Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 982 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 9538
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (5544)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (3994)
Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač

EICMA 2022: Honda po dlhých rokoch priniesla nového Transalpa! Plus novinka CL500, touring verzia CMX1100 a elektroskúter

 Zdieľať

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 9518 [Novinky - Predstavujeme]

Po už skôr predstavenom Hornete sa Honda opäť vracia ku kultovým menám, tentoraz je to Transalp. NA základe "malého" Rebela vznikla jeho scramblerovejšia verzia CL500, veľký Rebel zas dostal turistickejšiu verziu s polokapotou. Ďalšiu budúcnosť načrtáva elektroskúter.

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Honda XL750 Transalp (2023)
Honda XL750 Transalp (2023)

XL750 Transalp (2023)

Nový XL750 Transalp nadväzuje na dobrodružnú povahu svojho ikonického originálu a prichádza pripravený na novú generáciu jazdcov, ktorí sa chcú vydať kamkoľvek, kam vedie cesta. Jeho osemventilový radový dvojvalcový motor disponuje výkonom 67,5 kW a krútiacim momentom 75 Nm; elektronicky riadená škrtiaca klapka (TBW) ponúka 4 prednastavené jazdné režimy plus voliteľný režim User, systém nastaviteľnej kontroly trakcie (HSTC) nastaviteľný v 5 úrovniach s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control) a s 3 úrovňami nastavenia brzdenia motorom a prenosu výkonu.

Video: Honda XL750 Transalp 2023

Oceľový rám je vybavený kompletným odpružením Showa: obrátenou 43-mm vidlicou SFF-CATM a zadným tlmičom s prepákovaním Pro-Link. Dva dvojpiestikové brzdové strmene sa silne zakusujú do predných brzdových kotúčov, stroj je vybavený kolesami s rozmermi 21/18 palcov obutými do dušových pneumatík. Prémiová výbava zahŕňa 5-palcový farebný TFT prístrojový panel s hlasovým ovládaním telefónu Honda Smartphone Voice Control, kompletné LED osvetlenie, automatické vypínanie ukazovateľov smeru či výstražné svetlá pre núdzové brzdenie (ESS). K dispozícii bude aj verzia pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2.

Honda XL750 Transalp (2023)
Honda XL750 Transalp (2023)

Honda XL750 Transalp (2023) - vidlica nemá nastavenie

Honda XL750 Transalp (2023)
Honda XL750 Transalp (2023)
Honda XL750 Transalp (2023)
Honda XL750 Transalp (2023)

Honda XL750 Transalp (2023)

Honda XL750 Transalp (2023)

Honda XL750 Transalp (2023)

Foto:
 Honda XL750 Transalp 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:XL750 Transalp
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:755 ccm
Max. výkon:91.8 k (67.5 kW) / 9500 ot.
Max. krútiaci moment:75 Nm / 7250 ot.
Kompresný pomer:11,0 : 1
Vŕtanie x Zdvih:87 x 63.5
Palivový system:PGM FI
Rozvod:OHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:200 mm
Zdvih vzadu:190 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:90/90-R21 M/C 54H
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm
Pneu vzadu:150/70-R18 M/C 70H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:208 kg
Výška sedla:850 mm
Rázvor:1560 mm
Dĺžka:2325 mm
Šírka:838 mm
Výška:1450 mm
Svetlá výška:210 mm
Objem nádrže:16.9 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.35 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 291 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Quick-shift:za príplatok
Farebná TFT prístrojovka:áno, v sérii
Iná výbava:USD vidlica Showa SFF-CZ
Poznámka:
Poznámka:43mm Showa SFF-CA
EURO 5
Honda Smartphone Voice Control pre telefóny so systémami Android aj iOS.

CMX1100 Rebel (2023)

Nová touring verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi. Štandardná verzia, ktorá ponúka rovnakou mierou relaxáciu aj vzrušenie, získava pre modelový rok 2023 novú striebornú farbu.

Honda CMX1100T Rebel (2023)
Honda CMX1100T Rebel (2023)

Honda CMX1100T Rebel (2023)

Honda CMX1100T Rebel (2023)
Honda CMX1100T Rebel (2023)
Honda CMX1100T Rebel (2023)
Honda CMX1100T Rebel (2023)

CL500 (2023)

CL500 sa nesie v duchu bohatého retro štýlu inšpirovaného modelmi CL zo 60. a 70. rokov. Stroj je vybavený motorom z radu Honda CB500, ktorý je vhodný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, využíva nový lichobežníkový rám z oceľových rúrok, odpruženie s dlhým zdvihom a efektnú kombináciu 19- a 17‑palcového predného a zadného kolesa. Stroj je určený do náročnej mestskej premávky, nezľakne sa však ani ľahšieho terénu. Mimoriadne atraktívny štýl je bohatý na detaily, ako je zaoblená palivová nádrž, kolenné chrániče, gumové manžety vidlice či zdvihnutý tlmič výfuku s dvoma koncovkami s perforovaným ochranným krytom. Všetko osvetlenie je tvorené LED diódami, prístrojový panel je vybavený inverzným LCD displejom a štyri moderné farebné vyhotovenia nechávajú CL500 v dave ešte viac vyniknúť.

