modeli CL cena 6390 € a v sekcii katalógy a cenník cena 5590 €. Prečo je prezentácia dôsledného výrobcu, ktorého mám rád, nedôsledná? Píšem to preto, lebo ak vlastníš CL a po roku ho chceš predať, utrieš ústa. Kto o nej uvažuje, nech rýchlo beží do predajne. Keď bude mať tá motorka 10 rokov bude stáť okolo 4000 € ako všetky CB500F. Nemá význam kupovať jazdené...
A vedeli ste, že Honda, keď začala vyrábať Rebela a CL vykúpili všetky fúriky z Tadžikistanu a použila ich na výrobu zadnej kyvky? Nikde sa to však nespomína.
Moja Honda CL500
• Je v totálnej plnke. Čo znamená, že jej chýba pár vecí k úplnému základu.Zabudni na otáčkomer, imobilizér, ukazovateľ teploty vzduchu, motora, hlavný stojan, závažia na riadidlách. Párovanie, párujú sa živé tvory, nie motorka človek.
Táto motorka bez doplnkov je surový holobyt, v ktorom môžeš čúrať a kadiť do odpadovej rúry a na dvojplatničke variť párky. Lenže jazda je pôžitok a relax. Keď sa na rovnej ceste pozriem na rýchlomer nikdy tam nie je vyššie číslo ako 90 km/h. V obci sa nikdy nepozerám na rýchlosť, lebo viem, že na 4rke tam idem medzi 50 - 60 km/h.
Keď veľmi hučí a brnia mi stupačky, mám preradiť. Moja jazda na nej trvá 2 - 3 h, prejdem do 100 km. Motám sa po cestách medzi dedinami, kde by som sa veľakrát stratil nebyť neustále zapnutej apke mapy.cz. Som na nej spokojný ako Kevin Spacey vo filme Americká krása, keď šoféruje vytúžený červený Pontiac.
Pridané: Dnes Autor: MajoKE Zdieľať
Súvisiace články:
- Naživo: test novinky Honda CL500 zo Sevilly - Herghott
- Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa - MajoKE
- Honda CBF 600 SA 2008 - matax
Ďalšie články tohto autora:
- BMW R 1250 RS, posledný z triedy
- Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa
- Yamaha X-MAX 300. Poctivá 300vka s malými chybami.
- Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov.
- Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.
- Rumunsky ohník
- Yamaha XT1200Z Super Ténéré - stará dáma na pretrase. Ponížená na asfaltovú turistiku
- Rumunsko a Bulharsko 2016
- Hodená rukavica z aerolinky
- Každý chlap by tam mal ísť, každý otec so synom tam musí ísť
- ... zobraz všetky články od tohto autora