Anketa:
Honda CMX1100T Rebel DCT (2023) - Odpadlík Reno Raines by dnes jazdil na nej! 2/2
ZdieľaťPridané: 05.01.2024 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 4095 [Testy a predstavenia - Test]
Záver
Názov Rebel nesie hrdo, lebo ak sa na ňom chováte ako rebel, tak sa s ním dajú robiť veci po meste, ktoré by ste od tejto kategórie nečakali. Najmä prepletanie sa pomedzi autá, rýchle výjazdy zo semaforov. Pre tých, ktorí potrebujú aj nejaké fakty okolo rýchlosti, tak maximálka je 172 km/h, už ani o kilometrík viac, samozrejme doma to neskúšajte, lebo toto bolo skúšané na uzavretej trati s profi jazdcami.
Cena základného modelu CMX1100 Rebel je 9 890 eur s normálnou prevodovkou, za automat DCT si priplatíte o tisícku viac, verzia s písmenom T je v základe za 11 190 eur, príplatok za DCT je opäť liter.
Plusy, mínusy
zvuk ako Africa Twin, ergonómia | vlnenie, nízka maximálka |
Video: Test Honda CMX1100T Rebel DCT (2023)
Čo by ťa mohlo zaujímať:
CMX1100T Rebel DCT (2023)
Servisný interval | 12 000 km |
Reálna spotreba | 5,5 l/100 km |
Objem nádrže, z toho rezerva | 13,6 l (3 l rez.) |
Približný dojazd (po kontrolku rezervy) | 200 km |
Cena motorky | od 11 190 eur |
Ceny vybraných doplnkov
Street sada | 588 eur |
Touring sada | 724 eur |
Sada opierky | 140 eur |
Vyhrievané rukoväte | 304 eur |
Predná kapotáž – sada | 483 eur |
Sedlo vodiča | 109 eur |
Sedlo spolujazdca | 62 eur |
Maska predného svetla – sada | 188 eur |
Kratší predný blatník | 245 eur |
Sedlová batožina pravá | 125 eur |
Sedlová batožina ľavá | 136 eur |
Tankpad nádrže | 15 eur |
Bočné tankpady | 26 eur |
Solo nosič | 125 eur |
Plexi | 90 eur |
Zadný nosič | 199 eur |
Text: Matej Mularčík
Foto: Matej Mularčík, Peter Fischer
Video: Peter Fischer
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | CMX1100 Rebel |
Rok: | 2023 |
Kategória: | Chopper/Cruiser |
Motor: | |
Typ motora: | dvojvalec (4T) |
Objem: | 1084 ccm |
Max. výkon: | 87.0 k (64.0 kW) / 7000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 98 Nm / 4750 ot. |
Kompresný pomer: | 10,1:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 92 mm × 81,5 mm |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová (voliteľné DCT) |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 230 mm |
Zdvih vzadu: | 220 mm |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm |
Pneu vpredu: | 130/70B18 M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 256 mm |
Pneu vzadu: | 180/65B16 M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 223 kg |
Výška sedla: | 700 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2240 mm |
Šírka: | 853 mm |
Výška: | 1115 mm |
Svetlá výška: | 120 mm |
Objem nádrže: | 13.6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 4.9 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 208 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Palubný počítač: | áno, v sérii |
Tempomat: | áno, v sérii |
LED svetlomet: | áno, v sérii |
LED denné svetlá: | áno, v sérii |
LED smerovky: | áno, v sérii |
El. Podvozok: | nie |
Automatická prevodovka: | za príplatok |
Iná výbava: | nastaviteľné predpätie, USB-C nabíjačka, systém na zamedzenie dvíhania predného kolesa |
Poznámka: | |
Poznámka: | 2023: Pribudla nová cestovná (Touring) verzia vybavená aerodynamickou polokapotážou a pevnými kuframi Cena 8/2021: manuál 9 490 eur, DCT 10 490 eur DCT 233 kg EURO 5 |
Pridané: 05.01.2024 Autor: Matej Mularčík Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)
- Test BMW R 1250 RS (2023) - športovosť aj kultivovanosť na bavorský spôsob
- Vyskúšali sme projektil BMW M 1000 R (2023) s výbavou M Competition
- Silný mestský predátor - Honda Forza 125 (2023) vo verzii Special edition
- Kawasaki Z900 SE (2023) - podlitrový športovec za rozumné prachy!
- Test jedného z najdlhšie fungujúcich modelov sveta - BMW R 1250 R (2023) - sto rokov vývoja nezaprieš
- Test BMW S 1000 RR (2023)
- KTM otvorila špeciálnu výstavu Motohall
- Triumph Bonneville T120 DGR
- Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
- ... zobraz všetky články od tohto autora