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

Honda CL500 (2023)

Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)
Honda CL500 (2023)

Foto:
 Honda CL500 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CL500
Rok:2023
Novinka:NOVINKA 2023
Kategória:Naháč
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:471 ccm
Max. výkon:46.6 k (34.3 kW) / 8500 ot.
Max. krútiaci moment:43.4 Nm / 6000 ot.
Kompresný pomer:10.7:1
Vŕtanie x Zdvih:67 x 66.8
Palivový system:PGM FI
Rozvod:DOHC (2V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:110/80R19M/C 59H
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm
Pneu vzadu:150/70R17M/C 69H
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:192 kg
Výška sedla:790 mm
Rázvor:1485 mm
Dĺžka:2175 mm
Šírka:831 mm
Výška:1135 mm
Svetlá výška:155 mm
Objem nádrže:12 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:3.7 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 243 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
Anti-hop spojka:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:EURO 5

04.10.2022 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 4476 [Novinky - Predstavujeme]

-

Honda predstavila nového Horneta - dvojvalcový CB750 Hornet 2023

Na výstave Intermot dnes Honda predstavila ďalšiu generáciu legendárneho Horneta! Bije v ňom úplne nový radový dvojvalcec s objemom 755 cm3 s výkonom 91 koní.

 

EM1 e (2023)

HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)

Model EM1 e má byť na trh uvedený v lete 2023. Je prvým elektrickým jednostopovým strojom značky Honda určeným pre európskych zákazníkov a prvým modelom, ktorý je predstavený po tom, čo spoločnosť Honda oznámila, že do roku 2025 sa chystá celosvetovo predstaviť 10 alebo viac modelov elektrických motocyklov. Ide o prvý významný krok k splneniu cieľa spoločnosti Honda, ktorým je dosiahnuť uhlíkovú neutralitu všetkých motocyklov v priebehu 40. rokov tohto storočia.

Skratka „EM“ označuje elektrický moped a model samotný je zameraný na mladú generáciu hľadajúcu ľahký a zábavný mestský dopravný prostriedok. Ide o kompaktný stroj s plochou podlahou a uhladeným dizajnom, ktorý zdôrazňuje jeho odlišnosť a jedinečnú identitu v rámci modelového radu Honda. EM1 e: sa skvele hodí na krátke presuny po meste a na efektívne, tiché a bezemisné cesty do práce alebo do školy, čím presne zodpovedá moderným požiadavkám na mestskú mobilitu.

Na pohon EM1 e: slúži jednotka Honda Mobile Power Pack e:, ktorá bola navrhnutá s maximálnym dôrazom na odolnosť, spoľahlivosť a kvalitu. Na jedno nabitie je možné prejsť viac než 40 km a mobilný zdroj energie (Mobile Power Pack – MPP) bol skonštruovaný tak, aby odolal rôznym teplotám, úrovniam vlhkosti, nárazom a vibráciám. Ako názov napovedá, MPP je vymeniteľná batéria, ktorú je možné z EM1 e: ľahko vybrať a doma ju pohodlne nabiť.

HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)

HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)

HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)
HONDA EM1e (2023)

Foto:
 Honda CMX1100 Rebel 2023
Všeobecné informácie:
Výrobca:Honda
Model:CMX1100 Rebel
Rok:2023
Kategória:Chopper/Cruiser
Motor:
Typ motora:dvojvalec (4T)
Objem:1084 ccm
Max. výkon:87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot.
Max. krútiaci moment:98 Nm / 4750 ot.
Kompresný pomer:10,1:1
Vŕtanie x Zdvih:92 mm × 81,5 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:SOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT)
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:230 mm
Zdvih vzadu:220 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:330 mm
Pneu vpredu:130/70B18 M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:256 mm
Pneu vzadu:180/65B16 M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:223 kg
Výška sedla:700 mm
Rázvor:1520 mm
Dĺžka:2240 mm
Šírka:853 mm
Výška:1115 mm
Svetlá výška:120 mm
Objem nádrže:13.6 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:4.9 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 208 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:áno, v sérii
LED svetlomet:áno, v sérii
LED denné svetlá:áno, v sérii
LED smerovky:áno, v sérii
El. Podvozok:nie
Automatická prevodovka:za príplatok
Iná výbava:nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa
Poznámka:
Poznámka:2023: Pribudla nová cestovná (Touring) verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi
Cena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur
DCT 233 kg
EURO 5

Pridané: 08.11.2022 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Seriál článkov - Novinky 2023:

| Seriál článkov: Novinky 2023 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (13 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (46)  [Verzia pre tlač] Tlač
Advertisement

Galéria ku článku: