Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1473 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 25764
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 61% (15611)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 39% (10153)
Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

 Zdieľať

Pridané: 25.04.2023 Autor: Matej Mularčík
Čitatelia: 3624 [Novinky - Predstavujeme]

Že KTM čoskoro vráti tomuto svetu model SMT, sme si už písali. Teraz nás navnadila ešte viac, a to jeho čisto súťažnou podobou s Chrisom Fillmoreom v sedle na pretekoch do vrchu Sardinian Mountain climb.

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

KTM využila svoje bohaté znalosti zo supermota a vtesnala ich do turistického balenia. Čo to v praxi znamená? Tento model ponúkne obrovskú všestrannosť, kedy sa jazdec môže vyblázniť na horských priesmykoch a potom môže vďaka pohodliu pokračovať vo svojom výlete a hltať veľké porcie kilometrov. SMT vypĺňa priestor, ktorý je medzi modelmi KTM Adventure a KTM Duke. Pýtate sa či je to viac supermoto alebo adventure? Viac je to supermoto, lebo ponúka športový pocit, ľahkosť ovládania a je určená primárne na asfalt.

DNA supermota z nej vidieť už z fotiek. Ten kto sa nevie rozhodnúť či chce naháča alebo turistu, a chcel by niečo medzi tým, tak toto je riešenie. Motor má objem 889 ccm, ktorý ponúka výkon 105 koní a krútiaci moment 100 Nm. Podvozok je od WP, verzia APEX, so zdvihmi 180 mm, a kolesá sú samozrejme sedemnástky, obuté do čisto športových Michelin PowerGP, ktoré ponúkajú výborný grip a rýchlo sa zohrejú.

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!
Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Elektronika ponúka štandardne 3 režimy (RAIN, STREET a SPORT) a plus je tu režim TRACK, ktorý dáva jazdcovi úplne inú odozvu na plyn, náklonovú trakčnú kontrolu je možné upraviť v 10 úrovniach. Samozrejmosťou je možnosť voľby ako je obojsmerný quickshifter+ a aj tempomat.

Vpredu sú dva 4-piestikové radiálne uchytené monoblokové strmene, a samozrejmosťou je náklonové ABS a aj supermoto ABS, ktoré dovolí ísť šmykom. Nové SMTčko má 5-palcový TFT displej, ktorý je vyrobený z minerálneho skla a je odolný voči poškriabaniu. Má aj konektivitu, ak by ju náhodou niekto potreboval :) Dokúpiť si môžeš vyhrievané rukoväte.

Video: KTM 890 SMT 2023

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Kráľ comebackov KTM 890 SMT čoraz hmatateľnejší!

Pridané: 25.04.2023 Autor: Matej Mularčík Zdieľať

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (6 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (21)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria